Terlemek gayet normal bi eylem önemli olan kokusu ve rahatsız olup olmama durumu bunu da nasıl önlersin diye düşününce emotion çok mantıklı çünkü cidden kokuları o kadar güzel ve etkili ki insanın başı dönüyor
Terlemek her insan için doğal bi durum fakat bir çok önlemle bunun onüne geçilebilir örneğin duş sonrası roll on ve deodoratlar her insanın mutlaka kullanması gerekir özellikle kişisel bakım olarak ve diğer insanların rahatsız olmaması için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ter kokusundan kurtulmak mümkün değil ama koku varken yok etmek mümkün. Parfüm gibi şeyler uygun olabilir
Terlemek umrumda olmazz nedenmi korkmuyorum 24 saat etkisi sayesinde çantamda bile tasimiyorm #TerlemektenKorkma cunki odamda dolabımda heryerde #Emotion varr
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bende ter kokuyorum bu yüzden bu yarışmaya katılıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bol bol duş ve kullanılan deadorantta önemli tabii
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sürekli duş ve deodorant kullanırım , yazın daha az baharatlı yiyecekler yerin ve bol su içerim
Vanilya yağı çok güzel kokutuyor sonra ne desem açık giyinmek duş almak çoğunluk bu benim için. Diğer türlü aşırı sıcaklarda elimden bir şey gelemez sonuçta hepimiz insanız doğasında var terlemekk
Yürümeyi seviyorum ve buluşmalara giderken terlerim diye araç kullanmıyorum terlemekten korkmuyorum çünkü #BirEmotionYeter sende Emotion kullan #TerlemektenKorkma
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Her gun duş alıyorum duştan hemen sonra roll on ve deodorant kullanıyorum
Alkali su içiyorum vücudumdaki zararlı toksinleri de atmış oluyorum ve mis gibi kokuyorum su arıtma cihazındaki su ile yıkanınca tenim yumuşacık ipeksi oluyor ve mis gibi kokuyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sürekli duş alıyorum deodorant kullanmam yasak ayrıca mememdeki batma yanma hissi geçti
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
parfüm asla çözüm değil ama sık sık duş alıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kokuları çok güzel ve sağlımızı önemsemesi çok iyi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben vücut losyonu ve deodorant bir arada kullanıyorum
Kendimde en çok sevdiğim özellik;neredeyse hiç terlemiyorum. Heh şu var kardiyo ile anca terliyorum tiroid bezlerim çalışmıyor sanırım. baharat, soğan ve sarımsak tüketmediğim için de hayatım boyunca hiç ter kokmadım ve gururluyum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
1-) vücudumdaki gereksiz kılları alıyorum.
2-) koltuk altı için pudra ve roll-on kullanıyorum.
Öncelikle rolon kullanıyorum sonra onun üstüne deodorant sıkıyorum ve sonra üstüme parfüm sıkıyorum vücuduma da vücut spreyi sıkıyorum ve tabi el kremi sürmeyi de unutmuyorum böylece hiç Bi şekilde terlemekten korkmuyorum
Yediklerime dikkat ederim, bol sarımsaklı, soğanlı, biberli, sucuklu, pastırmalı yiyeceklerden yememeye dikkat ederim yaz sıcaklarında. Günlük, bazen günde birden fazla duş alırım. Her duş sonrası mutlaka koltuk altı spreyi kullanırım.
Her sabah soğuk duş alıp ardından deodorant sıkarım. Geri kalan günde fiziksel çalışırım spor vs yaparım ama hiç terlemem ufak suyum çıkıyor gibi olsa da asla kokmam.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Vucut kıl temizliği önemli duş ve kıyafet seçimi de
Hergün duş aldığın taktirde iki güne bir koltuk altını alıp lifini yaparsan ve kaliteli bir koltuk altı rulonu ve parfümünü ihmal etmediğin takdirde herkes başa çıkabilir bence
Bazıları olduğu yerde bile terler. Durum böyleyse ter bezlerinde sorun vardır tıbben müdahale gerekir bence. Diğer türlü normal terleme deodorant ve hava alan giysiyle çözülür
Kişisel temizliğe önem veren şahısların teri kokmaz. Bebekken tuzlanmak diye bir adet vardır. Bunları bilmeyen ailelerin büyüyen bireylerinin terleri kokar
Terlemek Diye Bişey Olmasa Keske Heleki Koltuk Altı Cok Fena Oluyor O Yüzden Çok Fazla Deodorant Kulanıyoruzz Heleki Bu Günlerde Özellikle Cok Sevdiğim Bir Koku Var Tafsiye Etmek İsterim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Koltuk altıma özellikle ağda yapıyorum her duşta limon sürüp cıkınca deodorant ve rolon sürüyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Tertemiz olmak en güzel şeylerden biri bu dünyada :)
Koltuk altınızın kokmaması için sabah kalktığınızda ilk iş duş almak sonradan işe giderken deodorant kullanırsın. Akşam işten geldiğinde yeniden duş sonrası deodorant bu kadar basit bu yöntem
Beb değil de halkimiz bas edemiyor sanki otosbuslerde nefes alamıyorum dedorant bedava olsa yine kullanmazlar gibi geliyo cidden bazı kisiler ozellikle cok kotu kokuyor
Her wc de bile sabun var hiç birşeye gerek yok çıkar t-shirtunu sıvı sabunla yika o bile rahatsızlığı azaltır şimdi kolonyaya da ulaşmak çok kolay Günümüzde ter kokmanin bahanesi olamaz
Hocam benim metabolizma tavan, su içince sıcakta vücut fena terliyor normalde terleyen biri değildim hiç şu içmezdim ama sağlık için bol bol içiyorum artık bunu nası cozeriz
Kızlar Ne Diyor
Emotion kokularına aşığım. 😍 Roll-on formunu denemek için sabırsızım.
Emotion kullanarak. Bu zamana kadar deneyip memnun kaldığım markalardan sadece biri. Kalıcı bir kokusu var ve kendini belli ediyor.
Terlemek gayet normal bi eylem önemli olan kokusu ve rahatsız olup olmama durumu bunu da nasıl önlersin diye düşününce emotion çok mantıklı çünkü cidden kokuları o kadar güzel ve etkili ki insanın başı dönüyor
Terlemek her insan için doğal bi durum fakat bir çok önlemle bunun onüne geçilebilir örneğin duş sonrası roll on ve deodoratlar her insanın mutlaka kullanması gerekir özellikle kişisel bakım olarak ve diğer insanların rahatsız olmaması için
Ter kokusundan kurtulmak mümkün değil ama koku varken yok etmek mümkün. Parfüm gibi şeyler uygun olabilir
Terlemek umrumda olmazz nedenmi korkmuyorum 24 saat etkisi sayesinde çantamda bile tasimiyorm #TerlemektenKorkma cunki odamda dolabımda heryerde #Emotion varr
Bende ter kokuyorum bu yüzden bu yarışmaya katılıyorum
Bol bol duş ve kullanılan deadorantta önemli tabii
Sürekli duş ve deodorant kullanırım , yazın daha az baharatlı yiyecekler yerin ve bol su içerim
Vanilya yağı çok güzel kokutuyor sonra ne desem açık giyinmek duş almak çoğunluk bu benim için. Diğer türlü aşırı sıcaklarda elimden bir şey gelemez sonuçta hepimiz insanız doğasında var terlemekk
Yürümeyi seviyorum ve buluşmalara giderken terlerim diye araç kullanmıyorum terlemekten korkmuyorum çünkü #BirEmotionYeter sende Emotion kullan #TerlemektenKorkma
Her gun duş alıyorum duştan hemen sonra roll on ve deodorant kullanıyorum
#TerlemektenKorkma emotion üstesinden geliyor zaten:)
Emotion roll-on, deodorant ve parfümünü kullanıyorum. Bütün serileri ayrı ayrı çok güzel
Alkali su içiyorum vücudumdaki zararlı toksinleri de atmış oluyorum ve mis gibi kokuyorum su arıtma cihazındaki su ile yıkanınca tenim yumuşacık ipeksi oluyor ve mis gibi kokuyorum
Sürekli duş alıyorum deodorant kullanmam yasak ayrıca mememdeki batma yanma hissi geçti
parfüm asla çözüm değil ama sık sık duş alıyorum
Kokuları çok güzel ve sağlımızı önemsemesi çok iyi.
Ben vücut losyonu ve deodorant bir arada kullanıyorum
Allah'tan dünyanın hareketini yapiyorum spor vs ne koltuk altım terliyor nede kokuyor ama genede rolonlarim var 1 senede bitiriyorum qjajaj
#terlemektenkorkma cünkü roll on bir mucize kesinlikle ihmal etmem
çok beğendim gereçkten terleme kokusundan korktuğum kadar hiçbir şeyden korkmuyorum bu benim için çok iyi haber
Kesinlikle duştan çıkar çıkmaz koltukaltı kullanıyorum, en önemlisi bu adım. Daha sonra tabii ki vücut spreyi ya da parfüm kullanırım.
Sabah evden çıkmadan dedorant * ve 3saate bir tuvvalete vs. Gibi herlde yeniliyorum bence mükemmel ve kolay bı yontem
Dus tan sonra hemen deodoran kullaniyorum, yatmadan once de ben ztn fazla terlemiyorum ama genede sevmiyorum
Geceleri deodorant kullandığım zaman gün içinde daha az terliyorum ve öylesi daha rahat oluyor #terlemektenKorkma
Her gün duş alıyorum ve her gün deodorant ve roll on kullanıyorum herkese öneririm özellikle toplu taşıma kullananlar lütfen ya
süper ama bu deodorantlar çevreye çok zararlı. kokmak da iğrenç bişi tabiki bence roll on kullanılmalı
Mutlaka deodorant kullanırım yazın çok hararet basıyor sartt böyle bi ürün 👍😊
Sık sık duş alarak balık gibiyim sudan çıkmıyorum 🤓😄😁🤣
Erkekler Ne Diyor
Kendimde en çok sevdiğim özellik;neredeyse hiç terlemiyorum. Heh şu var kardiyo ile anca terliyorum tiroid bezlerim çalışmıyor sanırım. baharat, soğan ve sarımsak tüketmediğim için de hayatım boyunca hiç ter kokmadım ve gururluyum.
1-) vücudumdaki gereksiz kılları alıyorum.
2-) koltuk altı için pudra ve roll-on kullanıyorum.
3-) düzenli duş alıyorum.
Öncelikle rolon kullanıyorum sonra onun üstüne deodorant sıkıyorum ve sonra üstüme parfüm sıkıyorum vücuduma da vücut spreyi sıkıyorum ve tabi el kremi sürmeyi de unutmuyorum böylece hiç Bi şekilde terlemekten korkmuyorum
Yediklerime dikkat ederim, bol sarımsaklı, soğanlı, biberli, sucuklu, pastırmalı yiyeceklerden yememeye dikkat ederim yaz sıcaklarında.
Günlük, bazen günde birden fazla duş alırım.
Her duş sonrası mutlaka koltuk altı spreyi kullanırım.
@Adiabatic bak bakim gözlerime bende hiç terlemekten korkacak göz var mı?
Genelde bu yaz günleri duş almadan dışarı çıkmam. Duş aldığım da uzun süre beni ferah tutuyor.
özellikle yazın herkesin kullanması lazım ya
yıkanarak ve deodorant sayesnde başa çıkıyorum
Her sabah soğuk duş alıp ardından deodorant sıkarım. Geri kalan günde fiziksel çalışırım spor vs yaparım ama hiç terlemem ufak suyum çıkıyor gibi olsa da asla kokmam.
Vucut kıl temizliği önemli duş ve kıyafet seçimi de
Hergün duş aldığın taktirde iki güne bir koltuk altını alıp lifini yaparsan ve kaliteli bir koltuk altı rulonu ve parfümünü ihmal etmediğin takdirde herkes başa çıkabilir bence
Bazıları olduğu yerde bile terler. Durum böyleyse ter bezlerinde sorun vardır tıbben müdahale gerekir bence. Diğer türlü normal terleme deodorant ve hava alan giysiyle çözülür
Kişisel temizliğe önem veren şahısların teri kokmaz. Bebekken tuzlanmak diye bir adet vardır. Bunları bilmeyen ailelerin büyüyen bireylerinin terleri kokar
Terlemek Diye Bişey Olmasa Keske Heleki Koltuk Altı Cok Fena Oluyor O Yüzden Çok Fazla Deodorant Kulanıyoruzz Heleki Bu Günlerde Özellikle Cok Sevdiğim Bir Koku Var Tafsiye Etmek İsterim
Koltuk altıma özellikle ağda yapıyorum her duşta limon sürüp cıkınca deodorant ve rolon sürüyorum
Tertemiz olmak en güzel şeylerden biri bu dünyada :)
Koltuk altınızın kokmaması için sabah kalktığınızda ilk iş duş almak sonradan işe giderken deodorant kullanırsın. Akşam işten geldiğinde yeniden duş sonrası deodorant bu kadar basit bu yöntem
Beb değil de halkimiz bas edemiyor sanki otosbuslerde nefes alamıyorum dedorant bedava olsa yine kullanmazlar gibi geliyo cidden bazı kisiler ozellikle cok kotu kokuyor
Her wc de bile sabun var hiç birşeye gerek yok çıkar t-shirtunu sıvı sabunla yika o bile rahatsızlığı azaltır şimdi kolonyaya da ulaşmak çok kolay
Günümüzde ter kokmanin bahanesi olamaz
Hocam benim metabolizma tavan, su içince sıcakta vücut fena terliyor normalde terleyen biri değildim hiç şu içmezdim ama sağlık için bol bol içiyorum artık bunu nası cozeriz
Bol duş almak ter kokusunu engellememe yardımcı oluyor
Aynen terliyorsun terliyorsun mis gibi kokuyorsun ürünü kullanınca
Keşke herges bu ter kokusuna çare bulsa bazıları hoc3 çekilmiyor
Yazın deldorant sıksam bile kötü koku hissediyorum
Sürekli terliyorum akşama gelince Duş almadan rahatlama
Her gün duş alıyorum düzenli olarak tüyleri alıyorum duş jeliyle ovaliyorum iyice
Vallaha ben her gün duş alıyorum 3 gün ama yine de terliyorum
Deodorant kessin çözüm eksik etmeyin lütfen
Doğal ve etkili olması beni çok etkiledi. Emotion muhakkak denemeliyim
roll-on ile tabi ki en azından güzel kokmasını sağlıyoruz