Bebek için en tehlikeli şey, 2 yaşına kadar anne sütü hariç tüm mamalar. Bebeğe sürülen kimyasallar. İstisnası da yok. Doğal olmayan hersey bebekte kalıcı hasar bırakır. Benim diyen uzman yalan desin.
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bu sorumuz her şeyin doğalını seçen annelere! Bebeğinin cildini hangi doğal bakım yöntemleriyle nemlendiriyorsun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
Güzel faydalı bilgi veriyorsunuz tebrik ediyorum
Bebek için en tehlikeli şey, 2 yaşına kadar anne sütü hariç tüm mamalar. Bebeğe sürülen kimyasallar. İstisnası da yok. Doğal olmayan hersey bebekte kalıcı hasar bırakır. Benim diyen uzman yalan desin.
uni baby her annenin kullandığı bir marka henüz bir anne değilim ama anne olursam ben de kullanacağım paylaşımınız için teşekkürler
Cildini seven herkes için gelsin bu paylaşım o zaman.
Bebek yağı kullanıyorum kardeşime uni baby çok kaliteli
Bebeğimin cildini uni baby nemlendirici kremiyle nemlendiriyorum
bebeğim olsaydı ben de en doğalı seçmeye dikkat ederdim.
Benim yeğenim doğmak üzere, belki bu bilgiler faydalı olabilir. Teşekkürler.
Bebenin cildini nemlendirmem gerektiğini bilmiyordum:(
İki çocuk büyüttüm tek başıma bez bağladım sadece gayette sağlıklı
Yeğenime hep narin şeyleri alıyorum bazen çok kirleniyor pisleniyor bende oturup siliyorum bebeği çocuklar çok yaramaz ya
Olursa ozaman bakarız duruma
Bebege doğal seyler yedirip kullanmak gerekiyor saglik önemli
Bir teyze yani anne yarısı olarak yeğenlerimin bakımında bu marka benim favorim 😄
çoğu annenin uni baby tercih ettiği bir marka bir anne değilim henüz ama bir çocuğum olursa muhakkak kullanacağım
Kendim bebeğim yok ama arkadaşının evlendiği için çocuk sahibi uni baby kullanıyorlar ve çok memnunlar paylaşımınız için teşekkürler
Bi anne degilim ancak bir abiyim, yeni dogan kardesimi her zaman pamuklu islak mendillerle temizlerim.
Salatalık buzlukta dondurunca sabahları yüzüne sürersen nemli bir ten cillt oluyor ve bol bol suuu meyve yoğurt
herşeyden önce alınması düşünülen tüm ürünlerin arkası üşenilmeden okunmalı ama uni zaten bu konuda iyidir :)
Bazi konukarda annelerin tercihlerini kosulsuz guvebip muhalefet olmamak gerekir unibaby diyirsa odue secenek cikartmamali
Bebeklere özel çok iyi nemlendirici krem vardı yurtdışından getirtmiştik yeğenim için ama adını unuttum pahalı ama kaliteydi
Ben anne değilim ama hangisi iyi geliyor sa o kullanılır
Bebek sağlığı önemli hijyenin tam olarak sağlanması gerekir
Islak mendil ve kolonyasini kullanıyorum çok iyi teşekkürler uni baby
Çokta takmamak lazım çünkü bazen abartıyoruz maalesef
Üni gerçekten kaliteli tavsiye edilecek bir ürün
@Uni Baby ıslak mendille tabii ki de çok iyi
#UniBabyTestEder kaliteli bir markadır. oldukça memnunum.
Bence nemlendirmekten ziyade bebek bezi de cok onemli
Bebeğim olmadığı için hiç bilmiyorum ya ama yorumlardan öğreneceğim
Keşke olsada bende baksam ama üni baby çok öneriliyor
ben kel kafama sürdüm saçım çıktı eyvallahhhh
Benim annem pudra dışında hiçbir şey kullanmazdı gayette sağlıklıydı kardeşlerim
Bence bebek yağı ben kendime de onu kullanıyorum
Annelere çok iş düşüyor çünkü biliyoruz ki bebeklerinin sağ
Bebek kremi yağı vs. ben marka bilmem o kadar
Kolonyası çok güzel ben kullanıyorum tavsiye edilir
Hindistan cevizi yagıyla Nemlendirirmis annem zamanında cildimi
Uni Baby Hassas Dokunuş ile yapıyorum bebeğim de kaliteyi hak ediyor
@Uni Baby bebekleri ve anneleri düşünen tek ıslak mendil bence teşekkürler
Uni baby markasını tüm annelerin kullanması gerek
kullandığım nemlendirici kremle nemlendirirdim anne olsaydım sjhjsj
Besmele çekip sonrasında zeytin yağı ile ovuyorum.
Bebeğim yok ama kendi cildimi doğal su ile bile zor yıkıyorum
nötr olanları çok iyi ünibaby fiyatlrı biraz daha makul yapsın
Bilgilendirici paylaşımınız için teşekkürler
Hassas ciltler için katkısız ve doğal şeyler şart.
bunlar saçma eskiden bu mu varmış insanlar rahat rahat büyütüler
Çok faydalı bir yazı olmuş ellerinize sağlık.
Benim bebeğim yok Allah verir olursa görürüz inşallah
Bir abla olarak en iyi ıslak mendili seçmekte çok onemli
Yegenlerimi temizlerken alkolsuz narin bir temizliyeciye asla hayir demem
bence uni baby çok güzel nemlendiriyor kandimde denedim😅
kokusu bebek gibi Dalin’inden daha çok beğeniyorum
Doğal kremler ve yağlar İle nemli kalmasını sağlıyorum
şimdilik bekarım bakalım bebek olunca düşünürüm
Bu sorudaki bebegi kendim varsayarak hindistancevizi yağı diyorum
Bu güzel paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
bebeğin yüzü mü nemlendirilir oldu olacak maske yapalım birde
Uni Baby Hassas Dokunuş Islak Mendil'i de tercih ediyorum