Bebeğime iyi bakmak istiyorum ama yetersiz hissediyorum. Sizce bu durum lohusalıktan mı?

1 ay önce bebeği oldu ama bebeğime iyi baktığımı düşünmüyorum. Hep üzülüp ağlıyorum, eşim abartıyorsun diyor. Sizce bu lohusalık depresyonu mu? Bebeğime iyi bakmak için ne yapmalıyım?

Bebeğime iyi bakmak istiyorum ama yetersiz hissediyorum. Sizce bu durum lohusalıktan mı?
Cevapla