Mehmetçiklerimiz Sadece Şehit Olurken Ağlamayın Şimdi Bu Hallerine Ağlayalım!

Başlığım iğneleyici olabilir, ama gercekler bunlar. Bende 15 ay askerlik yaptım. Gordugumuz muamele fotoğraflarda görüldüğü gibidir.


Mehmetçiklerimiz Sadece Şehit Olurken Ağlamayın Şimdi Bu Hallerine Ağlayalım!


Bu fotolar Doğu ve Güneydoğu'da görev yapan askerlerimizin toplanma merkezlerindeki konaklama halleridir.


Milli takıma 10 milyon euro pirim, antronörüne 750 bin euro, millet vekiline katır yüküyle para vereceğinize, bu adsız kahramanların imkanlarını düzeltmeniz gerekiyor.


Vatanı, milleti, bayrağı için görev yapanlar bu halleri haketmiyor bence.


Mehmetçiklerimiz Sadece Şehit Olurken Ağlamayın Şimdi Bu Hallerine Ağlayalım!


Hayırlı teskereler.

Mehmetçiklerimiz Sadece Şehit Olurken Ağlamayın Şimdi Bu Hallerine Ağlayalım!
Cevapla