Çocuk büyütmek zor evet 🤸🏽♀️ Ama erkek çocukları mı büyütmek daha zor kız çocukları mı sizce?

Çocuk büyütmek zor evet 🤸🏽♀️ Ama erkek çocukları mı büyütmek daha zor kız çocukları mı sizce?

Abla bana göre kız çocukları daha zeki ve tatlılıdır yani daha kolaydır ben evlenirsem bir gün kesinlikle kız çocuğum olmasını isterdim :) o benim prensesim olurdu. tabi ki de her şeyden önce sağlıklı olsun da ama erkek çocukları çekilmez çok yaramaz olurlar ya da başlarını sürekli belaya sokarlar. bu yüzden de benim tercihim kız çocuklarını büyütmek daha kolaydır. ama herkesin düşüncesi farklı oluyor tabi ki de. mesela benim kız yiğenlerim de var ve hepsi o kadar uslu o kadar zeki ve komik ki. birde erkek kuzenlerime bakıyorum :D benden uzak dursunlar derim şakasına bile olsa.. çok baş ağrıtırlar sürekli bir şey isterler sürekli konuşurlar.
O yüzden de kız çocukları bitanedir :)
Hep bir kız çocuğum olsun isterdim ama arizona kertenkelesi gibi bir oğlum oldu 😂😂
😂😂 birlikte çok mutlu olun abla, şanslı iyi bir annesi var 😊
Onun gibi bir oğlum olduğu için bende çok şanslıyım 🙏❤
🙏🌺
Ben hep diyorum, erkek çocuk büyütülecekse müstakil bahçeli evin olacak. Dışarıya kulubesini, yatağını, yemeğini, suyunu koyacaksın. Eve sokmayacan. Erkek çocuğu gerçekten mal oluyor çünkü.
En büyük korkum işte. Sırf bu yüzden çocuk sahibi olmaya sıcak bakamıyorum. Keşke kızım olacağının garantisi olsa.
Hahahah koptum 😂😂
https://www.instagram.com/reel/CsqXHmet0SU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Erkek çocuk evde beslenmez ki.
Besliyoruz işte bi şekilde sabah gözünü açıyor mesela beşiğinden üstüme horoz gibi öte öte uçarak atlıyor sonrası videodakinin aynısı zaten 😂😂
Allah size bağışlasın etipuf
Vaktinde ahbap gibi kurumlara bağışlasaydınız olurdu ama adam benimsemiş artık 😂
Baştan akıl edemedik hata ettik Gökhan 😂
Böyle hataya can kurban 🖤
Bin canım olsa bini de kurban olsun ❤
erkek çocukları
çünkü erkek çocuklarını iyi eğitirsen, kızlarda rahat eder
Çok doğru 👍
Cevap
22Cevap
Merhamet ve sevgi kız erkek ayırt etmeksizin her ikisine bakmak da aynı şekilde büyütmek demektir. Onun dışında dışarda olduğunuz bir esna da yanınızda erkek çocuğunuz varsa 7 ile 13 yaş arası eğer özel bir ihtiyacı ( lavabo) gibi bir ihtiyaç ta erkekler bölümüne götüremezsiniz, götürebilirsiniz de çekinirsiniz işte aynı konu baba için de geçerli dışarda 7 ile 13 yaşın daki kız çocuğu yanında ise özel bir ihtiyacı olduğu zaman onunla o konular konusun da dışarda olmasından dolayı çekinebilirsiniz. Onun dışında 2,3 defa tekrarın dan sonra her iki cins için de büyütmek hemen hemen aynı emek ve çaba gerektirir. İleri de tabi erkek ve kız çocuğun istek ve hayatın olan akışına göre değişebilir. Bahsettiğim 0-15 yaş arası çocuk ve bebekler için düşümce sadece. Sağlıkla kalın, sağlıklı kalın
Valla bunun erkeği kızı yok
Zamane çocuğu olmaları yeterli
Ne kız çocukları var mahallenin erkek çocuklarını döven
Bence bu ahir zamanda kız ya da erkek çocuğu büyütmek gerçekten zor
Yani çevreden korumak ahlagini vermek arkadaşlarına karışmak
Zamane çocukları eskiler gibi lafta dinlemiyor
Ondan yok kız büyütmek Zor yok erkek çocuğu büyütmek Zor diyemiyorum denmezde
Ama mesela okuma yazmayı öğrenen bir kız çocuğu sanmıyorum duvarlara "osuruk" yazsın 😂😂
Niye yazmasın? adı üstünde çocuk 😀
Bir kızım bir oğlum kızımda hiç sorun yaşamadım ama oğlum düz duvara tırmanır dı şimdi büyüdü o yaramaz çocuk gitti aslan gibi bir delikanlı geldi yerine şu an oğlum değil sadece dert ortağım arkadaşım sırdaşım gözümün içine bakıyor yüzümü asık görünce sebebini öğrenene kadar soruyor kızımda aynı şekilde ama Rabbım herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲 🥰
Ne güzel Allah yokluklarını göstermesin 🙏 benim de bir oğlum var mesela evde çiçeklere işemek istiyor 😂😂
Ahaha 😂 amonyak öldürür de annesi biz aştık çok şükür onları ya benimki daha çok kardeşini seviyordu hemde ne sevgi nerdeyse öldürecekti sütünü mamasını emziguni emiyor ya da camdan assaya atıyordu birgun biberon emzik klozetin içine atmış niye yaptın oğlum dedin yere düştü sen yere düşen şeyler mikroplu dedin bende kardeşim hasta olmasın diye attım dedi 😂 😂 😂
Amin inşallah sizin yavrunuzuda Rabbım size bağışlasın inşallah 🤲
Ay görsel çok komik :D Erkekten sonra kız çocuk doğuran arkadaşım ben bunca sene evde hayvan beslemişim diyordu :D
İkisi de bana çok zor geliyor, yoruculuk açısından sanırım erkek daha zordur. Ama psikolojik açıdan sağlıklı bi yetişkin olmaları için çocukluktan o eğitimi vermek ikisi için de ayrı zor. En çok korkutan da bu beni 🥲
Görsel tamamen gerçekleri anlatıyor 😂 3 yaşında bir oğlum var bazen evdeki çiçeklere çiş yapmak istiyor 😂 yemek yapmak için alt dolabımdan tencereyi alıyorum içinden ayakkabı çıkıyor mesela 🤣 fırına elleme oğlum sıcak diyorum fırını öpüyor, camları yalıyor 😂 erkek çocuk büyütmek gerçekten zor..
Çocuk büyütmek cinsiyet ayırt etmeksizin çok zor, yetiştirmek keza öyle ama ilk çocukluk döneminde erkek çocukları gerçekten daha çok zorluyorlar 🙈
Ve korkma başa gelen çekiliyor, hallediyorsun bir şekilde, bir çocukla beraber yetiştirdiğin diğer insan da kendin oluyorsun.. Eğer öyle olmazsan zaten gerekli eğitimi ne mental nede psikolojik olarak veremiyorsun..
Ahahah tüm erkek analarının çektiği şeyler aynı galiba, kolaylıklar 🫠
Baştan gardını almak gerek demek ki. Çocuğum yok ama gözlemlerime göre kızlar daha zor gibi çünkü hedeflerini sinsice yaptırıyorlar, erkeklerin düz direkt bi enerji fazlası var ki o daha güvenli geliyor bana. Bi kız çocuğu size bi şey öneriyorsa altından bi plan çıkıyor genellikle. Kadınların her yaşta zor olduklarını düşünüyorum esasen, iki yaşında da, yirmi yaşında da sinsiler.
Her ikisinin de kendilerine göre zorlukları var elbette ama kız çocuğu yetiştirmek hele günümüz şartlarında daha zor erkek çocuk yetiştirmekten.
Yetiştirmek açısından evet ama 0-4 yaş arası erkek çocuklar daha zorlar 😂
Her iki cins çocuğu zamanımızda yetiştirmek gerçekten çok zor ama!!! Çocuklarımıza önce öz güveni aşılamamız gerektiğini ve aile olarak her konuda yanında ve yardımcı olacağımız hissini kazandırmalıyız
Harbiden erkek çocuk çekilmez ya, ilerde olursa camiye bırakırım
Deme be öyle 😂😂
Üç oğlum var, başka bir şey görmediğim için normalim bu benim 😂
Aynen benim de vahşi doğada yaşıyoruz hep beraber 😂
Görseldeki anlatıma bayıldım. İki oğlum var bi yerde doğru yaa... 😄
Bence de doğru 😂
E hayvanın büyüğünü evde besliyor zaten, küçüğü neden o kadar batmış? (görsele gönderme)
Çok doğru 😂
İki tane oğlum var gerçekten çok zorlar Bir de eşim diyor ki bir tane daha deneyelim belki kız olur Ben kız babası çok uyumak istiyorum diyor yani evi talan ediyorlar birbirlerini üstüne atlıyorlar biri 1,5 yaşında biri üç buçuk gene yapmadıkları yok
Gerçekten benim oğlum bunu yapıyor jdjd hatta çayı falan da masaya döküp yalıyor 😂😂
Bir arkadaşım vardı erkek çocuğu vardı çocuk beş yaşına gelince bir de kız çocuğu oldu dedi ki, kızım oldu babalık ne demek onu öğrendim meğerse şimdiye kadar evde öküz besliyormuşum
Erkek çocuklar. Çünkü kızlarla bir şekilde konuşup iletişime geçebilirsin, bir şekere buzları çözülür ama erkekler.. kızlara nazaran daha içli ve derinler ~ ℳ
Iki kızım var, bence daha zor. Çünkü işten eve gidince ikisi de kucağımda bitiyor 😄
Gece biri bacağımda diğeri kollarımda sallıyordum. Çocuklar uyumadan hanım uyudu. Öfff
Allah bağışlasın ☺️
Ikiside zor ya hele ki yas farki az ise surekli bir kutuplasma kavgasından ilerleme. nerdeyse duruyor öğrenmeye kapaniyorlar yani
Bu miniklerin hepsi enerjik düz duvara tırmanırlar 😁
Çocuk büyütmek her türlü çok zor. Ama erkek bir tık daha zor oluyor.
