Bebeğimi sütten kesmek istiyorum ama esim daha erken olduğunu söylüyor, haklı mı?

Neredeyse 1 yıl olacak. Yavaş yavaş keseyim diyorum. Birden bire olmaz zaten ama esim 2 yaşını bir görsün niye şimdiden kesiyorsun onun gelişimi için 1 yıl daha emzir diyip duruyor. Bende yeterli buluyorum. Şimdide emzirmek için uyandım. Bazen sırf boş boş bile emmek istiyor ayrilamiyor benden
Bebeğimi sütten kesmek istiyorum ama esim daha erken olduğunu söylüyor, haklı mı?
Cevapla