10 aylık bebeğim var. Sütten kesmeyi düşünüyorum ama çok alıştı. Uyurken bile memede uyuyor hep. Sizce erken mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
2 yaşına kadar devam etmesini önerir. Ancak, sütten kesme kararı kişisel ve aileye özgüdür. Eğer kesmeyi düşünüyorsanız, bu süreci yavaş ve nazik bir şekilde yapmanız, bebeğinizin daha kolay uyum sağlamasına yardımcı olabilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Haaayııır, ne saçmalıyorsun? En az 2 yaşına kadar anne sütü almalı. 2 yaşına girdikten sonra kesmelisin. Çocuğun senin sütüne ihtiyacı var, onun rızkı o.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
14Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 917 cevap paylaştı.
u 1 yılHayır 2 yaşına kadar kullanılması lazım.
00 Yorumla
1 yılÇok erken tabii ki, en az 1.5 yaşına kadar emmesi lazım, çocuğunu sağlıksız büyütmeye hakkın da yok ilerisi için dayacanacak gücün de..
05 Yorumla
Soran1 yılSağlıksız büyütmüyorum ki neredeyse 1 yaş olacak ve şu zamana kadar düzenli olarak emzirdim. şu an ek gıda da alıyor zaten.
- 1 yıl
Olsun sen beni dinle en az 1.5 yıl emzir.. Ne kadar anne sütü o kadar sağlıklı bir hayat, her yönden bağışıklık..
Soran1 yılEşimde öyle 1,5 2 yaşına kadar emsin diyor. Kararsız kaldım bende
- 1 yıl
Emsin tabii ki ya.. 1.5-2 yıl emen çok insan tanıyorum yakın çevremden hastane yüzü görmemişlerdir ve dünyaları yeseler de kilo almazlar.. Keşke ben de çok fazla emebilseydim de 5. çocuk olunca olmuyor..
Soran1 yılHmm anladim
1 yılErken en az bir yaşına kadar. bebeğin saglikli olur akıllı olur güzel gelisir biraz daha sabret derim
00 YorumlaÇok erken 2 yaşına kadar emzirebilsen kemik gelişimi süper olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSutun mu yok memelerin mi kocamannoldu sarkti. Neyin stresi
02 Yorumla
Soran1 yılSütüm var sarkma felan da olmadı ama artık yavaş yavaş kesmek istiyorum. Kararsız kaldım acikcasi yorumlarda herkes erken diyor. Eşim de 2 yaşına kadar emsin diyor
Cevap sahibi1 yılEmsin cocuk cok erken
Sütün varsa neden düşünüyorsun?
04 Yorumla
Soran1 yılSütüm var ama memeye çok alıştığı için sürekli bana bağlı kalıyor. Yani bi dışarıya ciksak üstümü açmaya çalışıyor meme diye ağlıyor. Yani her yerde emzirme imkanım da olmuyor vs vs
Soran1 yılŞu zamana kadar düzenli emzirdim zaten ve sorun da yapmadım ama belli bi zaman sonra sütten kesmek gerekiyor bence
Gizli Üye(36-45)1 yılÇuss oha... dinen bile 22 ay emzirilsin diyor. Bu ne hiz
08 Yorumla
Soran1 yılAma neredeyse 1 yaşına girecek ve şu zamana kadar düzenli olarak emzirdim zaten
Cevap sahibi1 yılAma o sadace doymasi icin degil ki. bagisiklik ve anneye olan temas ve guveni sagliyor ordan. Olay sadece karin doyurmak degil ki
Soran1 yılEvet biliyorum. Herkes erken demiş. Eşim de 2 yaşına kadar emsin diyor. Çok kararsiz kaldım
Cevap sahibi1 yılMemelerinin sekli bozulur diye mi bunlar?
