AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
183Cevap
Cesaret demeye g*tüm yemedi :D Doğruluk diyorum.
sevdiğin- sevmediğin üyeleri etiketler misin?
İkiside olmadığı için etiketliyemem (:
nötr müsün yani?
Nörtlükten değil de, kimseyle ben bunu sevdim ya da sevmedim derecesinde etkileşime girmedim (:
soru sırası sende. cevap alamasak da net olarak:)
O zaman seçiver (: Doğruluk mu? Cesaret mi?
doğruluk. diğerine yok gücüm ki:)
Neden kimliğini gizleme ihtiyacı duyuyorsun?
mesaj yazılmasın özelime diye.
sıra bende. yaptığın en çılgınlık neydi?
Kayak ile dağdan aşşağı kaymak :d şimdiki hedefim paraşütle uçaktan atlamak.
Benim sıram, senin sorduğun soruyu sana soruyorum. Sitedki sevdiğin-sevmediğin kişileri etiketlermisin (:
uçakla mı off bu ne ya:)
pas diyelim başka soru:)
Aaaa pas geçmek yok (: cevabı istiyorum
geçelim lütfen:)
ama yorumlarına güldüğüm biri var onu yazabilirim:)
@Erman3453
Aklıma da soru gelmiyor iyimi -.- en uzun ilişkin ne kadar sürdü?
ne anlamda? birlikte olduğum erkek mi?
Sevgili anlamında yani, yanlış anlaşılmasın.
tek kişi, oda kocam:)
En güzeli (:
sıra sende:) doğruluk diyorum.
Sıra sana geçti yahu (:
lütfen güncellemeyi okur musun?
Tamam madem öyle istiyorsun şikayet ederim (:
ağır bir söz söyledi biri. kaldıramam bu sözü. ben kocamın dışında kimsenin elini tutmamışım. Hak etmedim.
Ne takıyorsun ablacım onları sen. Şikayet et geç, hiç birisi cesaret edemiyor birine hakaret ederken kimliklerini ortaya çıkarmaya. Boşver gitsin.
haklısın aslında. soruda kalkmadı o kadar şikayet edin dememe rağmen. kötü söz sahibinindir.
önce dogrulrkla başlıylalım o zaman
kaç kadın oldu hayatında?
hmm kalbimi teslim ettim bir vurulup red edildiğim 1 öylesine takıldım 5 -6 tane felan
peki sen dogruluk mu cesaret mi
doğruluk.
senin hayatında kaç erkek oldu ve şu an evli misin bekar mı evliysen kaçıncı erkekti hayatına giren şu an ki eşin
tek erkek oldu.
hayatıma girenle evllyim.
maşallah de nazarlanmayalım:)
maşallah galiba sıra bende hmm nedesem korka davranıp dogruluk diyelim gene
evleneceğin hanım bakire mi olmalı? öylesine takıldıklarından biri ile evlenir misin?
takıldıklarımın hepsi evlendiler malesef bakirelikle ilgili bir takıntım yok ama söyle söyliyeyim ben 27 yasndayım aynı zamanda bakirim ben tek eşliliğe inanıyorum kendimi helalim olacak kadına saklıyorum helalim olacak kadınında beniim gibi isterim dogal olarak ama zaman neyi getirir belli olmaz belkide bakire olmayan birine vurulacam o zamanda bana karsı dürüst oldugu bana karsı bağlı kaldıgı sürece hiç sorun olmaz insanogluyuz hepimiz hata yapabiliriz bakire değil diye bir insana benim ahlakim el vermiyor bu cumleyi kurmaya ama anla iste şey muamelesi yapacakta değiliz ben isterim ki sevdiğimle helalimlede öldükten sonrada ahirette beraber olalım isterim umarım dogru altabilmişimdir
lütfen güncellemeyi okur musun?
Öyle olmaz o işler canlı olmali ;)
cansızda olamaz mı?
evli misin, karına diyemediğin bir şey var mı?
Hwkzjajssjsısk
25 yasindayim ablacim ;)
Ne evlenmesi
Cesaret desem nasil yaptigimi bileceksin ;)))
evlilik neden uzak, güvenemiyor musun kızlara?
Yooo alakası yok
Para kazanmam lazim her ne kadar maddi durumum da iyi olmasina ragmen
Olur da 30-32 düşünüyorum
Sorumluluk almak istemiyorum erken yasta
Zaten iş hayatina girince ilk sorumlulugumu alicam zaten 2 sorumlulukla ugrasmak daha zor
Zaten aklımda irlandali moldovyali ya da sırbistan karadagli bir gelin istiyorum nedense
Annem soyle dedi cocuklarimdan biri yabanci gelini olucak digerininki de karadenizli der ;)
ben sordum sıra sende mi:)
Dogruluk mu?
evet.
Hmmmm o zaman klasik bir soruyla basliyayim
Ama birden fazla soru icermekte
Sevgilin var mi
Yoksa aklinda biri var mi
O da yokaa burada ilgini ceken tanismak istedigin birileri var mi
O da yoksa niye yalnızsın ;)
tek cevap. evliyim:)
Vaaaay allah mutlu mesut etsin ;))
Madem bu yasa geldin ve evlisin de nerden cikti sise cevirmece
Eski anıların mı debreşti ;))
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum eeee?
bunu gizli kullanıcı demişti ve böylesi insanların sorumda kalmasını istemiyorum hakaret eden. bu yüzden sorunun kalkmasını istedim. hakaret ettiği için.
