Çocuk & Ebeveyn Hediye kazanma zamanı! Bebek bezinde neye önem verirsiniz? (Sayfa 6) Evy Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2717 Hediye kazanma zamanı! Bebek bezinde neye önem verirsiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
VolkanAslanAnk Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 37% +1 yıl Pişik yapmasın ve ferah bir uyku sağlaması 0 0 Yorumla
Ayarsız-06- Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 50% +1 yıl Hele bir evlenelim bebeğimiz olsun bakarız 0 0 Yorumla
cCcengaver10 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 57% +1 yıl saf su ile doğal pamuklu olanları tercihimiz 0 0 Yorumla
BuseDesuu Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 38% +1 yıl çocuk sahibi olmak, Allah yardım etsin :) 0 0 Yorumla
Yusuf_demir Takip Et Xper 7 Yaş: 48 +1 yıl Kuryluguna yumusaklıgına ve emiciligine bakılır! 0 0 Yorumla
Sevimli_şeytan_284 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Rahat olması ve sızdırmamasi. Çocuğum yok 0 0 Yorumla
ByDumanHakan Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Çocuğun cildi pişik olmasın en önemli olan bu 0 0 Yorumla
MaSksTeR Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Henüz anne olmadık bilmiyoruz. 0 1 Yorumla Muzafer_Tuğkan +1 yıl Olmak istermisiniz hanımefendi peki Yorumla
meraklıoğlann Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Bekarım şimdi ne diyebilirim ki bu soruya 😂 0 1 Yorumla Leonabi +1 yıl Adam 20 yaşında 5 çocuk büyütüyor gibi ovmus baksana sen geç kalmışsın hemen çocuk yapmalısın 😊😊😊 Yorumla
QuadrifoglioVerde Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Emiciliğine, tahriş etmemesine, biraz da fiyatına. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
370Cevap
Rahat olmali pişik yapmamalı
Pişik yapmasın kafi benim için
Bebek olunca bakicaz artik
Çocuk yok. Anlamam. Ama doğal iyidir.
Kuru tutsun pişik yapmasın
Bebeğim olmadığı için bişey diyemiyorum.
Pişik yapmasın ve ferah bir uyku sağlaması
Bebek olunca mutlaka görüşeceğiz :)
Evy baby üstune tanımam yüzde yüz pamuk
Bazi bebeklere alerji oluyor
Evy baby bence de serbest
Hele bir evlenelim bebeğimiz olsun bakarız
Evy baby ıyidir güzel bence
tabiikide evy baby yaani 😁😁
saf su ile doğal pamuklu olanları tercihimiz
tabi ki evy baby ye güvenirim
Bekarım, Bebek yok sorun yok
çocuk sahibi olmak, Allah yardım etsin :)
Pamuksu esnek olması 🎈hem var hem yok gibi
Kaşındıracak kadar prüzlü olmasına
Daha anne olmadık ya talip yok
Bebek bezimi bizim zamanımda üçgen vardı.
Doğal sart bebek cildi abi bu hassas oluyorlar
Anne olur muyuz ki bebek bezi bilmiyoruz 😀😀
Kuryluguna yumusaklıgına ve emiciligine bakılır!
Rahatligına ne kadar durabildigine
Doğallık ferahlık rahatlık😉😊
benimde kızıma bunu denemek isterim
Anne olsaydık keşke cevaplardik 😂😂
fiyat bence en önemli şey...
Esnek kenarların olmasına ve yumuşak olmasına
B*ku iyi tutuyo mu ona önem verirdim
Çocuğum yok bilemedim şimdi
Ucuzluk ve kaliteli olmasına önem veririm.
Emiciliği ve pişik yapmaması önemlidir
Evli değilim çocuğum yok olunca bakacağım
Cocugum yok olsaydı düşünürdüm.
Çocuğum yok kii. Olunca düşünürüm
Parabensiz bez olsn alkol icermeyen
Henüz bekarım deneme fırsatım olmadı.🤷♀️
Bizim çocuklar büyüdü. Artık ihtiyaç yok.
Pamuklu olması ve taşmamasına
Emici olması bence yeğenim den biliyorum
Rahat emici olmasi tabiki
rahat ve kuru olması önemli bence
Rahat olması ve sızdırmamasi. Çocuğum yok
En çok bebeğin rahat olmasına
Doğal ve kimyasalsiz olmasına
Çocuğun cildi pişik olmasın en önemli olan bu
Henüz anne olmadık bilmiyoruz.
Olmak istermisiniz hanımefendi peki
Sızdirsın pişok yapmasın.
Ruh emici olmamasına dikkat ederim.
Çoçuklar rahat etsin ve pişik olmasın
Bekarım şimdi ne diyebilirim ki bu soruya 😂
Adam 20 yaşında 5 çocuk büyütüyor gibi ovmus baksana sen geç kalmışsın hemen çocuk yapmalısın 😊😊😊
Emici olması, pamuklu ve kaliteli olması
Çocuğum olunca düşünürüm artık
Ekonomisi pişik yapmamasi
Emiciliğine, tahriş etmemesine, biraz da fiyatına.
güzel reklam olmuş beğendim
Hangi bezle rahat ediyorsa o beze