Çocuğuna sabır mı ediyorsun, sakinlik içinde eşlik mi ediyorsun?

Sabır etmek; aktif öfkeyi bastırmak pasif hale getirmek çabasıdır.
Ebeveyn bunu yaptığında çocuğun anlayacağı bir biçimde çocuğu tehdit eder aslında farkında bile olmadan.
Çünkü olan öfkeyi bastırmaya çalışırken sese bakışa mutlaka yansır bu durum.

Bence; çocuğa sabır etmek değil geniş bir biçimde eşlik etmek gerekir.
Eşlik ederken zaten çocuğun duygusal ihtiyaçlarının yanı sıra kişisel gelişim ihtiyaçlarını da gidererek ortada sabır edilecek bir şey de bırakmayacağımızı düşünüyorum.

Bu bağlamda;
Sen çocuğuna sabır mı ediyorsun yoksa sakin bir biçimde eşlik mi ediyorsun?
Çocuğuna sabır mı ediyorsun, sakinlik içinde eşlik mi ediyorsun?
Çocuğuna sabır mı ediyorsun, sakinlik içinde eşlik mi ediyorsun?
Cevapla