Soran1 yılHayir onun için değilde. Memeye çok alıştığı için sürekli bana bağlı kalıyor. Yani bi dışarıya ciksak üstümü açmaya çalışıyor meme diye ağlıyor. Yani her yerde emzirme imkanım da olmuyor vs vs
Cevap sahibi1 yılEe ama daha bebek hepsi oyle. Seninkiyle alakali degil. Sen biraz bunalmissin ama normal bu
Soran1 yılEvet öyle tabi. Bilmiyorum bende belki de kesmem
Cevap sahibi1 yılBelkide 🤪..
1 yılBebeğe zarar vericen yani cahile bak
04 Yorumla
Soran1 yılNiye zarar vereyim?🙄
- 1 yıl
Sütten keserem
Soran1 yılSütten keserek zarar vermiş olmuyorum. Neredeyse 1 yaşına girecek ve şu zamana kadar düzenli olarak emzirdim zaten
- 1 yıl
1 sene daha, ne kadar emzirirsen o kadar iyi
Erken bırak bebiş beslensin
01 Yorumla
Soran1 yılBende 1 yaşına gelene kadar bu 2 aylık sürede kesmeyi düşünüyordum ama herkes erken demiş. Aslinda erken de sayılmaz neredeyse 1 yaş oldu ve düzenli olarak emzirdim eşim de 2 yaşına kadar emsin diyor yine de kararsızım ya
Erken hem de cok. 2 yas iyidir
02 Yorumla
Soran1 yıl2 yaşta fazla değil mi ya
1 yılDaha erken ya süt kuzusu o
00 YorumlaErken tabi iki yaş civarı daha uygun
00 YorumlaÇok erken en az 1,5 yası beklemelısın
00 Yorumla
1 yılçok erken daha ya bırak emsin
00 Yorumla
1 yılDaha 10 aylık çok küçuk
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok erken en az 1.5 yaşında olmalı
03 Yorumla
Soran1 yılAslında çok erken değil neredeyse 1 yaş olacak ve düzenli olarak emzirdim zaten ama eşim 2 yaşına kadar emsin diyor. Çok kararsız kaldım
Cevap sahibi1 yıl1.5 -2 iyidir emmesi gelişimi için faydalı.
Soran1 yılAnladimm
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok erken en az 2 yaş bekle
00 Yorumla
1 yılNeden kesmek istiyorsun
00 Yorumla
1 yılÇok erken
00 YorumlaErken bence.
00 Yorumla
1 yılErken
00 Yorumla
1 yılErken çok.
00 YorumlaÇok erken en az 1 yaş diye biliyorum
00 YorumlaÇok erken
00 Yorumla
1 yılBence erken. Benimde 8 aylık ama erken daha yaa
00 YorumlaErken gibi
00 Yorumlaerkenbnce
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılErken beee iki yaşa karar emzir işti sütün varsa
0185 Yorumla
Soran1 yılSütüm var ama neredeyse 1 yaş olacak bu zamana kadar düzenli olarak emzirdim ama çoğu kişi erken demiş eşimde 2 yaşına kadar emsin diyor kararsız kaldım ya
Cevap sahibi1 yılE emzir işte iki yaşına kadar nolcak kkiii
Soran1 yılYa bu seferde bana çok bağımlı oluyor. Yani bi dışarı çıksak üstümü açmaya çalışıyor. Her yerde de emziremiyorum
Cevap sahibi1 yılSaldırıyor mu memelerine hep 😂
Soran1 yılHerkesin içinde meme diye ağlaması yetiyor zaten 😂
Cevap sahibi1 yılHahahahah millet bakıyor falan 😂 bir video vardı ya oğlum emiysen emmm yoksa amcaya veririm aaa baakkk 😂😂
Soran1 yılAynen yaa. Dikkatini başka şeylerle dağıtmaya calisiyorum ama bi kere agladiysa meme için asla susmuyor. İlla emziricem yani
Soran1 yılAhahhaha görmemiştim o videoyu😂
Cevap sahibi1 yılEmziriyor musun insanların içinde hiiççç
Cevap sahibi1 yılDur atayımmm 😂
Cevap sahibi1 yılhttps://youtu.be/CGa_54AzBsw?si=d6ibRsMO8gwOpsZz birinci dakikada 😂
Soran1 yılEmzirme önlüğü takarak emziriyorum bazen
Soran1 yılAhahahah😂😂
