Kafamı kaşıyınca tırnaklarımın altı beyaz birşey ile doluyor ve kafam da belli yerlere baskı yapınca sızlıyor. Normal mi?

Doktora git demeyin sigortam da Yok param da.
Yaşayan var mı aynısını? Varsa eğer önerilere açığım.
kepek yok annem falan baya baktı. Saçlarımı 2 günde bir yıkarım çok temiz biriyimdir ama yıkadıktan 2 saat sonra kafa derim kaçınmaya başlar 2. Gün sonunda durmadan kaşınır tırnaklarıma da bu beyaz-sarımsı şey dolar.
Şu baskı yapınca ağrıması da bölgesel saçlarımı topuz falan yapamaz oldum baya ağrı yapıyor öyle olunca.
sizde de oluyor mu yoksa sorun bende mi?
Kafamı kaşıyınca tırnaklarımın altı beyaz birşey ile doluyor ve kafam da belli yerlere baskı yapınca sızlıyor. Normal mi?
Cevapla