Kesinlikle erkek çocukları ya. Çocuğum yok ama yegenlerimden biliyorun
Bence her çocuğun kendine göre bir zorluğu var cinsiyet ile ilgisi olduğunu zannetmiyorum..
Erkektir ya kızı çok deneyimlemedim etrafımda ama erkek çocuktan soğudum diyebilirim
Erkek çocuk çok farklı ve çok daha zor bence.
Çok iğrenç bir anlatım tabiri olmuş. Erkek çocuktan bir hayvan gibi bahsetmek iğrendirici.
Yarın da biri kızından hayvan gibi bahsedince feminist gruplar ağlamasın.
Erkek çocuk. Bahçeli evin olacak, bahçesine salacaksın orada ne yaparsa yapsın. Yeğenlerim duvar oyuyorlar sürekli 🤦
@Olympe inek sanki
@-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ öyle gibi davranıyorlar 😂
@-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ hahahahhhh ne alakası var
Hep sevgiyi karılar görüyor aw dkfj
@-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ ya yazık size ama 😂😂 demek erkekler o yüzden aldatmaya meyilli, yalancılığa falan 😂
Kolpalığı seven sizsiniz djg
@-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ bizim göze perde iniyor biraz ya 😂
Yani bu durumda inek kim oluyor dkfj
@-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ ortada inek falan yoktu 😂 bahçede istedikleri yeri kazsın demekti o
Aferin djdj
Yani yetiştirmeye bağlı ama genelde çok yaramazlar ve gerçekten hepsi nefretlik ama kızlar minnoş ve tatlı en azından söz dinliyorlar
Bu erkek düşmanlığı ne zaman son bulacak çok merak ediyorum.
Bence erkek çocuk şimdi ayırt etmek gibi olmasin ama erkeği büyütmek daha zor erkeğin enerjisi bitmiyor arslanı dönüyorsun evden kaçmış bu gibi durumlar çok oluyor lan sen benim görüş açım bu
İki kardeşiz bir abim var annem sorarsak beni büyütmek onun için daha zormuş
Ele avuca sığmaz yaramaz bir kızmışım
Ama bunun cinsiyet ile değil de yetiştirme biçimi ile alakalı olduğunu düşünüyorum
Erkek çocukları daha zor bence ya
Kesinlikle öyle 😂
Erkek çocukları
Zorlar gerçekten düşman başına 😂
Kızım var iyi ki kızım olmuş canım kızım çiçeğim kelebeğim hayat ışığım kurban olurum 😅
erkek daha zordur bu arada görseldeki yazıya koptum. d
Erkek çocukları çok hiperaktif oluyorlar
Şu devirde ikiside çok zor
erkek çocuk zor.
Erkek cocuk daha zor..
Erkek çocukları diyorum
Oğlum olacak inşallah çok zorlamaz beni
Erkek çocuk daha zor diyorlar.
erkek tecrübe ile sabit...
Her ikiside bu devirde.
Erkekler cok yaramaz ya
Erkek
Zor gerçekten 😂
Erkek
Ahh ahh 😂
Bnce o anne babaya göre değişir
Kesinlikle erkek
Erkek çocuk bir dk yerinde duramıyor
Her ikiside
Bence kız
Erkek çocuğu bence
İkisi de zor
Erkek tabiki
Bence erkek
Kız çocukları
Erkek
Erkek
Erkek çocukları
erkek
Erkektir galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?