Bebeğim şu an 3 aylık ve biberonu da memeyi de reddediyor. Ne yapmalıyım?

Bebeğim şu an 3 aylık ve biberonu da memeyi de reddediyor. Bir dünya mama değiştirdim biberon değiştirdim hatta doktora götürdüm çare bulamadım kaşıkla vermek zorunda kalıyorum memeyi de reddettiği için sağıp kaşıkla veriyorum yaklaşık 1 aydır böyle haliyle sütüm de kesildi sadece mamaya döndüm ama 170-220 ml mama kaşık kaşık bitmiyor ne bebeğimle ilgilenebiliyorum ne evimle ne de kendimle 1 ayda bayağı zayıfladık beraber katı gıdaya başlamayı düşünüyorum bunu doktorlarla da konuşmak istedim ama kendimi anlatamadan kestirip attılar daha çok erken biliyorum ama günden güne kilo kaybediyor ne yapmam lazım katı gıdaya yavaştan yoğurtla falan başlamalı mıyım aranızda yaşayan oldu mu çözümünüz neydi? Şimdiden çok teşekkür ederim

Bebeğim şu an 3 aylık ve biberonu da memeyi de reddediyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla