Özellikle mahremiyete dikkat ederek emziren annelere karşı bir ayıp lafı varya çıldırıyorum😡 


Bizim millet abaza sapık, milletin içinde emzirmek yanlış. Toplu taşımada Suriyeli kadın bebeğini emziriyordu örtü hiç bir şey yok millete abaza diyoruzda da bu da sapıklığa çanak tutmaktan başka şey değil. Bibereno sağ ver çözümü var bunun milletin ortasında memenizi açmayın görmek zorunda değilim ben
Onlar anne,
Onlar bir yaşam bir can getirmişler dünyaya ve yaşatıyorlar.
Bir bebek açkıgı beslenmeyi toplumun bakışına göre belirlemez.
Anneler nerede emdirirse emdirsin saygı duymak hatta rahatlarını sağlamak tüm insanların görevidir..
Cevap
5Cevap
Hepimiz anne baba oluyoruz. Bu ne gereksiz bir tepki
Güzelce örtüsünü örttükten sonra kim ne diyebilir sataşan olursa ben de ona sataşirim ağlayan bebeğe dur annecim ortam müsait değil diyemiyorsun
Tabiki anneyi destekleyip yardımcı olurum bizde geçtik o yollardan biraz empati
yani örtüyle falan kapatırsa bir sorun olmaz
Abartmamak lazım bu durumu kadın eğer mecbursa ne yapsın üzerini örter emzirir açıkta yapacak hali yok ya
Saçma ne yapsın çocuk aç mı kalsın.
Hayatın doğalı ne var bunda
Çok doğal bir durum, rahatsız olan bakmasin
biberon var
Keşke bende gorebilseydim
Onları ilgieodnrismz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?