
Şimdi merak ettiğim konu şu. Çevremde geçen sene çok doğum yapmış arkadaşım var ve sanırım yarısından çoğunun eşi oturma odasında falan yatıyor, uykusunu alabilmek ve sabah işe dinç gidebilmek için. Bu durum herkeste mi aynı yani normal mi?

Şimdi merak ettiğim konu şu. Çevremde geçen sene çok doğum yapmış arkadaşım var ve sanırım yarısından çoğunun eşi oturma odasında falan yatıyor, uykusunu alabilmek ve sabah işe dinç gidebilmek için. Bu durum herkeste mi aynı yani normal mi?
Son 2 haftadır bebeğe geceleri eşim bakıyor, onları salona postaladım ben yatak odamda tek yatıyorum. Bebek ağlamasında hiç uyuyamıyorum eşim sağolsun bu konuda çok anlayışlı bana öncelik tanıyor.
emzirmiyorsanız ve anlayışlı bir eşiniz varsa gayet mantıklı, yapılır, hatta güzel olur.
Emzirme etkilemiyor canım yatmadan önce anne sütü posetlerine dolduruyorum zaten babası ısıtıp veriyor zaten biberonla
Anladııım, maalesef bizim bebiş biberona alışamadı.
Zamanla alışır mutlaka ben doğar doğmaz direkt verdiğim için alışmış olabilir
ya bizimki bardaktan su içiyor, biberondan içemiyor. Garip bir durum 😂
Alışır alışır 😂
Cevap
2Cevap
Hayır bebekle aynı odada yatarlar sadece.
Saçmalık
Birbirlerinden soğumuşlar
Yokk
bebekle birlikte yatarlar
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?