Kişisel bakım ürünlerinizi habersiz kullanan kardeşinize ilk tepkiniz ne oluyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kişisel bakım ürünlerinizi habersiz kullanan kardeşinize ilk tepkiniz ne oluyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Merhaba
Kardeşim yok o konuda pek sıkıntı çekmiyorum. Ürünlerimi benden başka da kimse kullanmıyor. Onun dışında ise ürünlerimin kullanılmasın dan pek hoşlanmıyorum.
Hmm
Kızmazdım birkere , tepkimi ona hediye niyetine aynısından alıp, başkasının kullandığı ürünlerin riskli olabileceğini anlatırdım..😌
Cevap
4Cevap
Tek yaşıyorum
Kardeşim yok ama olsaydı onada ayrı alırdım evdeki herkesin bakım ürünleri ayrıdır ve ayrı yerdedir ailecek hasasız bu konuda.
Bana alabilirsin canım almak istiyorsa 😂
Olur alırım 😊
Ben eksik listeyi yapayım atarım sana
Ayyy ya 😄🤭kıyamam
Tek tek kalem kalem yazarım ona göre
Sonra yan yattı çamura battı deme 🙃
Bağırıyordum, kız kardeşim parfümlerimi bitiriyordu, bi iki sıkar bırakırsın yok duş yapıyordu adeta :D
Abooo
Evet cadoloz 😃
Bakım ürünü dediğin nedir ya ona canımı veririm her şeyimi sömürebilir
Ooo ne güzel🙃
Kişisel bakım ürünlerimi izinli de olsa kimse kullanamaz.. Keyifli günler..
Döverdim ama ablam kullansa bişey olmaz o çok nazik :D oda kendininkini bana veriyor
Bak bak bak 😂
Kardeşime gerek yok ablam saolsun her zaman kullanıyor sinir oluyorum
Desene ablanla basın dertte
Ensesine bi tokat yapıştırıyorum.
Yazık ne
bir şey diyemem o zaman
Bu sebepten kardeşimle çok kavga ediyorduk 😂
Ah o eski günler dimi😂
Kardeş sıkıntı değil arkadaşta problem benim için
Hmm
Ben kendime ne alıyor sam aynısını onada alır dım
Mantıklı
Çok kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar