Sevgilinizi ya da eşinizi trendyoldan almış olsaydınız, ürün yorumuna ne yazardınız?

Sevgilinizi ya da eşinizi trendyoldan almış olsaydınız, ürün yorumuna ne yazardınız?

Olmayana yazacağım, içinde kullanma kılavuzu çıkmadığı için montaja ömrümü harcadım;g*tü kalkmasın ve başkaları almasın diye 1 yıldız veriyorum. Yanındaki hediyesini daha çok beğendim.
Yanında ki hediye ne my arkadash 🤣
My arkadash here türevi asjssjsj
Bir de arkadaşıma sarılabilir miyim diyor 🤣
Ayyy bir an sorguladım sonra geldi aklıma can cuddle my arkadash diyişi asjsjjs
Hahaha ingilizce yazmadim imladan biri alır diye 🤣 mimikler efsane 🤣 you come in the garden I come in the garden diyisi 🤣 hhaa tam fırlama 🤣
Araya Türkçe sıkıştır tamamdır asjsjsj her gün dizi gibi yeni bölümlerini bekliyorum
Hahha aynı ben 🤣 tam fırlama olacak o çocuk belli 🤣
Cat walk yapışı var onu gördün mü o da tatlışşş
Cat walk mu yaptı 🤔 sokakta markete giderken bir de bir kızla oynarken hatırlıyorum ayla abla diyordu sanırım 🤣 ama Cat walk hatırlamıyorum
www.instagram.com/.../?igsh=MXFtcnZvZmFtN205OA== o kız ablası Ayla
Hahah ben bunu kaçırmışım bak 🤣 en son Is dummy coming izlediydim 🤣
Büyüyünce VS meleği olacak
Hhaha VS deyince akla ilk Adrianna Lima gelir 🤣
Geçen madara etmişlerdi kadını ya Hadidler ve Kendall varken artık zor
Fark etmez en uzun süre VS meleği olma rekoru hala onda 🤔
Konuşmasa kullll bebeksi ama konuşunca her şey bitiyor
Tamam my arkadash sen öyle diyorsan 🤣
Herkese öneririm. Ben eskidikçe alıyorum çok memnunum. Bu sonuncusu çabuk eskidi ama çok güzeldi. Bakalım bu sefer paket de çok şıktı artık içinden ne çıkacak. Bir süre kullandıktan sonra güncelleyeceğim.
Ürün ağır hasarlı geldi. İadesini talep ettim ama lanet olasıcalar kabul etmedi. Bende yedek aldım :)))) şimdi tüm sorunum bitti çok mutluyum yenisinden
Cevap
11Cevap
güzel yönlerini yazardım
Tık yok şu sıralar, olunca gelir yazarım bro.. 🤣🤣
Olur bro sıkma canını 🤣
Evlenmiyor kiğğğğğ
Başka kime demeliydim 🤧
Fritözlüğün tükenmiş senin
Kendine gel sen enn4arr’sın
Gidiyorum ben byssss 😌
Ne güzel izliyordum beni bahane edip niye sonlandırdin bro konuşmayı 🤣
Ayoll hep beni kovuyor ya 🤧
Kalbim çıt gözyaşım pıt 🥲Ebu Cehil’in bile sevenleri vardı aaaa dostlar
Bro Ebu cehilden girdiyse beddua edecek birazdan demektir 🤣 cami avlusuna bırakırsın bro 🤔
Hacerül esvede sürdüm yüzümü ya kahhar ya kahhar cennetten arsa satın almış olacak ki bu kadar rahat kalp kırdı 🤧
Bu iyiydi asjsjsjs hangi partiye verdin malum mu 😱
Ben sıcak olsun diye diğer yerden aldım 😌
Kara bulutu unutmuşsun
Pekiğğğğ
En başta biraz iyiydi ama sonradan ayarları bozuldu, değişim tarihi geçtiği için değiştiremiyorum elimde kaldı
Düzenli servis bakımlarını yaptırıyor musun 🤔
😂😂😂😂evet, aslında en baştan beri aynı sorunlar varmış ama ben fark etmemişim
Aaan o zaman kullanim hastasına giriyor 😱 sorun olduğu gibi arayacaksın servisi Garanti süresi dolmadan
Paketleme özenliydi, kargo sorunsuz elime ulaştı fakat boyutu beklediğimden küçüktü o yüzden puan kırdım ve iade 🤣🤣🤣
Boy önemli 🤣 topuklu giyildiğinde en az aynı bu oyda olmak lazım 🤣
Kaç cm 🤣
Azmış gene 🤣 topuklu olsa 30 cm fark olması gerekirdi 🤣 boyun kaç 🤔
Ülke ortalamasının üstünde boyun 🤔 180 cm olması lazım o zaman 🤔
Beni kanatlarının altına alabilsin kâfi diyorsun yani 🤔
Hahaaaaay, on numara soru.
Yetiştirenler için teşekkür ederim. el değmeden bugünlere gelmiş.
(KS den aldım)
Eyvallah ama kopya yok 🤣
Kopya değil ki.
Hanımı ksden aldım
Heee ben yorumu ksden aldın anladım 🤣
Yok, yorum orijinal :)
Biraz geç geldi ama hayatımda oldukça nekadar memnun olduğumu biraz daha iyi anlıyorum stokta tekti onuda ben kaptım. 😻
Sosyal mesaji da ekliyoruz 🤣
İnanır mısın hiç anlaşılmıyor. Hiç belli etmiyorsun 🤪 BK ne oluyor 🤔
Dedim küfür mü ediyor 🤣
🤣🤣
Harika bir ürün. Birkaç tane daha almak istiyorum. Immmm enfessss. q😂
Bir kaç tane daha mı :o
Ürün şimdilik güzel hoş kullanınca yorumu güncelleyeceğim ;p
Hor kullanma bari 🤣
Pek güven vermedin desem 🤔
Rica ederim ne demek her zaman
Edepsiz dil çıkarıyor bir de 🤔
Senin canın dayak mı istiyor 🤔
Ben mi bence asıl sen kaşınıyorsun 🤔
Ben tarafsizim oğlum kendimden bile taraf değilim
Yok yok senin canın dayak istiyor belli 😱
Kesin istiyor 😱
Kargomu bekliyorum nerde kaldı?
Evet, hayatımın aşkı nerde kaldın?
Kargonuz kaybolmuş 🤔
Ürün kullanılmış geldi Özensiz paketleme jklşşşş
Paketleyen çalışanın maaşından keseriz özür dileriz derlerse 🤣
Aklıma bir şey gelmedi bunu yazdım kimse üstüne alınmasın Gköööşş
Tüh üstüne alınanlar ne yapacak şimdi 😱
Bir kişi var eski sevgilim o alınmasın diye yazdım jklşşşş
Hee peki öyleyse 🤣
taam fiyat performans ürünü, çok memnun kaldım derim :D
Ooooo diyelim o zaman biz de 🤣 hasan candan oooo videosunu bulup atacaktım da bulamadım 🤣
Kulağına geldiyse iyi 🤣
İade ediyorum acilen tazminat davası açıyorum bu kadar sahte ve değersiz mal beklemiyordum.
Allah adama sabır versin 🤔
Adama? Ben şu an neden yalnızım acaba? Ben geçmişe dair yorum yazıyorum şu an 🤔🤔
Kadına da olabilir 🤔 yalnız mısın 🤔 bilmem niye yalnızsın 🤔
Sipariş vereli uzun zaman olduğu halde hâlâ gelmedi, 1 puan bile vermiyorum 🤪
Kargo önemli 🤣 kargoda kaybolduysa demek ki 🤣
Yurtdışından geliyorsa gümrüğe takılmıştır belki 🤔
Tabi ama epey bir vergisi çıkar 🤣 pahalıya mal olur sana 🤣
Bencr de yol yakınken dön bu sevdadan 🤣
Bugün de birinin hayallerini yıktık çok şükür 🤣
Haha arkada da bir sürü su dizmiş abla 🤣
25 litre mi böbrekleri mahveder 😱
O da doğru 🤣
İyi güzel hoşta Gelişimini tamamlıyor mu? Hani ilerledikçe gelişiyor mu bu yazarım.
Yapay zeka mi bu 🤔
Sorumluluk sahibi olmayan narsist insanın teki lütfen geri iade istiyorum karşılığında para bile istemiyorum yeter ki geri iade olsun
Ne çekmissin be 😱
Ürün defolu geldi. Fotografta daha canlı görünüyordu renkler kahverengi istememiştim.. Beğenmedim geri iade
İade almazlarsa 🤔
Yenisini alırız
Ooo o opsiyon var mı 😱
Var tabi sınırsız.
Ne güzelmiş öyle 🤔
Hayatımda yaptığım en iyi alışverişti sadece ürün arada bir sorun çıkartıyor o da nazar boncuğu satıcıya ilgisinden dolayı teşekkür ederim
bu çok güzelmiş bir tane de kadınlar için var mı acepaaağ ahsjsjndjddkfk
Kadınlar için var mı derken 🤔
Bu düşünceye katılmıyorum ama dediğiniz gibi onu akarak mutlu oldum teşekkürler katkınız için olurdu gsliba
büyük ihtimal bana bozulmuş tarihi geçmiş ürün gönderdiler iadeyle uğraşamadım attım derdim herhalde
Ürün güzel paketlenmemis Yolda gelirken biraz hasar almış ama güzel ürün bu yüzden iade etmiycem 😂
En kıl olduğum müşteri yorumu 🤣 sövüyor mu övüyor mu belli değil 🤣
Ee bende öyleyim işte hem seviyorum hem dovuyorum çok fonksiyonlu aşkım benim😂
Acıdım çocuğa 🤣
AA ne aciyom ben gibi birini bulmuş şanslı adam 😂
Dövüyormussun 😱
Yok yaa kıyamam şaka yapiyom
Bilemem artık 🤔
Ne yapacaksın iki sevgiliyi🤔🤔hm.
Ben sevdiğim şeyleri genelde yedekli alıyorum 🤔
Çok ayıp ve çok sakıncalı🤔
Böyle sevgili düşman başına aman aman😱
Seni alan kıza sabır dilerim😱
Nesi ayıp 🤣 gayet normal bence 🤣
Normali göstermek lazım sana🤔
Kargo hala gelmedi derim
Kargo kaybolduysa demek ki 🤔
😂😂
Çok kaliteliymiş dhsmjdmsjx
Başkaları da mı alsın diyorsun yani 🤔
Soru baya iyiymiş kdkd
teşekkür ederim 😏 cevabı alayım :D
Sevgilim veya eşim olduktan sonra cevaplayım bu soruyu jsjdjdj
O zaman senin yorum “siparişim hala elime ulaşmadı. Aylardır bekliyorum kargoda diyorlar.” 😂😂😂
😂 ya da tükenmiş ürün stokta yokmuş 🤣
Aynen “sipariş ediyorum. Stok yok diyorlar. Yoksa insanı meşgul etmeyin kardeşim. Bırakın hayatımızı yaşayalım.”😂
Aynen aynen 😂😂
Ben bunun için mi bu kadar bekledim 🙄🙄
neden nesi var ki 🤔
Olursa böyle derim bence😂
Haha ayıp ya 🤣 olmadan gömdün olsa kim bilir neler yapacaksın 🤣
Üretici hatasından kaynaklı iade bile yapablırım belli olmaz 😂
Almadan iade 🤪
Çok mantıklı soru dkfjjd
Değil mi bence de 🤣
Öyle öyle
O zaman hadi bu mantıklı soruya cevap ver o zaman 🤣
İkiside yok ki😀
Neden yok 🤔
Gerek duymuyorum senin var mı ki😀
Cıks yok neden gerek duymuyorsun 🤔
Senin neden yok 😀gerek duymuyorum çünküsü moralmanlarımı durduk yere neden bozayım ki
Kafam rahat 🤔
yok ki bilemiyorum lfjdelnd
Niye yok 🤔
Görseldeki gibi gelmedi uzak durun derim
Haha nasıl geldi ki 🤔
Yani göründüğü gibi değil anlamında 😄
