Bebek doğduktan ne kadar zaman sonra iş hayatına dönülür?

Herkese merhaba. Ben kariyer odaklı biriyim. Ama çocukta istiyorum ileride. Bana diyorlarki çocuk diğunca en az 2 yıl iş hayatını unut. Ben bu gün yengemin yeni doğan bebeği ile biraz vakit geçirdim. Kabus gibi bir gün yaşadım resmen. Üstelik annesi olmadığım halde bu kadar yoruldum. Uykudan ölüyorum resmen. O yüzden şimdiden kafamda bu soru var. Acaba çocuk yapmak bana göre değilmi? Kariyerimi inşa etmeye devammı etsem? Sizce fazlamı abartıyorum? Ama ben 2 yıl işimden uzak kalamam deliririm. Bu konu hakkında tecrübesi olan bana yazsın. Gercekten bilinçli kişiler yazsın, bebek gülünce her şeyi unutacaksın diyerek olayı duygusallaştırmayın. Öpüp koklamak güldürmek biraz tatmim ede bilir ama korkunç bir gün geçirdim. Hala etkisindeyim. Öfke sorunumda var benim üstelik.

Bebek doğduktan ne kadar zaman sonra iş hayatına dönülür?
Cevapla