Et doğrarken parmağım uyuştu 24 saattir uyuşukluk geçmiyor bu normal mi?

Bütün işi bana yıktılar ben 4.5 saat et doğradım. Gece 2 de uyudum. Sağ işaret parmağım uyuşmuştu hissetmiyordum. Aradan nerdeyse 24 saat geçti halen parmağım uyuşuk ve geçmedi.
Sizce endişelenmelimiyim?
Et doğrarken parmağım uyuştu 24 saattir uyuşukluk geçmiyor bu normal mi?
Cevapla