Doğum sonrası annelere nasıl davranılması gerek?

Özel döneminde annelere sizce nasıl davranılmalı?
Doğum sonrası annelere nasıl davranılması gerek?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Tek bir kelimeyle söyleyebilirim bence hassas davranılması gerek çünkü dokuz ay boyunca içerde bir şey taşıyorlar onu bir acı ile dünyaya getiriyorlar hormonlarda inanılmaz bir bozukluk oluyor o yüzden kesinlikle çok dikkatli ve hassas olmak lazım
Doğum sonrası annelere nasıl davranılması gerek?
Cevapla