Bebeklerin ek gıdaya geçiş sürecinde temizlik rutini oldukça önemlidir. Bebeğinizi beslemeden önce ve sonra ellerinizi iyice yıkayın. Bebeğinizin ellerini de yıkamayı unutmayın, çünkü bebekler genellikle ellerini ağızlarına götürürler.
Ek gıdaya anne sütünden sonra yavaş yavaş geçmek gerekli bence geçiş döneminde de önemli unsurlar var tabiki daha sık araştırma yapılıp bir bilene sorulmalı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Tabii ki Uni Baby tercih ediyoruz her zaman kalitenin tek adresi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Temizlik rutini herkes için önemli. Bebekler için nasıl olmalı bilmiyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Teniz olmalı tabiki ek gıdaların doğal olması lazim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Elinize sağlık gerçekten çok bilgilendirici olmuş..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Anlattığınız gibi olmalı elinize sağlık @mevvyyy35
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Paylaşım için teşekkürler, dikkate alacağım eğer çocuğum olursa
Evlenen bir arkadaşım özellikle tahriş için ıslak mendil kullandıklarını söylemişlerdi. Uni Baby zaten güvenilir bir marka. Bir gün çocuğumuz olursa deneriz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
246Cevap
Teşekkürler paylaşım için çocukları olan için güzel bir yazı
Bebeklerin ek gıdaya geçiş sürecinde temizlik rutini oldukça önemlidir. Bebeğinizi beslemeden önce ve sonra ellerinizi iyice yıkayın. Bebeğinizin ellerini de yıkamayı unutmayın, çünkü bebekler genellikle ellerini ağızlarına götürürler.
Sizde bebeğiniz için Uni Baby ürünlerini kullanın.
şu an benim gibi bekarların ilgisini çekmeyen ama olursa inş ilerde illaki lazım olacak konular.
bebekler bizim gibi güçlü bünyeye sahip değiller gereken önem için teşekkürler
Düzenli ve temiz olmalı, her yemekten önce sonra temizlik olmalı
aile büyüklerine danış ilaki fikir verecek lerdir sana
Bebeğinizin ellerini de yıkamayı unutmayın, çünkü bebekler genellikle ellerini ağızlarına götürürler.
çok güzel bilgilendirme bebeğim olursa muhakkak kullanacağım Uni Baby'e çok teşekkür ediyorum
bebeğim olmadığı için yorum yapmak istemiyorum
Ayaküstü 2 dakikada yapılmaması kesin ciddi temizlik yapılmalı
Açıkçası en ince detayına kadar olmalı
#Hükümdar
Bebeklerin ek gıdaya geçiş sürecinde temizlik rutini oldukça önemlidir.
Ek gıdaya anne sütünden sonra yavaş yavaş geçmek gerekli bence geçiş döneminde de önemli unsurlar var tabiki daha sık araştırma yapılıp bir bilene sorulmalı
Tabii ki Uni Baby tercih ediyoruz her zaman kalitenin tek adresi
Temizlik rutini herkes için önemli. Bebekler için nasıl olmalı bilmiyorum
Teniz olmalı tabiki ek gıdaların doğal olması lazim
Elinize sağlık gerçekten çok bilgilendirici olmuş..
Anlattığınız gibi olmalı elinize sağlık
@mevvyyy35
Paylaşım için teşekkürler, dikkate alacağım eğer çocuğum olursa
Evlenen bir arkadaşım özellikle tahriş için ıslak mendil kullandıklarını söylemişlerdi. Uni Baby zaten güvenilir bir marka. Bir gün çocuğumuz olursa deneriz
Doğması gerekli ilk önce sonra dişinin çıkması
Doktorların tavsiyesi , kaliteli ürünler olmalı ek gidalar
Alkol ve paraben icermeyen ıslak mediller olmalı
Dönem dönem temizlik rutini diye bir şey mi varmış. Her dönemde aynı bence
Yanii bence önem gösterilmeli yoksa mantar oluşumu gözlenebilir (reklamda kullanılırsa insanlar tiksinir olumlu şeylerden bahsedin)
Bu tür faydalı paylaşımlar görmek mutlu edici. Bu tür platform larda insanları bilgilendirmek güzel bir konu
iyi ki çocuğum yok valla bide bunlarlarmi ugrasacaktim
Islak mendillerle alkol var her ne kadar yok denilse de var yani
Doktorlar ıslak mendilleri son çare olarak öneriyor
Ilk baslarda dikkat edilir temizlige sonrasi nanay camlari yalayan mi dersin yerleri yalayan mi evin tum mikrobunu yaliyorlar 😂😂
Aşırı titizlilik olmadan rahat edebileceği şekilde olmalı
var mı seninde meleğin
Bebeğim olursa bir gün işime yarar
Biberon ve emzikler kesinlikle sıcak su ile temizlenip hijyenik bir ortamda tutulmali
Uni baby kullananların çoğu ürünü beğeniyor.
hep temiz kalmalılar özellikle ağız kenarlari yuzu ve alti
Çocuğum olmadığından pek bu tür konulara hakim değilim maalesef
Hijen olmalı çok önemli , çünkü enfeksiyon ve mikrop uzak hiç hatta olmamalı
tesekkur ederim bilgiler için
kimyasal katkı olmayan mendilleri tercih edin
Bilgilendirme için teşekkürler gayet iyi bir paylaşım olmuş
Pişik olmaması için ıslak bırakmamak gerekir
Kafaya takmamak olmalı ilk öncelik psikolojik sakinlik sağlık 🤗
iyi ki varsın uni baby bebekler için her şeyi düşünüyorsun.
Bebekler ek gıdaya 1 yaşından sonra geçmeli bence.
Doktor kontrolünde ve bilgisi dahilinde olmalo
Çok iui bir anlatım ve görselde ki bebek çok tatlii
Tabiki bakım onarim ve tadilat diyoruz ismine 😂
Standart olmalı çok aşırı da değil çok da az da değil
temizlik rutinine daha cok dikkat edilmelidir
Bazen öyle çok şey düşünmekten buna fırsatım olmuyor
Bu dönem önemli olduğu için dikkat edilmeli temizliğe vs
Allahim şunu dusundurecek zamanlar gelsin artık
Bebeklerin ek gıdaya geçiş dönemi önemli faktör
Anneler ve anne adayları için harika bir yazı bence
Anne ve baba olacaklar için gerçekten bilgilendirici bi yazı
Bebeklerin ek gıdaya geçiş sürecinde temizlik rutini oldukça önemlidir.
burada en büyük görev anne babaya düşüyor çocuklar bebekler her zaman düzenli temiz olmalı
Bebekleri komple yersek temizlik sorunu kalmaz 😋
önemli bir konu ve önemli bir paylaşım, tebrikler..
Prebiyotik içerdiğini bilmiyordum. Bence bebekler için kullanımı daha mantıklı