Oğlum 3 yaşında, her şeye ağlıyor ve laf dinlemiyor çok inatçı. Ne yapmalıyım?

Sabrettim sabrettim ama her aksam uyumadan once cileden cikartiyo bebi isigi kapat diyorum kapatmiyo ilk dayagini 3 yasinda yemis oldu artik kendime engel olamiyorum anlatilcak gibi degil cidden buyuk insana vurur gibi vurdum ve sonradan uzuldum vurduktan sonra hemen uyudu ama duzgun konusunca laftan anlamiyor kendime hakim olamiyorm bide emmek istiyo hep artii emzirmekde yoruyo gercekten biktim cozum nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
..
Oğlum 3 yaşında, her şeye ağlıyor ve laf dinlemiyor çok inatçı. Ne yapmalıyım?
Cevapla