Oğlum 3 yaşında geceleri 4'de 5'de uyanıp ağlama krizine giriyor ne yapmalıyım?

Selam arkadaşlar 3 yaşında oğlum var geceleri uyanıp ağlama krizlerine giriyor 4de 5de uyanıp acıktım diye tutturuyor sakinleştirmeye çalışıyorum istemiyor hiç bir şekilde napcam şaşırdım artık Neden Böyle yapıyor bilmiyorum 😢işede başladım gidip geliyorum aklım onda kalıyor tabiki ama her şey onun için bir süre bu şekilde olması gerekiyor
Oğlum 3 yaşında geceleri 4'de 5'de uyanıp ağlama krizine giriyor ne yapmalıyım?
Cevapla