Güncellemeler
+1 yıl
düşünün tek çocuksunuz yıllar sonra kardeşiniz doğuyor ne düşünürsünüz?
Evet baya fazla bir yaş aralığı. Kardeşler arası yaş aralığı ne kadar az olursa aslında o kadar iyi oluyor anlaşmaları açısından. İlk başlar da zor olabiliyor ama büyüdükçe ne kadar iyi yapmışım dersiniz.
aynen öylede hamile kalamadı allahın taktiri
15 yıl sonra kalmis
Cevap
7Cevap
Brnim en küçükmkardeşim ile aram 15 yaş var. 0 uyum
😁😁
Hmm kaza kurşunu 2. si
anlamadım
Yani 2. Çocuk yanlışlıkla olmus
Aşırı derecede fazla
Fazlq tabi
Çok fazla
Evet hem de çok
e yani
fazlaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?