Sütüm çok az geliyor, tek sağımda 15 ml falan mama ile karıştırsam olur mu?

Zaten çok az mama ile karıştırsam olur mu aptamıl kullanıyorum bebeğim 2 aylık

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ben mama vereyim mi diye değil mama ile sütü karıştırayım mi tek biberonda diye sordum yanlış anlaşılmış
Sütüm çok az geliyor, tek sağımda 15 ml falan mama ile karıştırsam olur mu?
Cevapla