Güzellik & Bakım Her an #MisGibiKok! En hareketli günde bile tazeliğini nasıl korursun? (Sayfa 3) Emotion Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2120 Her an #MisGibiKok! En hareketli günde bile tazeliğini nasıl korursun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
HakanBaba13 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Günlük duş alıp sürekli bakımlı kalmak 0 0 Yorumla
osmancorapcı Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 90% 1 yıl Bol bol deodorant şart sürekli yenilenmeli 0 0 Yorumla
Yoksulll Takip Et Xper 7 Yaş: 48 , eic 97% 1 yıl Evet güzel kokuyor harika mis gibi maşallah 0 0 Yorumla
Zeyneperglu Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 70% 1 yıl banyo yapamarak ve kişisel bakimima dikkat ederk 0 0 Yorumla
tyjudjjtjsjds Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% 1 yıl bu markayı hiç denemedim belki bir gün denerim 😂 0 0 Yorumla
sessiztospa Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 84% 1 yıl Kokuları güzel, fiyat biraz fazla geliyor bana. 0 0 Yorumla
kafkass31 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Niye la biz çiçek miyiz hep mis kokalım 0 0 Yorumla
LeylaÖzsoy Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Emotion mor renk olan çok güzel kokuyor 0 0 Yorumla
seemaanurr Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 89% 1 yıl Kokular harika ama ürünün fiyatıyla yarışamaz... 0 0 Yorumla
Sedat272727 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 87% 1 yıl Emotion kullanmak lazım ter kokusu için 0 0 Yorumla
Wantutriforooo Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl Koruyamiyoruz galiba şuanda erken yaşta yaşlandık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
276Cevap
Ben zaten misler gibi kokarım
Günlük duş alıp sürekli bakımlı kalmak
emotionun pembe kapalı deodorantı mis gibi kokuyor bayılıyorum
Bol bol deodorant şart sürekli yenilenmeli
Emotion u beğendim tavsiye ederim
Güzel ferahlatıcı kokusu var
Deodorantla tabi ki. #misgibikok
Evet güzel kokuyor harika mis gibi maşallah
Deodorant hali başka ya olmaz
Emotion kokusunu seviyorum
banyo yapamarak ve kişisel bakimima dikkat ederk
Deodorantsız evden çıkmam asla
Deodorant sağolsun her an yanimdaa
Güzel deodorant seviyorum
bu markayı hiç denemedim belki bir gün denerim 😂
Güzel bir içerik olmuş👏👏
Baharı teninde hissettiren koku
deodorant tercih değil ihtiyaçtır bence
Duş almak iyi bir yöntem bence
Güzel ve etkili bir ürün Emotion
İyi marka alın... 👌🤏... 🥸
Deodorant kullanmak önemli
İyi ki emotion var diyorum
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Kış yaklaştı gibi sanki
Her an mis gibi kokarak korurum
Evet önerilerinizi dikkate alacağız
Kadınların vazgeçilmezi olmalı bence
Kullandığım ürünün kaliteli olduğunu öğrendim
Temizlik cidden aşırı önemli
Günlük duş alarak ve deodorant kullanarak :)
İyi bir deodorant her zaman kurtarıcı olur :)
Emosin sadece mavi olan harika
Kokuları güzel ama geçici ucuyo
Kokuları güzel, fiyat biraz fazla geliyor bana.
Bayılıyorum kokusuna ben mükemmel
bakım kremleri olur genellikle
Niye la biz çiçek miyiz hep mis kokalım
Emotion mor renk olan çok güzel kokuyor
Çok güzel bir yazı olmuş..
Kadınların vazgeçilmezi gibi.
Zamanla korunur güzel bence
Düzenli koku ve detorant kullanarak
Teşekkürler teşekkürler 🥰 🥰 🥰
düzenli deodorant kullanarak #MisGibiKok
Bizde kullanabiliozmu
Emotion sadece kadınlara mı özel?
Severim kokusunu her zaman cekici
Evet emotion güzel biri koku.
Emıtion ile mis gibi kokuyoruz
Kokusunu çok beğeniyorum ama bu aralar kullanmıyorum bunu
Korumak gerçekten çok önemli
Bende kullanıyodum gayet memnun kaldım
Bence çok iyi herkes denemeli
Alüminyum içermemesi süper
Kokular harika ama ürünün fiyatıyla yarışamaz...
Emotion kullanmak lazım ter kokusu için
Güzel bir bence olmuş teşekkürler elinize sağlık
Emotion’la herkes Misss..
Koruyamiyoruz galiba şuanda erken yaşta yaşlandık