Fb takıldığım ilişki yaşadığım erkekle başka biri olursa ben olmam demiştim ve başkasıyla takılmış geçiciydi o dedi, ne anlamam gerek??

Takılmalık ilişki yaşadığım erkek başkasıyla takılmış ve ben ona hep başkaları olursa beni ilgilendirmez ama benle yapamazsın diyordum ve olmuş başkasıyla kendi dedi bende bana doğru söyle gerçekten takıldın mı dedim evet ama geçiciydi neden dedi bende ben sana demiştim ben olmam başkası olursa dedim oda sen bilirsin tabi dedi bende bitti dedim uzaklaştık. Sizce taktik mi yaptı yoksa neden olabilir.
Fb takıldığım ilişki yaşadığım erkekle başka biri olursa ben olmam demiştim ve başkasıyla takılmış geçiciydi o dedi, ne anlamam gerek??
Cevapla