Cevap sahibi1 yılGörülmüyor anlaşılmıyor hiç dimiiii
Cevap sahibi1 yılSende böyle diyor musun 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılSütün bol mu peekkiii
Soran1 yılYok gözükmüyor önlük büyük oluyor boynumdan geçiriyorum öyle emziriyorum
Soran1 yılHayir demiyorum tabiki dee😂
Cevap sahibi1 yılHmmm iyi gören olmuyorsaaa
Cevap sahibi1 yılHahahah sütünün tadına bakan oldu mu hiç bebişten başkaaa 😂
Soran1 yılSüt konusunda sıkıntı yaşamadım çok şükür. Hiç mama vermedim bu zamana kadar
Soran1 yılSencee 😂😂
Cevap sahibi1 yılOooo desene genetik sağlam baya boy sütünnnn
Cevap sahibi1 yılBilmeemmm baktırdın mı başkasınaaa 😂😂
Soran1 yılGenetikle ilgili mi bilmiyorum ama kendime çok dikkat ettim sürekli süt artırıcı besinler tükettim bol su içtim falan filan
Soran1 yılEşim bakmisti başkası da niye baksin😂
Cevap sahibi1 yılAnnenin sütü bol muyduuu seni ne kadar emzirmiş 😂
Cevap sahibi1 yılNasıldı tadı ne demişti 🤔😂
Soran1 yıl2 yaşına kadar emzirmis bol muydu bilmiyorum sormadim
Soran1 yılŞekerli su gibi demişti hatta bağımlılık yapıyor bu dedi😂😂
Cevap sahibi1 yılDemekki bolmuşşş emzirmiş o kadar genetiğiniz sağlammışşşş 😂
Cevap sahibi1 yılEmziriyon mu kocanı de sürekliiii 😂😂
Soran1 yılYok ya sürekli bebek gibi onu mu emziricem ayrıca öncelik bebeğimin. O bi emsin. Bazen sütümü sağmam gerekiyor fazlalık olunca agri yapıyor. O zamanlarda eşim yardım ediyor iste😂
Cevap sahibi1 yılBende çok merak ediyorum emmeyi tadını falan ya 😂 kesinlikle deneyecem sürekli bakarım ben jszözjzj
Soran1 yılEvlenince çocuğun olursa sende bakarsın artikk 😂
Cevap sahibi1 yılOhooo çok var yyaaa git ki olsun o daha 😂
Soran1 yılNiyee kaç yasindasin ki
Cevap sahibi1 yıl27 yaşındayım ben. Sizin yaşlar kaç enişteyle? kaç yıldır evlisiniz?
Soran1 yılEe yasin çocuk yapmak için gayet ideal bencee
Soran1 yılBen 24 eşim 30
Cevap sahibi1 yılE bakarız evli olsak yapardık tabi😂😂
Cevap sahibi1 yılKaç yıldır evlisiniz ilk çocuk mu
Soran1 yılEvet ilk çocuk 4 yıllık evliyiz
Soran1 yılO da dogru😂
Cevap sahibi1 yılHmmm iyiymiş olmuş baya sizinnnn. Ev hanımı mısın
Cevap sahibi1 yılBulursam hemen tohumlayacam 😂😂😂
Soran1 yılEvet olduu. çalışıyordum ama çocuk olunca bıraktım. Daha küçük olduğu için de bi süre çalışmayı düşünmüyorum
Cevap sahibi1 yılHmmm çok mantıklı
Soran1 yılBulursun yaa😂 ama çocuk cidden çok guzel bi duygu tarifi yok bunun
Cevap sahibi1 yılValla bulamıyoruz oldu kaç yıl 😂 evet özellikle kızım olsun isteyorum
Soran1 yılNasibinde varsa birbirinizi ne olursa olsun bulursunuz zatenn. Kız çocukları çok tatlılarr
Cevap sahibi1 yılEvet ben çok seviyorum çocukları çok iyi anlaşıyorum senin kız mı erkek mi
Soran1 yılKız benim ki
Cevap sahibi1 yılHmmm bu kadar memeci o da benim gibi erkek mi acaba dedim 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılSütlenince çok büyüdü mü ppekkiii
Soran1 yıl😂😂Yok ya onlar bebek sonuçta kız da olsa erkekte olsa memeye bağımlı oluyorlar ilk besin yerleri ve cidden en huzur buldukları yer diyebilirim. Mesela bazen göğsümde uyuya kalıyor yerine yatırıyorum direkt uyanıyor. Benim göğsümde yatmak istiyor bazenn.
Soran1 yılİster istemez büyüyor tabi ama sütüm kesilsin eski halini alır bence
Cevap sahibi1 yılEvet bebişlerin yeri memenin üstü uzaklaşamazlar 😂😂
Cevap sahibi1 yılNe kadar büyüdü ok farketti mi yanniii
Soran1 yılAynen ama dişleri ciktinca emzirmek çok sıkıntılı oluyor ya bu yüzden de kesmek istiyorum
Cevap sahibi1 yılEvet uçları yara olmaya başları ısırır durur 😂
Soran1 yılYani biraz farkediliyor büyüdüğü tabi
Cevap sahibi1 yılKaçtan kaça çıkmıştı bedeninnn
Soran1 yılHemde ne ısırma ya. Geçen gün bi ısırdı hala yara yani. Anne olmak kolay değil ya
Soran1 yıl80 B den 90B oldu
Cevap sahibi1 yılYara hali nasıl oluyor ki tam ucu mu böyle ayrılacak gibi oluyooo
Cevap sahibi1 yılŞimdi kocaman desene 😂
Soran1 yılEvet ucu yara oluyor. Zaten hassas bi bölge. Bi de o yaranın üstüne emince cidden berbat bi şekilde acıyor. O gogsumden emzirmemistim iyileşene kadar. Ayrılacak gibi olmuyor tabi ama yara oluyor işte bildigin
Cevap sahibi1 yılÇok kötüdür ya acısııııı işin zordur valllaaaa bu sefer süt doluyo sağ falannn
Soran1 yılAynen öyle. Emzirsem acıyor. Emzirmesem süt birikiyor onu sağmam gerekiyor bu sefer 🤦♀️
Cevap sahibi1 yılSağma işini nasıl yapıyorsun pekkiii
Soran1 yılSüt sağım makinesi var. Göğsüme takıyorum öyle sağıyorum. Onu da buzluğa koyuyorum
Cevap sahibi1 yılÇok mu buzlukta stok 🤔
Soran1 yılBebegim ek gıdaya da başladığı için ilk zamanlar gibi 2,3 saatte 1 emzirmiyorum. O yüzden sagmak zorunda kalıyorum buzlukta da biraz var o yüzden.
Cevap sahibi1 yılSüt kardeşi var mı bebişiinnn
Soran1 yılSüt kardeşi yok ama eğer anne sütüne ihtiyacı olan bi bebek olsaydı emzirirdim tabi ki de
Cevap sahibi1 yılOoo helal olsun herkes yapmıyo cidden
Soran1 yılSonuçta sütüm fazla. İhtiyacı olan bi bebegi emzirmek isterim. Hep çok sevap
Cevap sahibi1 yılÇevrende hiç denk gelmedin miiii
Soran1 yılYok hiç denk gelmedim
Cevap sahibi1 yılPaki başkaları varken açıp emziriyor musun hiç
Soran1 yılBazen Arkadasimgilin yanında ya da ailemin yanında emziriyorum sıkıntı değil
Cevap sahibi1 yılYani kadın kadına normaallll 😂
Soran1 yılEvett Tabi ki dee
Cevap sahibi1 yılPeki şimdi büyüdü ya göğüslerin eski sütyenlerini naptın çöp mü
Soran1 yılYok ya niye çöp olsun. Sütüm kesilsin eski haline döner zaten
Cevap sahibi1 yılBelki küçülmez büyük kalır 🤔
Soran1 yılSanmıyorum. Biraz da kilo verirsem olur yani
Cevap sahibi1 yılBoy kilon kaç peki
Soran1 yıl1.68 60 kilo
Cevap sahibi1 yılGayet normal ya veremeeee. Büyüdü diye kaç tane sütyen almak zorunda kaldın peki 🤔😂
Soran1 yılNormalde 55 kiloydum bi 5 kilo fazlam var aslindaa. Yani çok bi sutyen almadım emzirme sutyenleri var onlardan aldım ondan kullanıyorum zaten. Eski haljne dönünce normal sutyene geçiş yaparım artik
Cevap sahibi1 yılBence boyuna göre bi tık balıketli olman iyyyiiii. Hmm destekliye tekrar geçiş özlemişsindirrrr 😂
Soran1 yılDestekliye ihtiyaç duymuyorum ya😃
Cevap sahibi1 yılNasıl duymuyorsuunnn 😂
Soran1 yılÇok küçük göğsüm yok ki. Destekli sutyen takmıyorum o yuzden
Cevap sahibi1 yılŞimdideki bedenin ney kadar oluyor
Soran1 yılŞimdi 90B
Cevap sahibi1 yılYok örnek verirsen ney kadar oluyor 90b 🤔😂
Soran1 yılPortakal büyüklüğü 😂😂
Cevap sahibi1 yılİkinci çocukta kavuna doğru 😂
Soran1 yılAhahaha ikinci çocuğa kadar küçülür onlar 😅 5,6 seneye belki yaparım ikinciyi
Cevap sahibi1 yılİşte ikincisinde daha çok büyüyecek genetikte varsa kavunlarınla yaşarsın jszözjzö
Soran1 yılO kadar da değil tabi ki djdjd
Cevap sahibi1 yılNiye herkesinki portakal mı illaki kavun vardır genetikte sjzözj
Soran1 yılSonucta süt kesilince küçülecek portakaldan mandalinaya dönüş 😂
Cevap sahibi1 yılE o koca memeli kadınlar nasıl oluyo acaba demekki kalıcı olan oluyo 😂
Soran1 yılOnlar genetik yaa. Benimkiler çocuktan sonra büyüdü 😂
Cevap sahibi1 yılİşte senin genetikte hep minnak mı yaniiii 😂😂
Soran1 yılMinnakta değil ama kavun kadar da değil tabi 😂
Cevap sahibi1 yılAlalalaaa hiç kavun olan yok mu beaa sjzöjs
Soran1 yılVarsa var yoksa yok ne yapican yaa jcdjdj
Cevap sahibi1 yılOhhooo konuşuyoruz noldu sende yaaa sjzözjjs
Soran1 yılboş ver genetiği jdjdjd
Cevap sahibi1 yılSenin portakaldan mı devam edelim o zaman bjzösj
Soran1 yılDaha ne ogreneceksjn acaba benim portakallarla ilgili 😂
Cevap sahibi1 yılVallaa sabah akşam sorabilirim detay çok yyaaa jsözsj
Soran1 yılYuh daha ne kaldı ki soracak djdjdj
Cevap sahibi1 yılGizliden bi çıkayım daha rahat sorabilirim ya jsözj
Soran1 yılÖzelden konuşmuyorum kalsın o zamann
Cevap sahibi1 yılYa soracam işte ne farkederrr kkiii
Soran1 yılBurdan soruyorsan sorabilirsin zaten gizlisin ama onun haricinde özelden konuşmuyorum
Cevap sahibi1 yılUçları nasıl mesela şuannnn
Soran1 yılUçları belirgin ve çıkıntılı
Cevap sahibi1 yılSütyensiz gezemezsin dimiiii çok dikkat çekerrr
Soran1 yılEvet tabiki dee. Ayrıca sutyensiz dursam göğsümden süt akacağı için giydiğim kiyafete süt bulaşır o da belli olur bayağı
Cevap sahibi1 yılSütyensiz gören veya göğüslerini gören olmuş muydu hiççç
Soran1 yılEmzirirken esimin kardeşi görmüştü ya allahtan tek gogsum acikti onu da bebek emdigi icin biraz kapatiyordu🤦♀️
Cevap sahibi1 yılBaktı mı memelerine acaba ne düşündü 🤔😂
Soran1 yılYok ya durup bakacak hali yok tabi de özür dilerim yenge diyip çıktı odadan
Cevap sahibi1 yılBembeyaz portakalları gördü demekkk 😂😂
Soran1 yılYa yok😂 Zaten ikisini birden acmamistim birinide bebek emiyordu pek görünmüyordu zaten çıktı hemen
Cevap sahibi1 yılEmzirirken ikisini birden açıyor musun hiç 😂
Soran1 yılEvet evde öyle yapıyorum bazen. Mesela bi göğsümü emiyor onda süt azalınca diğerinden emziriyorum ya da birinden emince diğeri açık olduğu zaman o göğsümle emerken oynamayi çok seviyor😂
Cevap sahibi1 yılSevilmez mi yaaa 😂😂😂 ya bişi sorcam peki nasıl oluyor çocuk emince bişi hissetmiyorsun kocan emince azıyorsun zevk alıyorsun 🤔😂
Soran1 yılÇocuk emince öyle azma felan olmuyor ki. Sadece sevgi ve şefkat duyguları oluyor. Bebek emince o meme onun besin kaynağı ve annesine muhtaç bi bebek olduğunu bilerek emizrdigim için yukselmiyorum tabiki de ama eşim olunca öyle olmuyor tabi😂😂
Cevap sahibi1 yılEnişte saldırıyor mu peki bjzözj süt geliyor mu hep emince sıkınca
Soran1 yılBazen çok istekli halleri oluyor jdjddj evet geliyor emince ya da sıkınca
Cevap sahibi1 yılRekor kaç posta bzböjöç hoşuna gidiyor mu emince sıkınca süt gelmesiiii 😋😂😂
Soran1 yılRekor 3😂 evet hoşuma gidiyor ama benden çok kocamın hoşuna gidiyor bu. Bazen çocuğu sütten kesme diyor bana kendisine diyorum acaba bunu birazda kendin için mi söylüyorsun diye😂
Cevap sahibi1 yılPartini çıkarttı mı 😂 E haklı adam ben olsam bende kesme derim yaaa 😂
Soran1 yılSüt olunca daha çok azginlasiyor😂 bazen ilişki sırasında kendiliginden damla damla akıyor göğsümden aşırı hoşuna gidiyor bu
Cevap sahibi1 yılSeninde ne kadar bolmuş yaaa sütünnn 😂😂
Cevap sahibi1 yılHangi pozisyonda damla damla akıyor kiiiii
Soran1 yılEvet bol demistim 😂 kucaktayken ona doğru egilince akıyor. Doggy pozisyonunda da akıyor kendiliginden
Cevap sahibi1 yılBende biraz emsem mi ya hayrına bjzözj ooo ikiside çok fena pozisyon yaaa sütlü ayrı hooşşş 😋😋
Soran1 yılYok yaa bebegimin ve kocamın onlar 😂 evet sütlü daha da zevk veriyor insanı daha çok azdiriyor
Cevap sahibi1 yılYa bende bi bakayım portakalların tadına zaten çokmuş sütün 😂 seni de ayrı bi azdırıyor demi sütlü sütlü zikmesiii seniii 😂
Soran1 yılYok bakma yaa😂 ne yalan söyleyeyim azdiriyor doğrusu 🙈
Cevap sahibi1 yılBakayım işte yyaaa 😂bence de çok azdırır yaaa tam hayalimmm 😂 kocanın ev dışında emzirdiğin oldu mu 😋😂
Soran1 yılEvet olmuştu. Bi kaç gün kayinvalidemgilde kalmıştık uyku tutmuyor felan demişti. Ne yapayım dedim açtı göğsümü emmeye başladı o an kahkaha atasım gelmişti 😂😂
Soran1 yılHayir tabi ki de emmişti sadece😂
Cevap sahibi1 yılEee indir şunu demedi mi nasıl yattııı 😂
Soran1 yılBabasının evinde de yapacak hali yok ya😂 ayrıca yanımızda bebek var yani hiç yapamazdım öyle şeyler😃
Cevap sahibi1 yılBen olsam senin annenlerin evinde de kesin yapardım valllaaa 😂😂😂
Soran1 yılEe yuh yanii 😂😂 gerçi o an teklif etseydim reddetmezdi ama ben yapmam asla ya utanırım yani djdjd
Cevap sahibi1 yılDüşün sizdesiniz annenler yan odada birden üstüne çıkıyor eliyle ağzını kapatıyor sessiz ol hemen bitecek diyor ve içine giriyor 😋😂
Soran1 yılErtesi gün sürekli aklımda acaba ses felan gitti mi düşünceleri olur😂😂
Cevap sahibi1 yılSen hiç duymadın mı ses falan 😂😂
Soran1 yılYoo😂😂
Cevap sahibi1 yılSabah duşa girersin annen hayırdır kızım diyip gülüyor falan 😂😂😂
Soran1 yılYerin dibine girerdim o yuzden Öyle bi durum olsun duşa felan girmezdim doğrusu 😂
Cevap sahibi1 yılE emziremezsinde öyleee 😂😂
Soran1 yılNiye emziremeyim 😂
Cevap sahibi1 yılE cenabetsinnnn 😂😂
Soran1 yılEvet o açıdan öyle tabi. Anlaşılmasın diye duşu öğleden sonra felan alırım. O zamana kadar da emzirmem 😂
Cevap sahibi1 yılKocan ya o duş almayacak mı jszözj
Soran1 yılO da benim yaptığım gibi yapar artık. Yerinde dursaydi olmazdi bunlar ne yapayim😂
Cevap sahibi1 yılA kalktı mı dini imanı yok indirmen lazımmm jszözjö
Soran1 yılBilmez miyim😂 kendi indirsin öyle bi durumda beni katmasın böyle işlere mznxxxnxnc
Cevap sahibi1 yılSaçmalama ondan sen sorumlusun sen indireceksin 😂😂
Soran1 yılKaldirmasaydi o daa ben mi gel kaldir dedim😂😂
Cevap sahibi1 yılE önünde portakalları açarsan ne olacak başkaaaaaa 😂😂
Soran1 yılBen açmadım kendi açtı emdi. Ben uslu uslu yatıyordum 😂
Cevap sahibi1 yılE yatarken de belli orada koca koca duruyor 😂😂
Soran1 yılE ben ne yapayım yani. Kesip atayim mi illa ki belli olacak saklayamam da😂
Cevap sahibi1 yılİlk ve tek emen kocan mıydıııı 😋😂
Soran1 yılEvettt
Cevap sahibi1 yılBide ben olacam dimimiiii sjzözöö
Soran1 yılSonradan asıl sahibi yerini aldı ama😂🐣👶
Cevap sahibi1 yılOnu karıştırma o geçiciiii bjzözj
Soran1 yılPeki sen hiç emdin mi birinin memesini ksjd
Cevap sahibi1 yılOoo çokkkkk jszözj
Cevap sahibi1 yılNereye kaybıydunnnn
Cevap sahibi1 yılAllooo
Gizli Üye(18-24)1 yılErken bence ya
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKes evet
00 Yorumla
1 yılErken daha
00 Yorumla
Devamını Gör(16)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bebeğim 10 aylık. Yavaş yavaş sütten kesmeyi düşünüyorum erken mi sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer