Kızıma tek başıma bakıyorum. Yatılı bir bakıcı almak uygun olur mu?

Kızım 4 yaşında ve tek başıma herşeyle ilgilenmek zorunda kalıyorum. Bir çok kisi bir kadın eliyle yetişmesi gerektiğini söylüyorlar. Bende yatılı bir bakıcımı tutsam diye düşündüm bu mantıklı ve guvenilir bir yolmudur. Tecrübe veya fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Kızıma tek başıma bakıyorum. Yatılı bir bakıcı almak uygun olur mu?
Cevapla