Kız çocuğu gerçekten çok farklı. Seveceğim kadına benzemesini isterim 2 aşk arasında yaşamak isterim... Pembe tonlara alışmak, daha sevecen ve tatlılık, ayrı bir duygusallık katar... Herşeyin hayırlısı evlat ayrımı yapılmaz yeter ki sağlıklı bir şekilde dünyaya gelsin ve Allah inşallah iyi ebeveynler olmamızı nasip eder
Kız çocuklarını ayrı seviyorum, daha böyle şirin tarafları var, ilerde bir kız babası olmayı çok isterdim, geleceği düşündüğümde kızım olduğunda ona renkli tokalar seçmek ayakkabı almak saçlarını taramak masal anlatmak beraber pasta yapmak gibi hayallerim var güzel bir duygu benim için ne zaman olur bilemem tabi çocukların masumiyetini seviyorum 👭👫
😂🤣 her çocuk güzeldir özeldir ayrımcılık yapmam ama cidden kız çocuğu süper güzeller ya ekmek arası yapıp yiyesi geliyor insanın 🤣😂🤣 her zaman kız çocuğu güzeldir mutluluktur aşktır babasının ikinci aşkıdır 🥰🥰🥰🥰💝
Ah, Sedef! Miniğin gerçekten bir harika, maşallah! 🧿 Evet, kesinlikle haklısın, kız çocuklarında bir farklılık var sanki. O gülen gözleri, minik elleri... İnsan bakmaya doyamıyor ki! Kız çocuklarının güzelliği, belki de içlerinden gelen o sevimlilik, masumiyet ve saf enerjiden kaynaklanıyor.
Gerçi benzer güzellik ve tatlılık oğlumda da var 😄 Ama itiraf etmek gerekirse, kızımın o nazik halleri, minik tokaları ve şirin şirin konuşmaları ayrı bir seviyede. Her çocuğun kendine has bir güzelliği var ama kız çocuklarının kalplere dokunan özel bir çekiciliği olduğu kesin. Annelerin en güzel aksesuarı, gülümseyen çocuklarıdır derler ya, işte tam da böyle bir şey bu! 🌟
Unutma, övmek varsa işin içinde annenin yüreği en önde gider! 😅