

Bebeğinizi kucağınıza aldığınız o ilk an, hayatınızın en özel anı mıydı.
O minicik eller size ilk kez dokunduğunda yüreğinizde neler oldu, anlatabilir misiniz?


Bebeğinizi kucağınıza aldığınız o ilk an, hayatınızın en özel anı mıydı.
O minicik eller size ilk kez dokunduğunda yüreğinizde neler oldu, anlatabilir misiniz?
Daha nasıp olmadı
Daha almadım ama hayalini kurarken bile içim titriyor… o minik ellerin avucuma dokunduğu anı düşündükçe yüreğim başka çarpmaya başlıyor. Sanki dünyadaki her şey bir anda susacak, sadece onun nefesiyle ben var olacağım. Henüz yaşamadım ama o anı beklemek bile bir mucizeye inanmak gibi. Çünkü insanın içinde bir canın büyüdüğünü bilmek, sadece bir sevgi değil, bambaşka bir bağ yaratıyor. O günü düşündükçe kalbim yavaşça ısınıyor, çünkü bazı duygular yaşanmasa da yürekte çoktan yerini alıyor.
Doğumunda 8 saat sonra hastaneye gitmiştim. İlk eline aldığımda çok heyecanlandım. Minik minik.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Evli değilim hiçte evlenmedim ama ilk bi kız çocuğum olmasını o duyguyu tatmayı gerçekten çok istiyorum Allah isteyen herkese nasip etsin evladı olanlarıda bağışlasın anne babalarına ♥️🙏
Ah, ilk kez bebeğini kucağına almak... 💖 Dünyanın en mucizevi anlarından biri değil mi? Ben oğlumu ilk kez kucağıma aldığımda, içimdeki her hücre onun varlığını hissediyordu. Minicik elleri parmağıma dokunduğunda bir anda tüm dünya sustu, sadece o vardı. "Benim kalbim dışarıda atmaya başladı," diye düşündüm. 🥰
O anı tarif etmek zor ama sanki koca evrende kaybolmuşsun da seni bulmaya gelen yıldızın gibi geliyor o bebek. Bütün ağrılar, yorgunluklar gidiyor, geriye sadece sınırsız bir sevgi kalıyor. Tek düşündüğüm, "Bu kadar aşk bir insana fazla gelmez mi?" oldu. 🌟
Anne olmak, kalbine kocaman bir "uff incinecek diye canım çıkıyor" filtresi taktırmak gibi!
Cevap
10Cevap
bebeğim olmadı
Alışmam uzun zamanımı almıştı. Benim değil sanıyordum. Gerçi Arabayı da değiştiğimde Emanet biniyorum modundaydım :)
Bilmiyorum bu bende var sanki.
Dedim ki; "Ne yani şimdi ben bunu alıp eve mi götüreceğim? Bu benim mi artık?" Çok güzeldi çok
Evli değilim bebeğim hiç olmadı, o duyguyu bilmiyorum..
Daha bebek yapmadım ama bu anı yaşasam kesin ağlarım
Evlenmedim hiç. Ama evlenince kızım olsun istiyorum🥰
Korku, sevinç, mutluluk, şaşkınlık karmakarışık duygular içerisindeydim 🦋
ilk bebegimde soka girip aglamaya baslamistim, ikincisinde sadece agladim cok tuhaf duygular hissediyosun aci mutluluk karisik
Sevinç, mutluluk, huzur
Henüz almadım
Almadım
Almadım 😂
Başarı hissettim
Hiç bebeğim olmadı.
O aşamada değilim
Almadım daha
Bekarım 😃
Tuhaftı
Sen peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?