Bebeğim olsun istiyorum ama bunun için erken olduğunun da farkındayım. Bu isteğim geçer mi?

Okuyorum şu an için evlilik dusunmuyorum en azindan okulum bitene kadar. Ama çocukları çok seviyorum ve bir bebeğim olsun çok istiyorum beklemek en güzeli mi yoksa bu isteğim bi kaç seneye geçer mi?

Bebeğim olsun istiyorum ama bunun için erken olduğunun da farkındayım. Bu isteğim geçer mi?
Cevapla