Hmmm anladim ben onlardan degilim biliyorsun
elbette değilsiniz. mesajı aldı alması gereken zat.
başka birinin kiloduna mastürbasyon yaptn mı de
Dürüstçe oynayacaksak.
Cesaret diyorum söyle :D
Iyi dürüstçe kafana yumruk at serçe :)
Attım :D
Iyi süper ,)
:D :D
Doğruluk olsun bakalım.
Neden bu nik?
Nick olacak o 😊 özel bir sebebi yok. İroni sadece takip ettiğimden değil.. Tamam itiraf ediyorum kadınları itici bir düşünceye yönlendirmek amaçlı. Dilimden çok çektim o yüzden bu nick. Aslında nickim bu değildi. Ama buna iten sebeb kadınların arzusu ve isteği oldu. Çok itici değil mi 😄
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum ve üzüldüm açıkçası. 3-5 densize bakarak bıkadar üzülmene değmez. Sen kendini biliyorsan bunların ne söylediği umrunda olmasın. Umarım benim söylediğim şeyler bu yönde bir algı oluşturmamıştır. Bende ahlaksızlıklardan dolayı nickimi bu denli itici yaptım kafam rahat. Şikayet edicem. İyi geceler..
hayatıma giren tek erkek kocamdır.
sadece şaka amaçlı bir soruydu ve ne mahremimin detaylarını verdim nede nahoş kelimeler kullandım.
yatak hayatlarını en ince ayrıntılarıyla buralara dökenlere değilde bana bu cümle söylenmemeliydi.
kaldıramam, hazm edemem.
bu yüzden ricam sorunun kaldırılması.
Tamamda bunlar beni işgilendirmeyen konular hatta diğerlerinide. Söylemen hata olmuş. Ama aldırış etme cidden. Ben istediğini yaptım şikayet ettim artık diğerleri ne yapar bilemem.
soru şikayetle kaldırılır ancak ben kaldıramıyorum o yüzden dedim.
Tamamda birtek benim şikayetimle olmuyor ki ;)
Oynayalım da nasıl olacak :))
iki seçenekten birini seçeceksin:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Cesaret dersem ne diyeceksin merak ettim
siteden en sevdiğin- sevmediğin- uyuz olduğun- muhabbetine bayıldığın arkadaşlarını etiketler misin?
@na-çar ve @aniyo iyidir. Bir de @keff13 'eyaklaşık yaklaşık 10 dakika önce çok uyuz oldum. Soyleceklerim bu kadar :)
Şımarırımmm 😚
Seni yanlışlıkla söyledim :P ağzımdan kaçtı pardon :)
olmadı şimdi ya kızı üzdün:)
Yok yok üzülmemiştir :) üzülmedin dimi?
https://www.youtube.com/watch?v=zMj37f1E0nQ
:)
https://youtu.be/G8ynAvVPIFo Aniyoo geri dön aniyooo ne olursun geri dön :) bu arada gizli arkadaşım bu şarkıları dinlediğine jilet falan da atıyorsundur şimdi :P
müslüm baba rahmetli efsaneydi ya:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum sonuna kadar haklısın maalesef buranın böyle kötü yanları da var. Soruyu şikayet ettim ama şunu da belirtmek istiyorum bu soruyu sorarken böyle şeyler olacağını tahmin etmeliydin. Sonuç olarak takma kafana önemli insanlar değiller zaten
hayatıma giren tek erkek kocam.
ben kimsenin elini dahi tutmadım.
oynaşma lafını kaldıramam, hazm edemem ki:(
Şu an gizlisin kimse senin kim olduğunu bilmiyor o yüzden üzerine alınma
bilip- bilmemek değil mesele.
hak edip- hak etmemek.
doğruluk :) yolla bakalım sorunu :)
cinsellikte gizli sorduğun üç soru:)
anlamadım ki daha açık ol :) ben soru sormam ki o neyden hoşlanıyorsa söylemesini isterim uğraştırmasın beni diye ki söyler o da
cinsellik kategorisinde sordun üç gizli sorun:)
4. xper seviyesine bugün ulaştım henüz sormadım bişey :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Gizli olmasaydın doğruluktu..
olduğum için cesaret mi:)
yok yine doğruluk :P
geçen bir sorunda cevaplarım kalkılıyor dedin. bende bazen olabiliyor bizimde kalkabilir, neden kendine has ksnin seni kıskandığını düşündün dedim, şaşırdın, niye?
bu ilkti, diğeri, gizliden sorduğun iki soru cinsellik kategorisinde:)
sen omuydun ya hatırladım :D
ben şaşırmadım dalgasına bir soruydu 50 kişi içinden bir sen ciddi ciddi konuşmuşunca :D :d
Cinselliğede 1 tane soru sormuşum oda dalgasınaymış :) tam 3 cevap almış :D
hahah aynen oydum ben:) doğrucu Davut musun hep?:)
sen gizlisin sana cesaret desem hertürlü manyaklığı yaptırırsın bana :D
aynen. serenad yapmak istediğin biir oldu mu hiç?
hayır olmadı :) hatta aklıma bile gelmedi :)
ben sordum sıra sende:)
Peki doğrulukmu cesaretmi? :)
doğruluk. diğerine yok gücüm hiç:)
Gizliliği aç ya da kim olduğunu söyle :)
bu cesaret ister. ben doğruluk dedim:)
gizliliği açmak cesaret ister kim olduğunu söylemek doğruluk :)
her ikisi de bende aynı ne yapayım:)
değil değil sen kim olduğunu söyle :)
Soruya tekrar denk geldim ve birkaç yorumu okudumda gerçekten kocana yazık..
neden?
Bu soruyu ona göster hepsini teker teker okusun. eğer kılı kıpırdamazsa adam değilim ya da o adam değil.
özelden kimseye yazmayı kabul etmediğim ve sadece oyun olduğundan sorular sorduğum için mi?
adamlığı içindeki fesatlıkla karıştırmışsın. bazıları gibi yatak hayatımı yazmadığım için mi bu eleştiriyi yaptın? özelimi- mahremimi- fantazileri anlatmadığım, sadece soru sorduğum için mi oyun gereği?
keşke her bayanı hayatınızdaki basit - nikahsız yatanlar gibi düşünmeseniz.. Nokta.
ya çok safsın ya da nebileyim ama doğru değil yaptığın.
fantazilerimi yazmadım ve özelimi anlatmadım kocam bana... ları yapıyor bend ev. s gibi.
böyle sorulara değilde benim iyi niyetle tamamen şakasına sorduğum soru için mi bu yorumu yaptın.
Nasıl haksızlık yaptığını kalbin- vicdanın varsa anlarsın.
Cesaretlik birşey yok burada ondan doğruluk :)
neden olmasın? ben deliyim işareti yapıp resimleyip gönderebilirsin mesela istersen:)
hahah :) iyiyimiş aklımdan geçmedi değil yani :)
buyrun o halde:)
Bir sonrakinde şu an doğruluktayım :)
hiç aldattın mı ve gerekçen neydi cevabın evetse.
Hayır hiç aldatmadım ama aldatıldım
kaç kişi oldu hayatında?
Kimisine az kimisine çok gelecek kadar
yuvarlak cevabı geçsek:)
1 kişiye aşık oldum 3-4 kişiyle kısa süreli bir ilişkim oldu balık burcuyum sen düşün halimi.
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum , sıkma canını. Şikayet eder etmek isteyen zaten
Doğruluk (hemen sorda uyuyum:DD)
nasıl biri hayallindeki ve hiç kendini tatmin ettin mi?
Bu ne bicim soru abla :DD
adın ne
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
haydi oynayalım önce sen sor
seks hayatının neresinde.
ben doğruluk.
en güzel yerindeym
peki sen sexte en çok sevfiğin pozisyon hangisi
fark etmiyor kocam olduktan sonra:)
kocandan başkası olmaz diyosun yanii
herhalde. tek erkek o bu evrende bana göre:)
hmm iyimş sıra sende doğruluk diyorum
en güzel yerindeyim dedin açar mısın? tek kişi mi gönül bağı olmayanlarla da mı, fark var mı her ikisinde de ilişkide alınan haz olarak?
sevgilim benle olduktan sonra ilişki hertürllü güzeldir bana ama ben kendimi evleceğim kadına saklıyorum
en güzeli:)
ewet
Cesaretlik desem ne diyebiliceksin :D Doğruluk ^^
dürüst olmadığın zamanlar kendini nasıl hissediyorsun?
açıksözlü olduğum için bilmiyorum o duyguyu ^^
kızdığın halde sırf yatmak için güzel sözler söylemedin o halde?
Hayır ^^
o halde sana helal olsun.
bakire olmasa evlenir misin?
Seviyosam benden önce ne yaptığı umurumda olmaz ^^
lütfen güncellemeyi okur musun?
moderatörlerden rica et ilgilenirler.
Genelde doğruluk derim.
cesur değilsin anlaşılan
Bu sonuca vardın demek
öyle görünüyor burdan bakınca
Peh
öyle ama. cesaret diyenlerin kaçarı yok. ama doğruluk diyenler yalpalayabiliyor
doğrulukdan şaşmam hacı yalnış yola sapmam :D
Yazık la kaldır su fotoyu içim acıdı.
coooook acayip kızzz fena oluyomm görünce ben de :d
Doğruluk. Sor bakalım
Hiç bir kız sana lafı oturttu mu?:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Hayır oturtturamadılar. :)
Dogruluk gonder gelsin
kızlarla aran nasıl?
Hiç iyi degil diyebilirik sanirsam :)
neden sence:)
Fizik tip iyide pek konuskan biri degilim oyuzden diye duusnuyorum :)
nasibin bekliyordur seni bir yerlerde:)
Çok uzakta bekliyo herhalde bulamadim bir :)
o bulur seni relaks:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Peki
Cesaret demek geldi birden içimden...
dilini çıkarıp resim atar mısın ampülü bulanın gibi.
Atardımda çok üşendim şimdi ama dilini çıkartan Edison değildi maalesef :D
Sakata gelmisin :))
edison ampulü bulandı yok diğer baba bilim adamı alman:)
Albert einstein demek istedin sanırım :))
anladın işte sen onu:)
Farketmez kafana gore
en çok kaç dk sürdü?
Cialis ile 5 saat. Normal 1saate yakin :)
cialisin özelliği ne böyle?
