En yakın arkadaşımla 1 yıl küslükten sonra barışmaşı mıyım? Lütfen detayları okuyup yardım edin? Ne yapmalıyım sizce?

Şimdi benim bu arkadaşımla dostluğumuz lise 2den beri devam ediyor şu an üniversite 2. sınıfa geçtik. Durum şu bu benim en yakın arkadaşımdı arkadaşlığı gerçekten çok müthişti, fedakardı ama a lise sonda bizim sınıflarımız ayrıldı ve kendi sınıfımızdaki insanlarla yakınlaştık ve bu arkadaşımın davranışları değişti sürekli beni kıskanıyodu başkalarıyla takılmamı istemiyodu ama kendisi sürekli kendi sınıfındakilerle takılıyodu abartıyordu durumu kendisi benim yapmamı istemediği tüm şeyleri yapıyordu ve beni ihmal ediyordu oysa ben onun korkusundan kendi sınıfımdakilerle çok samimş olmuyodum kaç kere konuştum düzeleceğini söyledi ama daha beter oldu. Ve ben kıskanç biri değilim ama her şeyin bir dozu var. En sonunda bende ona küstüm mesajla küstük mesajın en sonuna doğru hakkını helal et benden yana helal ben buradayım falan dedi ama o kadar kırgındım ki ona en çokta hatasını asla kabul etmemesine kızmıştım bu arada benim bir tane daha yakın arkadaşım var o da aynı sebeblerden bu arkadaşıma kızgındı ve o da küstü yani biz iki yakın arkadaş bu arkadaşla küstük neyse biz artık o mesajlaşmadan sonra hiç konuşmadık. Ve 1 yıl oldu şimdi düşünüyorumda millet neler yapıyor dost kalıyo sevgilisini çalıyor, arkadaşını erkek için satıyo vs. ama biz çok mu abarttık yani bu olayla bu kadar yakın dostluğumuz bitmeli miydi? Gerçekten Onu çok özlüyorum o da beni özlüyodur napsam ayrı ünilerdeyiz mesaj atsam mı yani konuşsam kı acaba o da ister mi barışmak? bu arada o hatalı bunu herkes biliyor ama o inatçı asla hatasını kabul etmez sizce gurur mu duygularım mı? çok yakın arkadaşım yanımda bu arada bu arkadaşım onunla küs ce onunla barışmaz ce benim barışmamı istemez ama gerçekten onun yeride ayrıydı bende onu özlüyorum ve o arkadaşımın yanında en yakın diyeceği arkadaşı yok hepsi formaliteden var ama benim en yakın arkadaşım yanımda sizce mesaj atsam mı ona?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen okuyun yardımcı olun?
Güncellemeler
+1 yıl
En yakın arkadaşımla 1 yıldır küs gibiyiz sizce ne yapmaşıyım? Barışsak mı?
En yakın arkadaşımla 1 yıl küslükten sonra barışmaşı mıyım? Lütfen detayları okuyup yardım edin? Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla