ArkAdaşlar b***m de satılan bebek püresi 6 aylık bebeğe bi anda verdik 11 dakika maksimum sonra gece çok rahatsızlandı aşırı sancılı sizce iyi gelmedi mi

ArkAdaşlar b***m de satılan bebek püresi 6 aylık bebeğe bi anda verdik 11 dakika maksimum sonra gece çok rahatsızlandı aşırı sancılı sizce iyi gelmedi mi

125gram püre yememiş bi bebek için eğer hepsini verdiyseniz çok fazla gelmiş normalde o aydaki bebekler denemelik doyurmalık değil maximum 60gram tüketmelidir..
Şimdi sancısı vardır, bağırsak sütten başka birşeyi bilmediği için Şu an normal funktionla çalışıyordur.
Masajdan başka bişi elinden gelmez tabi tedirgin olup doktorada götüre bilirsiniz ama pek fazla bişi yapmaz. Ayrıca böyle hazır gıdaları kullanmayın bebekler ilk önce havuç püresi ile başlamaları ve dediğim gibi doymak için değil tadımlık
Geçmiş olsun
Sorun bir anda vermeniz zaten. Alerjisi var mı yok mu bilmeden, ek gıdayı böyle bir anda vermeyin. Zor durumda kalmadıkça da bu gibi hazır püreleri vermeyin, kendiniz böyle küçük kavanozlara hazırlayın derim.
içindeki bir meyve gaz yapmış olabilir
bu tür ürünlerden önce teker teker her gün bir yeni meyve deneyecek şekilde bir plan yapın
ya da belki yulaf bile yapmış olabilir
Mamalar önce bebeğin kolunda küçük bir miktar sürülerek denenir. İçimdeki herhangi bir içeriğe alerjisi varsa kullanılmaz.
Geçmiş olsun, durumu nasıl? ❤
Teşekkür ederim üç gün boyunca altını pisletmedi 💩 yani onun dışında hala geceleri huzursuz
Umarım doktora görünmüşsünüzdür. Bir an önce iyileşir inşallah
Cevap
9Cevap
Bebekler ek gıdaya geçiş döneminde hazımsızlık yaşarlar her şeye yavaş yavaş alıştıra alıştıra başlanması gerekir önce biraz yemeklerin suyu ile başlamalısın oda öğünde bir iki tatlı kaşığı gün geçtikçe meyve püreleri tarzında devam edersin ama hazır kaşık mamaları ve marketlerde satılan hazır ürünler hemen verilmemeli ilerleyen zamanlarda bünyesi alışınca verebilirsiniz ama herzaman değil
Yeğenim var benim
Sade pirinç unu verin
Çok iyi geliyor
Ondan mama yapın
Yeğenim 2 yaşında maşallah diyorum her seferinde
Yeğenim de hazır mamadan rahatsız oluyor
O yüzden pirinç unu veriyoruz
Bizde pirinç unu ile büyüdük
Pirinç unu
Sıvı yoğurt falan verin
Hazır mamalar sakıncalı
Pirinç unu daha iyi
Iyide pirinc unu nereye kadar
Belli ayı geçtik ten sonra çorba ve yoğurt a başlayın günde 2 sefer ya da 3 sefer biberon la pirinç unu verin
Rahatsız etmez normalde ek gıdaya başlarken hergün bir tatlı kaşığı verilir 1 hafta boyunca. Sonra miktar arttırılır. Birdrn bile çok verdiyseniz sindirememiştir. Bi kaşık calpol verin de bari agrısını alsın
İçinde yememesi gereken bagırsaklarına dokunan şeyler var şeker asit oranı yüksek katkı koruyucu madde vs kısacası meyveyi ezip vermek bu kadar zor olmamalı hem de daha ucuza gelirdi
İçindeki bir maddeye alerjisi olabilir ayrıca anne sütü alıyorsa neden mama verdiniz macera mı arıyorsunuz umarım bebek sağlıklıdır şu an 🙄
O aylar tadımlık olur.. 2 kaşık bile yemesin minik minik tatdirin.. rahatsiz olduysa gecmesini bekleyin.. anne sütü alıyorsa devam
Önce kaşiğin ucu ile azıcık verin bekleyin 3 4 saat alerji vs söz konusu değilse devam edin ek gıda için
Siz evde yapın almayın hazır böyle ürünleri.. hep ezik kötü meyveleri kullanıyorlar bayatlar yazık. evde hem taze hemde sağlıklı olur
6 aylık bebeğe ilk başta 1 tatlı kaşığı kadar ek gıda verebilirsin fazla yediyse gaz yapmıştır
Yeni ek gıdaya başlayan bebeklerde gaz çok olur daha yeni tatlar denedg icn alerjisi yoksa yedh şeylere gaz yapmistr rahatsz eden odur
Merhaba
yahu hazır gıda yedirmeyin çocuklara kendiniz hazırlayın. sağlığını mahvediyorsunuz
Hazırlayanmayanlar için böyle püreler var herneyse
Hazırlayanmayanlar derken. Bi patates kaynat mixerden geç ver, bi Havuç kaynat mixerden geçir ver nesini hazırlayamıyorsun.. makinan yoksa catalla ez
Bebek püresi ne ya aklım gitti meyve püresi de şuna
Bende bundan veriyorum ama bir sorun yaşamadık çok şükür az az vermenizi tavsiye ederim
Bence bir daha hazır mama verme kendin yap benimde 7 aylık bebeğim var internetten açıyorum ona uygun ne varsa yapıyorum az yediriyorum çünkü ağır gelebilir bide diş sancısı var mı
Bide yorgurttn başla en hafif o yani meyve püresi yerine kendi elinle yoğurt mayala bebeğin yemeden önce çıkart ılık olsun ben mevsimine göre veriyorum. meyveti şeftali falan rendele ver yinede sen bilirsin benim önerim bu bunu ben saat 11 .-12 arası veririm
6. Aylık bebeğe o püre verilmez gaz yapar çok yanlış doktora götürün
Bir daha içinde ne olduğu belirsiz mamaları vermeyin. Ayrıca çok erken mama vermeye başlamışsın.
Meyve püresiyle alakası olduğunu zannetmiyorum tarihi geçmediği sürece sonuçta 6 aylık
Ek gıdaya başlamak için çok erken değil mi, bari mama falan verseydçniz en azından.
erken değilmi ya anne sütünü kesmeyin 1 yıldan önce
Siz s@alak mısınız a@mk doktora götürün.
Aynen @mk asla aklımıza gelmedi belki gaz sansıcısdır deyip bekliyoruz
Sizin gibi m@llardan her şey beklenir daha senden çıkan çocuğa yemek yedirmeyi bilmiyorsun üstüne buraya akıl danışıyorsun bu kadar beyinsizsin a@mk böyle ana baba olacaksanız hiç çocuk dünyaya getirmeyin prezer@vatifin varlığından haberin var mı senin kesin yoktur bu cahillikle.
1. Benim çocuğum değil yeğenim annesi çalışıyor
2. Sensin cahil
3. Kilo alsın istediğim için hata yapıp hepsini verdim herkes hata yapar
Merve otunu kaynatın suyunu birkaç damla bebeğin ağzına damlatın
Bu buraya mı sorulur doktora götür çocuğunu
Tecrubesiz olma kaynanan annen yokmu hastaneye götür dünmu
1 yaşına kadar emzirmelisin, 6 aylık bebeğe mama verilmez, sağlıklı veya uygun değil.
Sen meyve püresi ver sadece, emzirmiyor musun zaten?
Marketlerden böyle şeyler almak yerine evde aynısını hazırlamak daha sağlıklı olur bence bir de 6 aylık bebeklere su bile vermeyin sadece anne sütü diyorlar
Püre yapmak çok zor değil evde yapmayı dene.
Soru bu değil ama yinede teşekkürler
Hazır gıda verme kendin yap
Hepsini vermişsen normal
Doktora gitmediniz mi?
Bence şuanlık emzirseniz daha iyi sizin için
Bir daha verme olur biter sıkıntı olmaz
Hastaneye gidin hemen alerjik bir durum olabilir
ilk altı ay sadece anne sütü verilmeli..
Gaz yapmıstır artık vermeyin
Anne sütü dışında hiçbir şey vermeyin.
Anne sütü kafi.
Doktora götürün
Ninni söyleyin
Yaz yapmistir her mama her bebeğe iyi gelmiyo
Doktora sorun
Anne sütüne devma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?