Onu anladım nasıldi görsel de nasıl geldi onu soruyorum sorudan kaçıyor gibisin sanki 🤔
Görselde çok cezbedici idi paketi açtım bomboştu 😄
Oldu mu jdjs
Oldu şöyle söyle açıkça 🤣
😂😂
Yanlış ürün göndermişsiniz
İade ettin mi bari 🤔
ettim
İyiymiş. Şimdi şok mağazasına giren BİM kasiyeri mi yoksa yaşadığı şey karşısında şoka girmiş BİM kasiyeri mi 🤔
Keşke tester ı olsaydı
Denenmisimi alacaksın ,😱
Olduğunda diyebilirim. Şimdi yok.😂
Tamam olduğunda görüşünün altına yaz 😏
Tamam kimbilir ne zaman😂😂
Benim sorunum değil o 🤣 o senin kabiliyetine kalmış bir şey 🤪
Kabiliyet değil benim seçimim:))😎
Seçmek de bir kabiliyettir 🤪
Tercih benim için daha ziyade😁😁
Tercih ile seçmek arasındaki fark ne 🤔 çok bilen hanımefendi 🤔
Tercih zihinde seçmek eylemde:)
Estağfurullah bilmek dinamik süreç efendim☺️
Eyleme dökmeyince o tercih olmuyor ama 🤔
Laf oyunlarını seviyoruz anlaşılan sana iyi geceler🌃
Laf oyunu değil mantık iyi geceler
Okey iyi geceler🎉🎉
İyi geceler 🤔
Çok memnun kaldım 😅 5 yıldızlı 🤭
O derece 😱
Bilmem iade etmek isteyenler var mesela 🤣
Hatalı sipariş 🤪
İade almazlarsa büyük sorun 🤔
Almayabilirler burası Türkiye
Burası Türkiye her şey mümkün hatalı hep müşteri 🤔
Yorumlara bakıp almış o da 🤪
Başımıza ne geliyorsa bu yorumlardan geliyor 🤔
Hiç beğenmedim , iade (Kürdistan bu)
İade süresi geçmişse 🤔
Ürünü bir üst model ile değiştirebilir miyiz🤣
Üzgünüz elimizde kalmadı derlerse 🤣
Amazona bakarım 🤣
Yurtdışında var ama 30 Euro sınırına takılıyor diyelim ki 🤔
Kargo patlak geldi 😁😁😁
Kargo sorun ülkede 🤣
Hatalı ürün bozuk çıktı 😂
Kullanıcı hatası derler 🤣
Çok kalitesizmiş 1 kerede bozuldu derim 😂😂
servis kontrolü vs 3 ay uğraştırırlar 🤣
Çok parmaklamazlarsa sıkıntı yok 😂😂
nasıl bir kontrol yaparlar bilemiyorum :D
Kanka garantiden çıkar ben kullanılmış ürün istemem 😂
onu üretici firmayla görüş kanka 🤣
Yanlış ürün gönderilmiş tedarik edilsin
O kadar kaliteli çıktı ki ömür boyu kullanacağım
ürün hatalı geldi iade ediyorum
Sevgilim de yok eşim de yok
Kapatma tuşu nerede?
koymamışlar mı 😱
Hemen paslandı. Hajajajsjaj
Hemen paslandi derken 😱
Her şaka da bir doğruluk payı vardır derler 😱
Ürüne ulaşamadım..
Aradığınız ürüne ulaşılamadı stoklarda olmayabilir 😱
almamis olurdum
Neden 🤔
olmayan seyi nasil alicam
Ben de var da almamış olurdum diyorsun sandım 🤣
vardirsa cok memnuniyetle almisimdir mutlaka oyle bisi olamaz ahshhahahs
Hahha hayırlısı olsun hakkınızda hanımefendi 🤣
tesekkur ederim
Ürün henüz elime ulaşmadı
ürün kalitesiz çıktı
iade
Paketlenmesi kötüydü derim
Ürün elime ulaşmadı.
Hatalı üretim
Ürün hatalidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?