6 aylık bebeğim için bebek maması olarak ne tavsiye edersiniz?

Merhaba arkadaşlar 6 aylık bebeğim var ver tekrar hamile kaldım. Doktorum bebeğini 15. Haftadan sonra yavaş yavaş emzirmeden kesmen gerekiyor dedi. Bebelac aldım bebeğim beğenmedi hipotez combiotic aldım ve onu da içmiyor. Aynı durumu yaşayan beyan mama tavsiyesi olan var mı? Yardımcı olur musunuz

Güncellemeler
+1 yıl
“” Hipp combiotic “”
6 aylık bebeğim için bebek maması olarak ne tavsiye edersiniz?
Cevapla