Bu günlerde hijyene ekstra önem veriyor ve çamaşırlarımızın tertemiz olmasını istiyoruz. 👕👗
Eğer kıyafetlerinde hijyen sağlayabiliyorsan, kirlenmek güzeldir!
Kusursuz temizlik için çamaşırlarda hijyen sağlamanın yollarını keşfet; görüşlerinle bize katıl.
1. Hepimizin aklında tek soru: Giydiğimiz her şeyi hemen yıkamalı mıyız? Kıyafetlerin dış dünyayla temasta bulunduysa evet yıkamalısın.

2. Çamaşır makinenin maksimum kilo kapasitesini aşmamaya özen göstermeli ve kıyafetlerin içeride kolayca hareket etmesini sağlamalısın.

3. Kıyafetlerde hijyen sağlamak için kullanma talimatlarına uygun olarak kullanılabilecek en yüksek sıcaklığı seçmelisin.

4. Kurutma işlemi için eğer kurutma makinen yoksa açık havada kurutmalısın. Kurutma sonrası ütü de önemli tabii.

5. Çamaşır makinesinin hijyenini de unutma! Ara ara kazan temizleme programında veya yüksek sıcaklıkta makineni boş olarak çalıştırmalısın.

6- Kirlileri koyduğun çamaşır sepetini de düzenli olarak temizlemeli ve hijyenik olduğundan emin olmalısın!

Çamaşırlarda kusursuz temizlik için Yeni Domestos Etkili OMO Toz Deterjan ile hemen tanışmalısın! 💚

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
562Cevap
Çok güzel öneriler bunlar çok teşekkürler. Özellikle makinenin kapasitesinden fazla çamaşır cidden çok yükleniyor ve ev hanımları bunun ayarını pek yapamıyor. Aslında pek zor değil, hareketin hızından bu çok rahat anlaşılabilir. Makine temizliği ve kirli çamaşır sepeti hijyeni çok dikkat etmemiz bir konu. Çok teşekkürler,
Çamaşırlar lekeli ve çok kirliyse, makinaya atıp, 20 dakika çalıştırdıktan sonra, makinayı durdurup, çamaşırları deterjanlı suda bekletiyorum bir kaç saat. Bu, lekelerin yumuşayıp, daha kolay çıkması için mükemmel bir çözüm ve tabi ki kullandığınız deterjan da çok önemli. Benim tercihim her zaman Omo'dan yana. 💙
Omo bizde bir aile geleneği, ben annemden Omo gördüm, kendim de Omo kullanıyorum. Özellikle beyazlardaki inatçı lekelerde direkt çamaşır suyu kullanma ihtiyaı duyduğum halde çamaşıra zarar vermesinden korktuğum için kullanmıyordum, bu Yeni Domestos Etkili OMO Toz Deterjan kombini bana çok iyi göründü açıkçası, denemek için sabırsızlanıyorum :)
Çamaşır makinesinde yıkarım balkonda kuruturum rüzgarlı havaysa iyi olur, bir de çok güneşliyse o da antiviral vs. Ütü gerekirse ütülerim. Omo ile yıkıyorum ki zaten.
Çok nadiren buharlı yıkama yapatım.
Domestos etkili Omo'mu? Siz hijyen diye kendini paralayan kadınlara altın verseniz daha mutlu olamazlardı herhalde. Denerim ben bunu.
bu zamana kadar kendini değiştirmeden gelen bir kaç markanın arasında omo da var başarısı göle görülebilir.
OMO yıllarının Markası...
Şimdi bir yığın her Marketin kendine özel tozu var
Ama tabi unutulmamalı:, onlar yokken OMO vardı
Nedense iç çamaşırlarımı ayrı yıkayıp ütüleyince daha hijyenik olduğunu hissedip kullanırken de rahat hissediyorum kendimi
Tabii ki Omo kullanıyorum, böylece başka extra bir şey kullanmama ve kaygılanmama gerek kalmıyor zaten
Her ne kadar da pahalı olsa omoyu herkes kullanıyor omo bir dünya markası severek kullanıyoruz 💙
Aslında bu öneriler makinenizin ömrünu arttiriyor yani bir nevi bakım yapiyorsunuz
Çok güzel bilgiler verilmiş. Bir çok maddeyi zaten uyguluyorum. Yine de okumak keyifliydi :)
Omo ile yıkar makineyi temizler sepeti temizler her gün farklı giyinirim
Allah razı olsun yaaaaa cidden ezberlemem lazım bu bence'yi
#OMO iyisin hoşsun da fiyatta biraz Pahalı sın KS ' ye bir indirim yaparsın
Bizim evde
Çamaşır deterjanı denmez OMO denir !,
#Just
Evdeki deterjanım bitince yeni çıkan Omo'yu da deneyeceğim.😊
Yeni ürünün domestos etkili olması gerçekten büyüleyici. Teşekkürler OMO.🌺
Evimizin biriciği Omo serisini elbette kullanıyorum. :) Annemden bana kalan bir yadigar gibi
Kalitesine ve formülüne inandığım deterjanı tercih ederim tabi güzelde kokmalı 😄
Corona virüsüne karşı öncelikle evde bulunması gereken temizlik ve hijyen malzemelerini temin ettik daha sonra düzenli bir şekilde el ve yüz yıkamaya özen gösteriyoruz bu tedbirleri aldıktan sonra gerisi Allah'a kalmış bir şeydir endişe duyuyoruz ama sadece ben tek değil herkes endişe duyuyor tek dileğim Allah'ın herkese acil şifalar vermesidir.
Domestos her dk elimdeydi bu ne kadar da güzel bişey olmuş teşekkürler 🙈
omo çok güzel kokusu leke çıkarma özelliği ile başarılı
ok güzel öneriler bunlar çok teşekkürler. Özellikle makinenin kapasitesinden fazla çamaşır cidden çok yükleniyor ve ev hanımları bunun ayarını pek yapamıyor.
Kalıp sabunu rendeliyorum sonra limon sıkıp yıkıyorum, köpürdugu zaman beklete alıyorum ve 20 dkika snra tekrar calistiriyorum lekeli ise farmasi leke cikaricida atiyorum oh mis
Güzel tavsiyeler biz erkekler olarak çok memnun kaldık nede olsa kadınlar bu işleri bizden de yapmamızı bekler oldular.
Akşamda saat 9 olmadan evde oluyorum 😄😄
Şu bilgiyi de şuraya bırakıp kaçıyorum;
Sözüm ona bazı hemcinslerimin yaptığı gibi makineye fazla deterjan koymak, çamaşırları daha temiz yapmıyor, aksine makinenizi yıpratıyor.
Ben sıvı deterjan kullanıyorum. Atıyorum makineye, her renk için aynı deterjanı kullanıyorum ama sorun olmaz herhalde. Yıllardır bu şekil yaşıyorum. Bekarlık malum :)
5 yaşımdada omo vardı geldim 25 yaşına hala omo var :) galiba çocuklarım olacak onlarada temizliği yine omo ile anlatacağız. Yılların güvenilir markası..
Helal lan sana kddkdkdk
Aklıma hep o küçükken ki izlediğimiz reklam geliyor çamurun içinde top oynayıp eve geliyordu ya hani 😂
Iyy sinir krizi geçirtir insana..😬😄
Ahahaha aynen annemde hep böyle derdi
Haklı kadıncağız.. 😅
Onemli olan yikamak degil olan lekeyi nasil cikartmak cok sewdigim elbisem cimen lekesi oldu nasil bulastiysa hala cikmiyor
Güzel kokulu yumuşatıcı kullanarak hijyen sağlanabilir temizlik algısı bende böyle mesela parfüm bile kendimi temiz hissettiriyor
Gerçekten çok muhteşem bilgiler. Çok teşekkürler bu değerli bilgiler için. Omo'yu çocukluğumdan beri kullanır annem şimdi de ben. Omo bir harika!
Toz deterjan kullanmiyorum artik. Çamaşırlarda beyaz leke bırakıyor. Sivi deterjan tercihim. Beyazlarda tabiki omo 😊
Omo'nun bir reklamı vardı. Çok güzeldi hakikaten. Ne zaman görsem tarif edilemez duygular hissediyordum.
Ev kadınlarında haklı bir gurur 😃 Artık beyazlara çamaşır suyu damlatma derdi sona ermiş gibi görünüyor 👏
Omo kirlenmek güzeldir. Yalnjz biz kirlenmek ten yana değiliz ama yine de Omo gayet kaliteli bir deterjan 😂👏
Dikkat! Çamaşı susuyunda fazla oksijen olduğu için o havayı koklamayın. Anında mitokondriler parçalanır.
Zamanında yüksek sıcaklık hatasına düşüp giysilerimi mahvetmiştim. Mümkün olduğunca düşük sıcaklıkta yıkayın.
Herşeyi programına göre yapıp beyazlara kosla ilave ederek beyaz deterjanını renklililerde kullanmayarak daha iyi temizlik oluyor
Renkliler ile beyazları karıştırıp 40 dercede çalıştıran benim için güzel bir bilgilendirme teşekkürler 😂😂
Çamaşır makinenin maksimum kilo kapasitesini aşmamaya özen göstermeli ve kıyafetlerin içeride kolayca hareket etmeli
Omo evimizin vazgeçilmezi. Bütün markalar için katagori açan KS, omo için Diğer kategorisini mi uygun gördü =((((
Ben çamaşırlarımın temizliğine çok önem veren birisi olarak bu söylediklerine yüzde yüz katılıyorum ve bencen için emeğine sağlık diyorum
Elbiseleri bol bol yıkamalıyız
Sürekli temizlik çok önemli
Elbise kurutma ise açıkhava her zaman daha iyidir
İnsanı çok ferahlatıyor gerçekten, o sertleşmiş giysinin tertemiz olması ve güzel kokması paha bir çilemez gerçekten :)
kesinlikle kullanmak gerekiyor. katlayıp dolabına koyduğunda 2 gün sonra acınca o mis koku o ferahlık çok güzel.
Uzun yıllardır toz deterjan kullanmadım. Renkliler için Perwoll, beyazlar için omo sıvı kullanıyorum ve memnunum.
Çamaşırların yıkandıktan sonraki kokusuna bayılıyorum :D Bunun için asılmadan önce mutlaka koklarım. Tertemiz olması da en önemli ayrıntılardan tabii.
Kaliteli deterjan ile yıkandıktan sonra mümkünse açık havada kurutulmalı ama balkon veya teras yoksa mecburen kurutma makinesi
Severek kullandigim bir marka cocukluguma ayit yillar gectikce daha kaliteli ve kusursuz bir temizlik sagliyor teskkurler omo 😊
kusursuz hijyen yoktur kusursuz hijyen arıyorsan giy at başkasını giy
Eski OMO iyi yıkamadığı için mi içine Domestos koydunuz?
Ama çamaşırlar da beyaz leke bırakmasa daha çok sevebilirim
Amaç xp almak değil, yıllardır Omo dışında bir ürün kullanmıyorum.
Hijyen ve temiz çamaşır önemli özelliklede şu pandemi döneminde.
Favori deterjanım omo❤️ leke çıkarma gücüne hayranım ve önerileride mutlaka uygulayacağım
Kaliteli bir deterjan ile temizlenemeyecek çamaşır yoktur.
Sıvı deterjan en iyisi birde yumuşatıcı katınca pamuk gibi oluyor
Abi çok iyi teşekkürler bekarlar için bence güzel bir biyografi olmuş 🤣😂