En kaliteli bebek maması hangisi? Hangisini tavsiye edersiniz?

Normalde Aptamil kullanıyorum, fakat farklı bir marka daha denemek istiyorum, çok gaz yapmayan kaliteli bir mama öneriniz var mı?

En kaliteli bebek maması hangisi? Hangisini tavsiye edersiniz?

- Anne sütü tabiki en sağlıklısı bende biliyorum, benim keyfim mama vermek istiyor çünkü ben öyle uygun görüyorum. Hiç boşuna o konulara girip de, mamayı kötülemeyin. :D

#orkide

Güncellemeler
+1 yıl
Sma çok gaz yaptı bizde maalesef başka öneri alayımm
En kaliteli bebek maması hangisi? Hangisini tavsiye edersiniz?
Cevapla