İlla ki annlerimiz bebek bakma konusunda oldukça iyidirler. Ama boynuz kulağı geçer diye de bir laf vardır. Bebek bakma konusunda annenizin eline, su dökebilir misiniz? #BüyümeyeDevam #gadasından sevgilerle 🙃 #gadası
Bebek bakma konusunda annenizin eline su dökebilir misiniz?
Sanirim böyle bir şey söz konusu bile değil.. Çocukları elbette çok severim ama annem 5 tane çocuk büyütmüş, simdi torunlarını büyütüyor.. Ben daha çocuğun mamasından anlamam.. Boynuz kulağa geçer, tabiki annemden öğrendim bir şeyler ama korkarım ben bebeğin bir yeri acıyacak diye.. Daha tutmayı beceremem..
18 yaşındayım, bebeklere ayrı bir aşkım var ve 14 yaşından beri bakıyorum annekerinin işi çıkınca. Evde bebek ve ben baş başa 4-5 gün geçirdiğim bile olmuştu. Bence annemi geçerim