Bütün işi bana yıktılar ben 4.5 saat et doğradım. Gece 2 de uyudum. Sağ işaret parmağım uyuşmuştu hissetmiyordum. Aradan nerdeyse 24 saat geçti halen parmağım uyuşuk ve geçmedi.
Sizce endişelenmelimiyim?
Sizce endişelenmelimiyim?
diğer parmağınla sürekli bastır bastır çek
El hareketleri yap
Cevap
1Cevap
Bugün de geçmezse yarın bir doktora git.
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar