Güncellemeler
+1 yıl
Süper soruke
Ramazan ayı geliyor ve emzirme dönemi çok zorlu geçiyor, gelişimi şu an iyi ayırsam mı bilemiyorum bilgisi olan var mı
Sorun olmaz bir buçuk yaşında ek gıdalarla takviye edebilirsin ama gelisimi. açısından 2 yaşa kadar emzirmen daha faydalı en azından süt varsa azda olsa emzir
Cevap
1Cevap
2 yaşını bekle bence ama ilk 6 ayı önemli ek gıdaya geçmediysen sütten kesme
Geçtik
Çocuğun kilosu normal mi peki
Normal
Ek gıdaları arttırarak memeden ayırabilirsin
zamanı gelmiş artık
Hayır zamani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar