
- Kuzenimi kucağıma alınca bu huzurla doldum annelik hissi dürttü beni 🙈

Valla benim oğlanların hepsi dana kadar oldu. Ama bir bebeği kucağıma aldığımda, direkt ilk doğum yaptığım zamana dönüyor. Annelik iç güdüsü hemen devreye giriyor.
Cevap
14Cevap
Huzur, rahatlık. Bebekler çocuklar sever genelde beni. 😂 İyi oynarız kendileri ile.
Sinir etmiyormusun
Ben bebekleri çocukları çok severim kucağa almak tutmak çok güzel bir his inşaallah bir gün kendi çocuğumuda kucağıma alabilirim
Allah'ın mucizesi diyorum yakın zamanda yeğenim olacak
Çocukları ve bebekleri severim, iyi anlaşırız genelde.
Anlamadıkları sürece 3-5 dakika güzel güzel sevebiliyorum, sonrasında sıkılıyorum..
Edit : ağlamadıkları
Başka bir dünyada gibi hissediyorsun kendini. O masumiyeti taşımak ruhuna huzur tohumları ekiyor.
İçimden sürekli sakin üzerime etme dediğim doğrudur
Ben de mutlu olurum tabii ki yakın zamanda zaten yeğenim olacak sevinirim bak annelik içgüdüsü sende varmış 40 yaşındaki sevgiline söyle de bir an önce çocuk yaparsınız
Hicbisu hissetmiyorym kaka yapsa ne kokar diyorum🤣😂
Güzel bir duygu ama keşke o masumun yüzünü paylaşmasaydın.
Çok tedirgin oluyorum, incinmesinden korkarım
Allah bağışlasın🙏🏻
poposuna vurunca rahatlıyor sıkıntı bitiyor
Sırtına değil mi o
Oda var ama popolarına vurunca gazlari çıkıyor rahatlıyolar
yiyesim geliyor 😃
Çocuklar bana aşırı huzur veriyor ve sanki boş bir harddiskke yararlı bilgilerle doldurmak istersin ya öyle hissediyorum
Aglayacak diye panik oluyorum ben 😅
Mutlu oluyorum benimde yeğenim var daha 3 aylık 😄
mutlu oluyorum
huzurlu oluyorum
Mutlu oluyorum
Bayılırım
Rahatsızlık
Çok tatlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?