AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Sonra şöyle dermiş bak sen içmezsen ordaki abiye verecem 😂
Hayır tabiki gayet doğal bişey bunu saklamak saçma olan
Üzerini kapattığı sürece rahatsız etmez hoş kapatmasada rahatsız etmez fakat kanı bozuk o kadar çok insan varki sonuçları kötü olabilir
Ben zamanında çok meme emdim o yüzden tahrik olmam 😋
Evet eder en azından üzerine bi örtü gibi bişi örtsün
Üstü örtülü ise sorun olmaz ama mümkün mertebe ayrı bir yerde özen gösterilmeli bence.
Emziririm kime ne. Bunun neresi yanlış çocuğumu besliyorum sonuçta
Hayır etmez tabii ki. Meme cinsel bir organ değildir. Ama ben anne olsam çevredeki baskı ve sapkınlık yüzünden bu şekilde davranmazdım. Artık insanların bu tür şeyleri aşması gerektiğine inanıyorum.
-Sude
meme cinsel bi organ degildir eger bir cocugun karninin doyurmasi soz konusuysa bu kimseyi rahatsiz etmemeli ve boyle bi yobaz toplumdan fikir bile alinmamali
bizim icin sorun yok ta erkekeler gorurse tahrik olabilir
Mecburi ise Tabiki hayır çok normal bir şey zaten insan adam olan da o ortamda durmaz ve görmezden gelir. Ama uygun yer ortam varsa herkesin içinde de emzirmek yanlış.
Bence problem değil.
Bu arada aslında emziren kadınlar sütlerini de satmalı diye düşünüyorum. Çünkü insan için en sağlıklısı insan sütüdür yine...
Keşke Türkiye'de böyle bir adım atılsa.
Süt kardeş?
Kusura bakma ama Kendine gel. karşımda olsan iki tokat yerdin uyanman için. Bı dakka ya sen kimsin inmisin cinmi bir anne çocugunu beslemiş icin gıdaya ihtiyac duyacak yiyip iciecek sonra bedelsiz ona verilmiş bir lütfu para için satacak lan si jreygit kimliksiz ne olduğun bile belli değil en azindam cahil biridir dieye muhatap alıyorum. isyet kadın ister erkek ol. Banada göre iksimdende uzaksın düşündükçe, zaruriyet olmadikca senin gibilerin varlığını red ediyordum.
Parayla alınan kardeşin m na sen k oy bendeki müsait değil 😉
Pardon bana mı diyorsunuz?
@ajdaözbal Açıkçası süt kardeş olmak ile alakası yok. İnek sütü insan vücuduna uygun değil. İnsan, ancak insan sütü içerek gelişebilir. Zaten insan için, insan sütü sağlıklıdır. Amerika'da vücut geliştirme yapanlar kadın sütü satın alıyor ki vücutları daha iyi gelişsin zaten tam randıman için insan sütü içmenin gerekliliği de ortada. Lütuf diyorsunuz doğada insana lütuf olarak verilen bir şey yoktur. Ayrıca kadına verilen hiçbir şey bedelsiz değildir 9 ay karnında taşıyor. Eğer kadın satmak halk da içmek istiyorsa kime ne? Ajda hanım tepkim size değil anlıyorsunuz siz. Kaldı ki ben evli değilim ama evli olsam ve çocuğum olsa, sütüm de bol olsa seve seve satarım! Keşke her anne satsa da insanlar insan sütü içse! Gelişime büyük faydaları var!
Açıkçası tek sorun kadının hastalık taşıyıp taşımadığı meselesidir.
Ayrıca BEYEFENDİ!
Bana tepki göstermek yerine insanlara şiddet uygulayan ya da şiddeti aklayan insanlara tepki gosterseniz !
Daha makbule olur!
Evet aslinda seni bağlamayan kısım yok ama ilki sana diye idi ikinci kardeş taniminimi ifade edene ama sen hangisi benim diye düşünme sana herturlu gider ne varsa üstüne almaktan şüphe duyma hepsi senin alabilirsin, sadakam olsun çünki değerleri olmayani teraziyle tartamazsin. bedelini ödediğini sandığın kendi sahip olduğun bişey olsun ki paraya çevirme şansın olsun bide bunu ticerette düşünüyorcek akılda lazım.. zaruriyet varsa yapılir, yapılmış, Eyvallah da birilerinde para var birilerinde yok diye sağlık elde etmek icin inek gibi sagsinlarmi yani kadınları. bumu ona amacı belli olan biseyin verilimis olması, şaşırtıcı yine senin tercihin Türkiye minik biyer sen dünyada istediğin adımı atabilirsin. bedelsiz sahip oldun ama bedelini belirlemek maalesef sana kalmış parayı veren düdüğü çalsın.
