Evet, bu masumu hak edecek ne yaptım acaba diye düşünürüm. Hissedeceğim duyguları tahmin etmek bile inanılmaz bir mutluluk veriyor. Allah bilir gerçeği nasıl hissettirir ๑
Hayır ağlamadım o ağlıyordu burdayım annecim dünyamıza hoş geldin falan diye susturmaya çalıştım ne anlayacaksa çocuk 🤣 o anda zaten doktorla münakaşa halindeydim djhd
Kendi kanımı aldığımda ne hissedeceğimi bilmiyorum ama. ablamın çocuğunu ilk kucağıma aldığımda çok sevinmiştim o an çok duygulandım tarif edilemez bi duygu
O kadr çok ağrım sancim vardı ki kucağıma aldgmda hcbisi hissedememistm doğru düzgün. Minicik bisey bıraktılar koluma agirlig yk sesi yk sadece acıkmıs güzel suratli bsi 💙
Acayip bir his. Bir yandan seviniyorsun, bir yandan korkuyorsun bir şey olacak canı yanacak diye. Hemen annesine verdim yavaşça. Ara ara süreyi uzatarak alıştım.
Valla narkozun etkisiyle kafam bı milyondu 😂kucama verdiler ama heyecan korku mutluluk çok karışık ve çok müthiş bı duyguydu her anne baba yaşamalı bu duyguyu tabi hakeden anne ve baba 👏👏👏
Ben o derece duygusal yapıda biri değilim, nekadar sevinirsem sevineyip sevindiğim şeylere ağlamam tebessüm ederim. He içimde göz yaşı döküyorumdur belki mecazi anlamda ama bu dışarı yansımaz.
Ben bunca yıl ilerde çocuğum iyi yaşasın diye zorlandım okudum kendimi geliştiriyorum yani daha dünyaya gelmemiş olmasına rağmen ortada olmamasına rağmen sevgi duyabiliyorum çünkü her kadın doğmamış çocuğuna sevgi hisseder. Hamile olmasına gerek yok değilim zaten sadece sevgi besliyorum annelik iç güdüsü böyle bir şey galiba