Çocuk & Ebeveyn Bir çocuğun bağımsız kendi yemeğini yemesi ortalama kaç yaştır? Etipufflezzetli Takip Et FenomenGuru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Çocuklar yemeklerini kaç yaşında kendileri yiyebilmeli?Acıkınca ben Ben değilim 🤭 Bir çocuğun bağımsız kendi yemeğini yemesi ortalama kaç yaştır? Cevapla Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 917 cevap paylaştı. Sanırım 3 yaş olabilir.. :) 1 0 Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Benimki okula gidiyor hala ağzına ben tıkarım fkgkg tek çocuksa yemez 2 3 çocuksa 6 aylıkken başlıyor yemeye 😄 2 4 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Tek çocuksa yemez 😂 Yorumla FloraBacchus +1 yıl Tek çocuk 😄 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Benimdeeee 😂 sanırım 10 yaşına kadar ben besleyeceğim jdhd Yorumla FloraBacchus +1 yıl Bana ömür boyu gibi geliyor djfjf. Yorumla
1demetlale Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Ek gıdaya geçildiğinden itibaren serbest bırakılmalı bence aman orası kirlenecrk burası kirlenecek demeden 3 1 Yorumla Bidolutatlılık +1 yıl Kesinlikle Yorumla
Dokungaç Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Her çocuğun öğrenme becerisi farklı Cemile'nin bebesi yiyor Hatice'ninki çişini söylüyor diye seninki de yapacak diye 1 şey yok 1 0 Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl 1 yaş üzeri motor becerilerinin gelişimi için birazcık rahattan ödün verilecek. Zatenok zeki oluyorlar 😊 1 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Sanırım 3 yaş gibi itibariyle. Cesur ve rahat bir anneyle daha bile erken neden olmasın olabilir de.. Deneysel ve keşifçi olarak.. 1 0 Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Bankaya gittikten sonra tek başlarına yiyebilirler bence asddjdk 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sanırım 3 yaş olabilir.. :)
Benimki okula gidiyor hala ağzına ben tıkarım fkgkg tek çocuksa yemez 2 3 çocuksa 6 aylıkken başlıyor yemeye 😄
Tek çocuksa yemez 😂
Tek çocuk 😄
Benimdeeee 😂 sanırım 10 yaşına kadar ben besleyeceğim jdhd
Bana ömür boyu gibi geliyor djfjf.
Ek gıdaya geçildiğinden itibaren serbest bırakılmalı bence aman orası kirlenecrk burası kirlenecek demeden
Kesinlikle
Her çocuğun öğrenme becerisi farklı Cemile'nin bebesi yiyor Hatice'ninki çişini söylüyor diye seninki de yapacak diye 1 şey yok
1 yaş üzeri motor becerilerinin gelişimi için birazcık rahattan ödün verilecek. Zatenok zeki oluyorlar 😊
Sanırım 3 yaş gibi itibariyle. Cesur ve rahat bir anneyle daha bile erken neden olmasın olabilir de.. Deneysel ve keşifçi olarak..
Bankaya gittikten sonra tek başlarına yiyebilirler bence asddjdk
1.5 yaşından sonra
Genelde 3 yaşından sonra
3 yasinda kendi yemeye başlamalı.
2-3 yaşlarında
Üçbuçuk