@kkasrsa ya sorun satmak değil benim için de yani bir gün biri ihtiyaç duyabilir yani ben satmam ama yardım ederim 🌹
@kozkupa insan sözleriyle kendini anlatirmiş ve kendini çok güzel bir şekilde anlatın beyefendi 🤚 herkesin düşünme özgürlüğe sahip sen buna karısamazsin bilmem anlatabildim mi 🙂
Anlattın. Da sen beni anlama ki zaten kapasiten de maalesef yok anlayamazsin zahemet vermim. hatta mümkünse sen düşünme de paran var anlaşılan sen yorma minik beynini basaramiyorsun bana bedelini öde ben seni boş düşüncelerden kurtarım kuş kadar özgür kal. hem özgürlüğe darbe vurmamis olursun hemde tek derdin avuç içi kadar buğday olur. okuduğunu ve yazdigni anladigini sanman vahim bı durum. Beni sagiyorlar sanki konu benim. Lütufta yok zaten, baban inşa etti doğayı ve insani , ANNE sütüne de yaramaz , çocuğunun beslene bilmesi için değil para sahiplerine vücut geliştirmesi için satmasını savundum iyi ki sen varsın başka boyut getirmiş oldun. Bı zahmet hamile kalmadan ya da şu bı sure sonra süt kesilme olayinida çözseniz doğayı inşa eden babanla bu lutuf etmiş olucaksin insaliga. zabaha kadar anlatsam yine ,, ne diyoo bu,, der geçersin. Aklın yok fikrin çok Ohh ne güzel. Sende düşünüyorsan karışacak konu kalmamış.
Aaaaa @ajdaözbal küçük biyerde hata yaptım kusura bakmayin atık ben biyerde hemcinsim olarak gördüğümu sandığım goruse cevap attim ve bunu unutmuşum. haliyele sizde bana mı diyorsunuz diyince karşımda tek muhatap olarak düşündüm. Üzgünüm. hatta belki bu yüzden sarfettiğim sozler için diğer arkadaşa bile ( @kkasrsa ) özür borçlu olmuş olabilir im.
Ve bu yüzden linç te yemezsem şiddeti aklamaya çalışanlara tepki oldugnu da fark edeceksiniz.
Görünmeyecek şekilde emzirirse evet sokak ortasında emzirmesi hoş durmaz
Annemiz bizi millete meme göstererek emzirmedi mk böyle bir şey yapmak çok saçma
Zaten öyle bir şey yok?
Hayır, rahatsız olmam. Ayrıca herhangi bir şey düşünmem.
Etmez tabiiki birde üstünü ortsün diyenler var hayırdır siz karnınızı saklanarak mı doyuruyor sunuz bi zahmet sapık olmayın
Önlem alıp emzirirse yani bir örtü falan örterse sorun olmaz. Bir arkadaşım minibüste lap diye memesini açıp emzirmişti çocuğunu bir önlem almadan
hayır rahatsız etmez gayet normal bir şey tabikide göğüsünü tamamen acmamali ama emzirebilmeli normal bir şey
Usulüne uygun şekilde emzirmesinde bir sakınca yoktur... Ama öyle şap diye ortaya çıkarıp herkese gösterir gibi emzirirse uygun olmaya bilir...
Şahsi gorusum rahatsız etmez ama ülkede öyle insanlar var ki diğer insanlardan ziyade bebeğimi emziren kadın rahatsız olabilir.
Hayır neden rahatsız etsin adı üstünde bebek açıktı mı süt ister annesi de sütü vermek mecburunda nerde olduğunun önemi yok
Adabına göre yani göstere göstere değilde en azından bi çarşaf veya başka bişeyle gizleyerek heryerde emzire bilirsin
Yorumların çoğu net ve doğru abartarak degil kendini saklayarak emzireceksin dikkat çekmeden dikakt çekerek yapılan bişeyde masumiyet yoktur...
bebek dişi yok hamburger pizza yiyemez acıkınca aglıyor anneside süt içirmek zorunda mecbur emziriyo beni rahatsız etmez ama iki bacaklı sapık toplumda çok var onları rahatsız edebilir..
Niye etsin çocuk su illa ki emecek. Kaçıncı yüzyıldayız. Bakmayın o zaman.
neden etsinki o onun yavrusu ve annelik yapiyor sirtimi doner ona dulda olurum mahremini kapatirim
Evet rahatsız olurum ama o an başka yer yoksa sorun etmem.
Kimsenin vücuduna art niyetli bakmam evliyse karsı taraf doyursun bebeğini beni ilgilendirmez
Bebeği aç birkicak hali yok üstüne bı bez ya da örtü atıp emizre bilir. Kendi düşüncem
Yemek yerken rahatsız olmuyorsak o da rahatsız etmez
Neden etsin annelik bu art niyetli olanlar utanmamlılar
Birinin nefes alması sizi rahatsız eder mi ile aynı soru ayh şimdi düşüp bayılacağım
Bu bir ihtiyaç. Sokak ortasında yemek yemek ayıp değilse bu da olmamalı.
Evet mahremiyet eğitimi lazım
O kadar yer var yani ne gerek var toplum içine
Etmez bebeğin karnı açıktı.
Sakin bi yerde emzirmeyi tercih ederim.
@Tek_222 🙄
Üstü örtülü olduğu sürece emziricek tabii ki
Neden rahatsız etsin bir köşede bunu yapıyorsa
rahatsız eder tabi biberon diye bişi var
niye rahatsiz etsin simdiye kadar 100 lerce gördüm
Etmez niye etsin. Bakmam da asla oraya
asla etmes beni rahatsiz
Hoş bi görüntü de değil yanii
millet artık utanmasa bebeği herkesin için de yapacak. emzirmeden mi rahatsız olucam olmam
Neden rahatsız olayım?
Ben görmüştüm otobuste 🤭🙈
Avrupada da boyle yazı vardı
Gördüm rahatsız ediyor
Meme mi görmedik emzirsin bakmam zaten
Etmez
Beni rahatsız etmez ama bence yapılmamalı
Etmez
hayır
Eder tabi mk napıyım evli kadın memesini
etmez banane bundan
Etmez neden etsin bebegin ihtiyaci sonucta
Hayır etmez
Hayır
Bundan rahatsiz olan boş ver gitsin