Eger yanimdaki partner cok azgin ise kullaniyorum. Viagranin daha iyisi. En ust kalite. Ereksiyon suresini 8 saate kadar arttiriyor. Gerisini sen dusun.
bayan damlası kullandı mı partnerin hiç feromen etkili.
Yok bayana hic bisi kullandirmiyorum. Zaten ihtiyaclari olmuyor erkek ne kadar durmaz ise kadin son noktaya kadar gider. Tek tarafli degil hicbirsey...
renklilik adına olabilir aslında.
o cialiside biliyorum felaket bir şey ya. kadın için zor sonrasında acı oluyor.
benzer ne tarz ürünler olabilir ve en uç fantaziler nedir?
Erkek icin cialis. Bayan icin woman active krem... onuda denemistim bir bayanda hatta var şu an daha. En uc noktalara o goturuyor. Sonrasi yokkk 5-6 saat sonra yıgıl kal yatakda...
bu krem netten mi alınıyor. daha önce bir ürün aldık sahte çıktı. nasıl güvenilir kaynaktan alırız ve ne işe yarıyor bu krem tam olarak?
pardon birde 5 saat sürekli ereksiyon halinde olması erkeğin çok zorlayıcı ama. imkansıza yakın aralıksız 5 saat.
Alakasi yok. Niye zorlasin ki? Olagan seyler bunlar. Geciktirici ozelligi var cunku. Krem8 netten alma sahteleri var. Hapinda ayni. Hapi eczaneden kremi duzgun bir sx shopdan al
ben 5 saat sadece ilişki kısmıysa kadın için ağrılı olmaz mı demek istemiştim?
düzgün seks shop bilmiyoruz ki, sen nerden alduısan linki verir misin?
Olmaz. Erkek ustune duseni yaparsa olmaz. Acik acik yazamiyorum hesap kapanmasin anla iste. Netten almadim direk magazadan aldim ben nette olan hic biseye guvenmiyorum
mağaza nerde bizde alalım:)
ama 5 saat aralıksız kadın nasıl dayanır ki:) hele sertse erkek bir de:)
krem içine mi sürecek kadın,, ilişkiden hemen önce mi ve etkisi ne?
Icine surecek biraz. Nerde oturuyorsun bilmiyorum ki ben izmirliyim. Balcova dan aliyorum. Yahu dayanir o erkegin elinde konusurma beni yazik xplerime
etkisi ne, ne sağlıyor farklı olarak? bunu alıcam merak ettim:)
en isteksiz kızı yok mu b. ni s. kn diye bagırtan bısey
ne kadar bu ürün ve ne yapıyor ki öyle dedirtiyor, bayan azdırıcı damla gibi mi?
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum ve ben abuk subuk cevaplar verip oyle sorular sormadim. Ama ederim sikayet
size değildi ki mesajım. gizli bir üyeyeydi ve bunuda belirttim güncellemede zaten.
dogruluk:) sankayacak bişeyim yok :)
dengen hiç olmadı mı? en son ne zaman ilişkiye girdin?
lütfen güncellemeyi okur musun?
Güzelmiş cesaret diyorum o zaman ^^
şapkalı resmini koyar mısın kış gibi.
Sabah koyim o zaman
unutmaz sözünü.
Inşallah :)
evet resmini unutma:)
Resim bekliyoruz serkan ^^ :asda :D D
cesaret diyenlerden bir adım daha önde öncelik buyrunuz efendim bekleniyorsunuz:)
Buyrunuz @mertcanpolata al l*n :D
https://hizliresim.com/on1y5o
teşekürler cevap için:) soru sırası sende:)
Serkan DÇ: D::D
ne oluyor burda:)
Doğrulukmu cesaretlikmi :)
Arkadaş ya takma onu :D
doğruluk diğerine cesur değilim o kadar:)
neden gizlisin kötü bir soru değil bence
Oyun bozanlık yapıyosun ama o kadar resim attım ben :/
lütfen güncellemeyi okur musun?
Soruyu cinsel yasama açmakla hata yapmışsın şikayet ediyorum
cesaret:D adrenalini severim:)
Balkon demirlerine çıkıp resim çekerek paylaşabilirsin :D
neden üye oldun?
itiraf etmek istediğin bir şey var mı?
müdür doğruluk diyelim ozaman :D
bir gün bir soru yazdm googla siteler içinde burası da vardı. her sorunun cevabı var. hoş bir site kimse kimseyi bilmiyor ama her şeyi soruyorsun. bir de bağımlılık yapıyor:D
Şimdi doğruluk diye dönmeyelim ama Glean ayıp dostum :D
kanki adam balkon demir diyor baksana :D
ne zaman bağırdın en son kızıp?
çalıştırdığım hıyar bir elemana bağırmıştım. 3 ay olmuştur.
ya oda seni hıyar gibi gördüyse:)
bilemem artık.
:).
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
pardon, bayan arkadaşlara yazarken yanlışlıkla canım diye yazmışım.
lütfen güncellemeyi okur musun?
önemli değil.. ben herhangi bir tuhaflık hissetmediğim için şikayet etmiyorm.
Her ikisinede sahibim.
doğruluktan yanayım :)
ok en sevdiğin fantazin ne
yazık çocukların terbiyesini bozmiyim şimdi :P
ama bilmek istiyoruz :)
Doğruluk :)
Sor bana
bayan olsan ve beraberlik yaşamak zorunda kalsan bu kim olurdu:)
Metin ışık :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Hayır benim Gizlenmemin sebebi Farklı VE böyle bir düşüncem yoktu..
Eğer sildirmek isyitorsan Mod çağır canım kardeşim...
size değildi güncellemedeki mesaj.
Genelde doğruluk derim :)
evli misin? değilsen neden değil:)
Bu soruyu ailemden çok duyar oldum :) pas geçesek?
Şaka. Evlilikten korkuyorum biraz, sorumluluğu bana büyük geliyor
Genelde doğruluk mudur yalan mıdır hayatın @mericc :D
Doğruluktur tabiki. Yalanı sevmem başkasına da yakıştıramam
evli değilsen nasıl birisini karın olsun isterdin?:)
Güzel sorular soruyorsun :) dürüst, güzel yüzlü, güzel ahlaklı, az konuşan, okumayı seven biri olsun isterdim. Ya sen?
adam gibi adam olsun yeter.
Gelip talip olsa yetmez diyeceksin bence. Ve adam gibi adam senin için ne anlama geliyor?
Birinden dilin yanmış gibi konuşmuş olabilir misin :)
dilim yanmadı hiç şükür. tek kişi oldu hayatımda. sonuna kadarda o olur inş:)
Mutluluklar o zaman size :)
Cesaret diyenlerden ne istiyorsun merak ettim
Devam mı :)
Sor bakalım ar yu seks mi
doğruluktan şaşmayalım:) sende sec ama:)
bende doğruluk seçtim.,
evli misin, hiç aldatın mı evetse neden:)
aldatmadım gerek yok çok şükür:)
sen evlimisin ya da sevgılınle ilk ne zaman cinsel ilişki yasadın?
evliyim. nikahtan sonra oldu dediğin.
sen de evlisin galiba. aldatan erkekler neden aldatır.
aslında bana göre aldatan kişi kendını aldatırr
öyle.
sıra sende doğruluk diyorum.
lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk. Hadi bakalım :D
hangi konuda yalan söyledin?
Soyadımi farklı söyledim :D
iz bırakmamak için mi:)
Hayır garip bir soyadim olduğu için :D
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum. Sende anladin sanirim. Bazı insanların eğlenmeyi bile bilmediğini :(
aynen.
Dogruluk
evlenmeden ilşkiye bakışın nedir?
Ben elimi bile bir erkege surmedim
Pardon?
doğru olanda bu zaten canım:)
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Tribini yesinler :))
ne tribi bacım.
hakaret edildi sen olsan ne yapardın?
Doğruluk için burdayım :D
Doğruluk , sen hangisi diyosun :D
ben de doğruluk diyorum.
en çok hangi konuda abarttın?
Sevmekte , sitedeki nickin ney? :D
cesaret demedim, doğruluk dedim ben:)
Bende soru sordum? :)
bende nikimi demem için cesaret demliydim dedim:)
Hiç birisiyle oldunmu , bu siteden öyle olcağın birisi var mı diyip o zaman :)
oldum evet kocamla:) hayır olmayı hayal bile etmedim, etmem.
Aşk evliliğimi yaptın mantıkmı peki :)
a şıkkı.
:) Sıra sende ee :)
tamam sor.
Sen sorcaksın :D
kaç kişiyle yattın ve evlendiğinde bakirelik arar mısın?
1 Kişiyle , bakireliğe önem vermem , sevgilim bakire olmadıgından ayrıldı benden , tahmin ediyorum ama öyle bir nedenden ayrılmadıysa rencide olur diye söyliyemiyorum , yani kısacası önem vermem :)
her yattığında başka erkekle yaptıkları aklına gelmez mi?
Beni geçmişi değil geleceği bağlıyor
lütfen güncellemeyi okur musun?
Aptalları cok takmamalısın ama ya
o kelime ahlaklı kadına denmez.
Bu sitede 18 yaş altı cok insan var , veletleri umursamamalısın
36- 45 yaş yazıyor. gizlide
Ben istersen 45 üstü yaparım , tc numarasıyla almıyorlar sonucta eğer öyleysede karaktersizin tekiymiş boşver
dOĞRULUK
Hatirladgma gore hayir 😊
Dogruluk
lütfen güncellemeyi okur musun?
çok oynadık çok başa bela ya:D
hangi seçenek cevabın:)
cesaret:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
yöneticiye yaz mesaj kaldırır ya imkansız değildir
Doğruluk :)
Hiç kendini dışlanmış hissettin mi?
doğruluk ve cesaret istediğini sor kanka
siteden hangi arkadaşlarını seviyorsun. etiketler misin?
ve yaptığın en çılgın şey:)
vur dedik öldürdün be :D
iddialı giriş yaptın ne yapalım:)
başaramaycağım işe girişmem madam.
ilk soruyla başlayayım.. sitede bir kaç güzel insan var.. şimdilik sadece bir tanesiyle muhabbet ediyorum.. kankam olur kendisi o da takip ettiğim kişidir.. eh artık etiketlemesem de kim olduğunu artık biliyorsun.. sayın gizli hayranım :D
etiketleyerek ona da bir güzellik yapsak diyorum hani:)
kanka gel buraya arkadaşımızın canı sıkılıyormuş :D @gokhan389
işi yoksa gelir oldu mu gizlican :)
geldm kanka geldim :) ben doğruluk diyorum sor sorunu gizli baaaayan :))
oyun bozanlık yok sen cevapla sonra ben cevaplicam kanka :)) @gokhan389
@gokhan389 yaptığın en çılgın şey neydi? ve hayatından kaç kişi geldi- geçti karşı cinsten:)
waayyy bana ne yaaa ben de böyle soru istiyom banannneeee :D
aaa ama 2 tane sordun neyse :) en çılgın şey haytırlamıyorum ben çok uslu bir çocuktum hayatıma hiç kız girmedi kanka oğlan kız oğlan ım diyeceğim yanlış anlaşılacak :S ben utangaç sessiz sakin birisiyim öyle kızlarla çok konuşmuşluğum yoktur bir kız çıksa karşıma konuşalım dese ne diyeceğimi bilemem :D
@ksalper, aynı soru senin içinde geçerli:)
kanka sen ne ettin öyle utangaç kardeşim benim :D @gokhan389
öyle kanka burada kızların sordğu sorulara cevap verirken bile utanıyorum ama şimdi gizli arkadş bize soruyorya bizde ona soru sorsak nasıl olur acaba :D
bekliyorum sorunuzu. cevabım doğruluk.
@gokhan389 kanka kız korktu baksana hiç sesi çıkmıyor ahhahha :D
yok kanka hadi bir sen sor bir ben ilk ben soruyorum nedn gizlisin ve hangi ildesin?
soru bekliyorum dedim ya:)
nickin nedir :DDDDDDDDD
cevap lütfen gizlican :DD gülmekten yıkıldım kanka @gokhan389
kanka soru sordum okumadınmı :S ilk ben soruyorum nedn gizlisin ve hangi ildesin? dedim :S aaaaaaaaa yok kanka gizlican bizimle oyun oynamıyoryaa mızıkcı :S
yok daha neler:) boşuna mı gizlendik yahu:) cesaret dememiştim. doğruluk demiştim:) pas
tamam işte nickini sordum dürüstçe cevap ver :D
cesaret deseydim haklıydın. yanlış seçim yaptın:)
cevabıma uygun soru alayım lütfen:)
ne alakası var hem cimri hem de dürüst olmaktan korkuyor :DD
pas başka soru lütfen:)
sana pas hakkı verdiğimi hatırlamıyorum :D
şimdi bak bana mesaj at deseydim bu cesarete girerdi ama adını sordum bu doğruluk olur.. zekamı seviyorum aaahhhahhh :D
adımda aynı düzeyde ki.
soru alalım lütfen:)
beni seviyormusun ahhhahhhhh :DDDDD
tanımıyorum ki nasıl soru bu:)
soruma gel ben seni tanırım :))
www.kizlarsoruyor.com/.../q1710872-ks-ailesi-buraya-gelin-hadi-amaaaa
ya ben seni tanıdım. matta yüksek yapan değil misin. ne eşekmiş bu gündeminden çıkamadı ki:)
aaaa beni tanıdı oyyşşş :D
eşeğinden:)
ya gelsene sen buraya kızıyorum ama :)
www.kizlarsoruyor.com/.../q1711113-esegime-hangisini-giydirmeliyim
bitmedi şu eşek merakın sende de be hocam:) ne giydireceksin fistan giydir bari:) hahha
aaaa hocam sensin ahhh :D
jeton köşelerden inmiş bakıyorum da:) hala o eşeğin üzerinde misin sen ya:)
insene hoca bile indi Akşemseddin de de sen inemedin bi:)
aşk olsun bu kadar yazdım bir soruma gelmedin aferin
bir ara uğrarım:)
Olur
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum diye yazdım yoksa yazmayacaktim
gereğini yapar mısın hocam lütfen.
Hmmm ne desem bilemedim.. Soruyu şikayet etmemi istiyorsun.. Seni kırmak istemem
teşekkürler.
şikayet ettim ama hala duruyor
evet hocam ya. neden kaldırılmıyor bu soru. o dengesizin sorumda olmasını istemiyorum. hakaret etmek bu kadar basit olmamalı. hele beni hiç tanımadan etmeden hakkımda böyle basit sözler kullanması.
kimmiş o söyle onuda şikayet edeiym madam
bir çılgınlık yapıp onu en iyi cevap yapayım mı hocam. var ya güleyim mi- ağlayayım mı bilemedim.
kimse kimseyi tanımadan böyle ağır hakaret edemez. bu kadar dengesiz- sığ olunur mu hocam.
ben bilmez- nasıl bir yaşam standartım- ahlak- hamus- onur anlayışım var bilmez.
eğlence amaçlı komik bir oyun diye sorduk bu soruyu.. taa nereye çekti. bu kadar fesat olunamaz ya.
bunlara üzülmeye değmez çokta tın salla gide.. yaşlanırsın bak
soruda kalkmadı ki hıcam. neden sence? günün sorusu olsa buu kadar yanıt almazdı sanırım.
Aynen şimdiye kadar sorduğumda tüm sorulara gelen cvplr bu kadar değil kanka
bir- iki dengesizin lafıyla canımı boşuna sıktım hocam haklısın aslında.
aynasıdır söz kişinin.
cesaret :)
ooo iddialıyız. gelsin soru o halde:) en büyük GS deyip sesini kayt edip atar arkasından da siteden arkadaşlarını burada etiketler misin:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
150 tane cevap var sen kime kizdin?
mesajı aldı o.
Iyide ablam merak ettim
gizli kullanıcıydı. sizle alakası yok kardeş.
Doğruluk
yetersiz hissettiğin bir yönün var mı ve ne:)
Vericiliğim yok mesela :-) Şaka tabi ama kendimi yetersiz gördüğüm bir yönüm yok benim.
ego kabarık desene:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk...
varoş olup da kompleksden bu niki almış olabilir misin:)
Nickimle anlatmak istediğim şey ''Sosyete'' olduğum değildi. Komplekslede alakası yok doğal olarak ama evet orta seviye biyerde yaşıyorum :)
sosyetik playboylara bakışın nedir?
Kötü :D
deneyim var mı?
Yok :)
evlenen kadarda en doğrusu:)
Öyle düşünüyorum tabi ki. Ama 27-28 de evlenicem büyük ihtimal o zamana kadar nasıl bekliyecem onu düşünüyorum :) Hayırlısı.
beklenir. Allah verir sabrını. benimkide bakirdi:)
İnşallah :)
kendini bozma kardeş hiç:)
Valla alimler bile kendine güvenmez o konuda. Tek diyeceğim şey Allah karşılaştırmasın :)
amin kardeş:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Cesareeeeeeeet ;)
Hadi bakalım göster ozaman cesaretini : )
Doğrucu davudum ben
9 köyden kovulursun
110.köyden seslenirim size
"inadına kurarım ben saati
inadına uyanırım her sabah" diyosun demek
inat dediysen ben varım işim içinde kesin
bu kadar iddialı olma istersen
inatcıyım o bakımdan
tırstım
kork benden!
korkmayanın dini imanı yok demişler:)
kaçanın anası ağlamamış da demişler.. kaç kaç
belki kaçmak istemiyorum
kovalayasımda yoktu tamam hem niye koşup kaçıyoruz ki
kaçmazsan yüzleşmen gerekir
dogruluk
Doğruluk :)
Dipnot: edepsiz yaklaşım sergilemedim bu sitede bu zamana kadar :)
mesaj hak edene ulaştı size değil.
Doğruluk
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Okumadan yazmıştım okudum şimdi
Doğruluk
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk
ismin ne:)
bunu söylemesem :)
neyse kuralı bozmayım :) tufan
sen söyle doğruluk mu cesaretlilik mi
doğruluk:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
tamam şikayet ettim
teşekkürler.
Doğruluk
en fazla kaç dk sürdü ve en uç fantazilerin?
Tam ilişkiden itibaren yani ön sevişmek hariç altmış sekiz dakika rekoru var. En uçuk fantazim sevgilim camdan gelen var mı diye bakarken ben perdenin arkasından ilişkiye girmiştim. Hep senmi soracaksın peki sen doğrulukmu cesaretmi?
1 saati geçkin. iyiymiş:)
doğruluk.
Kusura bakma kapsama alanı dışındaydım yeni okudum yorumunu soruma gelince en alışılmadık yerdeki ilişkin neredeydi ve en kısa süren ilişkin kaç dakikayı :)
çok zor kilitlendim:) pas desem:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Kusura bakmayın huzursuz olmanızı istemezdim :( siz bu tarz sorunca bende öyle sordum
hayır size kızmadım.
altta gizli bir üye beni tanımadan etmeden ağır bir cümle kullanmış.
hayatımda kocamdan başka kimse olmadı.
oynaşma lafını ben kaldıramam.
Halt etmiş böyle namus bekçisi ise cinsellik sorularını neden engellememiş görmemiş olurdu işte bu arada soru patladı gitti farkındamısın :)
He bu arada sorduğum sorunun cevabını çok merak ediyorum cevaplamış olmanı isterdim
bunu normalde cevaplaya bilirdim ama şu an moralim çok bozuldu. kusura bakma.
ben hayatımda kocamdan başkasının elini bile tutamışken oynaşma kelimesi çok ağır geldi.
fah.. elere denir ancak bu.
evet patladı soru. ama önemli olan böyle yanlış fesatça bakmamaktı. nasıl düşündüyse bu oyun için bu sözü söyledi artık.
Bence sıkma canını cahilce bir yaklaşım bence istersen cevabını özele yazabilirsin emin ol özelden sana cevap verilmeyecektir
Cevap vermeyecekmisin :(
ahlak birileri için yaşama kaynağıdır. ben bu sözü sanalda olsa kaldıramam.
doğruluk
Siteye neden üyesin?
valla hatırlamıyorum 2 seneden fazla oldu. şimdide vakit geçirmek için burdayım yapack bişey yok
o kadın gibi mi görüyorsun kendini nikinde esinlenmişsin:)
yok küçüklüğümden beri çok severim o yüzden :)
sıra sende. cevabım doğruluk bacım:)
cevabın cesarette soru gizli:D aklımda birşey yok o yüzden pas:D
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk seçtim sor
egon bar mı ve hangi alanda:)
Boks konusunda var kendime güvenirim :)
başka hangi konularda egolusun?
Çok şükür başka konuda egom yok. Ama bana göre. Tabi dıştan tanıyanlar ne der bilemem.
şimdi sensöyle. daha önce benimle muhattap oldunmu
hayır.
Tamamm. Nereden geldi bu aklına ego sorusu. Beni öylemi sandın :S
denk düştü:)
Eyvallah :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
İyide ben sana terbiyesizlik yapmadım amaç ne
sana değildi ki mesajı almıştır doğru adres.
Doğruluk:)
cinsellik hayatının neresinde?
Sadece %3 gibi bişey :) bu arada ben geç kalmışım biraz
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk
zor sorma
hiç kızlara laf attın mı?
Sevgilime attıydım. O da normal zaten.
Sıra bende
sevgilin olduğu halde başka erkeklere yan gözle baktın mı?
bakmadım. o tek yakışıklısı evrenin:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
her okuduğunu böyle ciddiye alırsan senin çok çekeceğin var kanks :)
hakaret olmasa takmazdım ki.
he diyip geçeceksin
onlar seni tanımıyor ki
cesaret
çok mu cesursun?
değilim ama herkese de gerçekleri söylemek istemem.
tabiki cesaret :)
cesaret :)
Doğruluk buyur hadi :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum da o onların seviyesini belirler sadece onlar bir beklenti icindeler çünkü. arkadaş kelimesinin anlamını bilmez onlar. Allah'a havale etmekten başka şansımız yok galiba çünkü o gibiler her zaman var olcak
kocam hayatıma giren tek erkek. ben kimseyi tanımadım ondan başka.
sadece şaka amaçlı bir soru bu. ve formatı, soru- cevap. bu maksadın dışında aklıma hiç bir art niyet gelmedi.
mahremimi deklare etmedim.
özelden yaz diyenler oldu kabul etmedim, etmemde.
ne kocamı- ne kendimin detaylarına girdim.
soru- cevaptan öte tek bir farklı düşüncem olmadı.
bu kelimeyi hazm edemem ben. kaldıramam. basit- onla- bunla yatan kadınlara belkii ağır gelmeyebilir. ama ben kaldıramam ki.
rica etsem şikayet eder misiniz. ben kaldıramıyorum soruyu.
o kişiyide Allah'a havale ediyorum.
silah dayasalar başıma benim, hayalimden bile başka erkek geçmez. geçemez.
kocama manyak gibi sadığım.
Rabbim senin gibisini banada nasip eder inşallah. Milletin ağzı torba değil ki büzesin... Kalp kırmak Kâbe yi yıkmak kadar günahtır da bilmezler..
eğer ki mecbur kalıp tokalaşma zorunda kalsam iş yerinde biri elini uzatıp bunu kocama diyorum haksızlık yapmışım gibi hissediyorum vicdanen. ben bu kadar kocama aşık ve sadıkken, kaldı ki hiç sevmeyip, zoraki evliliği yürütsem bile onun nikahı altındayken asla bir erkeğe bile bırakın bakmayı, hayal bile edemiyecek biriysem bu lafı nasıl kaldırırım?
oynaşma fah... elere denir. ben kocam dışında kimseyi tanımadım. Rab'bim tanıtmasında.
sonum olsun. ömrüm onun olsun.
bu nasıl bir söz. Nasıl canımı yaktı.
ben özelden bile yazmazken nasıl oynaşma kelimesini denebilir. bu kadar kolay mı ya.
ahlaklı birine iftira atmak nasıl vebal taşır. silah doğrultsalar bu kadar canım yanmazdı.
nasıl onun bunun erkekleriyle nikahsız yatarlar benim hafızam algılıyamıyorken bu söz.
Allaha havale.
Bunun sebebi o pis nefisleridir bacım ama hic biri bunun farkında değildir. www.kizlarsoruyor.com/.../q1714263-neden-allah-bana-sormadan-beni-yaratti
Önce detaydaki videoyu izle ve nefsi ile konuşan yorumları oku o zaman bak gör ne hale gelmiş insanlık
sağ olun kardeş. tamamen eğlence amaçlı bir soruydu, altında art niyet olmayan.
soru da kalkmadı nedense hala.
böyle bir- iki dengesizin yüzünden bende boşuna üzüldüm. hani cevaplasam mı diyesim geliyor cevap yazanlara. kızdım o kendini bilmeze ama devam etsem mi ne dersin? onun lafıyla mı belirleyeceğim- ne konuştuğunu bilmeyen ölçütüm mü.
Bu hassas bir konu bunu bana değil kocana sorman gerekiyor. ama şahsen istemedizdm bu tur şeyleri yapmani sorduğunda bazı sorular edepsizlige giriyor çünkü
en uygun sorulabilicekleri seçmeye çalıştım sorarken kardeş.
Sen kendine gore öyle sanıyorsun ama karşın daki öyle anlamyrm iste
dogruluk sor? :)
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Dogruluk
En son ne zaman erotik veya p*rno izledin?
2bucuk yil olmustur
Daha sonrasında hiç cinsel arzuların olmadı mı hayal gücün mü yardımcı oldu?
itiraflarını alalım demek isteyipte diyemediğin:)
Gerek yok ki ;)
bu cevabı verdiysen kabullenmişsin demektir gerekliliğine :)
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
ALLAH ayirmasn :)
dogruluk :D
Çok fazla tahrik olur musun?
itiraf etmek istediğin varsa alalım hemen:)
@crabs oncelikle tahrik olmam :D itirafim ise plotonigime : hergun evini durbunle dikizliyoruuum sen uyu anca
Hiç tahrik olmamakda tuhaf değil mi :D
canım lütfen güncellemeyi okur musun?