Çocuk & Ebeveyn Hediye kazanma zamanı! Bebek bezinde neye önem verirsiniz? (Sayfa 7) Evy Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2717 Hediye kazanma zamanı! Bebek bezinde neye önem verirsiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
dert_ortagim35 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Doğal pamuk en önemlisi! Emmesi de ayrı tabik 0 0 Yorumla
isteklivearzulu Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kalitesine ve tahriş etmemesine dikkat edilmeli 0 0 Yorumla
Sensiz-Olmaz-Ki Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Rahat olmasına, sıkmamasına, sızdırmamasına 1 1 Yorumla istanbul1955 +1 yıl pop önemli cocukta Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
370Cevap
Yerli olsunda camurdan olsun ehehe
Evy baby kullanırız tabikide
gelecekteki bebeğim mümkünse sıçmasın hdsghsdhg
Yumuşak ve emici olmasına
Rahat olması sızdırmaması
Bebek yaptık da bezi kaldı:)
Ucuz olmasına önem veririmm
Emiş gücü, koku, pişik yapmaması
Bebiş işini rahat yapsın diye
bebeğim olsun alıcam söz.
yazı içi çok teşekkür ederizz
Emici olma özelliğine dikkat edilmeli
Pişik yapmamasına ve pamuksu yüzeyine
Doğal pamuk en önemlisi! Emmesi de ayrı tabik
Emişi yüksek olsun kaliteli ve pişik yapmasın
Kalite fiyat içinde kaç adet olduğu
Güvenilir kaliteli olmasına
Bence en önemli şey sızdırmaması ve fiyatı.
Bunu bebeğim olunca düşünürüz 😅
Kalitesine ve tahriş etmemesine dikkat edilmeli
Bebeğin bokunun götünde durdurmasına
Yumuşaklık ve rahatlık emicilik
Havagi ve taksim olması önemli.
Evy bebey olmasina shehsjs
Bebek bezinin yüzeyi çok önemli benim için.
Ucuz olmasina su zamanda malum
Sıvı Emiciliğine ve rahatlığına heralde.
Türkiye de ilk ve tek olması ilgi çekici
Rahat olmasına, sıkmamasına, sızdırmamasına
pop önemli cocukta
Henüz çocuğum yok ama olsun inşallah araştırıcam
Evy baby iyi ama biraz pahalii
Evi baby iyi ama fiyatı biraz yüksek
Evy baby tabiki de ama çocuk yok 😂😂
Evet evet harika çok güzel mükemmel
Saglam olsun elimize alinca islatmasin..
Ucuz olmasına önem veririm.
Pişik yapmaması gerek diye düşünüyorum
Pişik yapmaması gerek diye biliyorum
Bez olmasına önem veririm.
Tabi ki de Evy baby markası olmasına
Rahatlığına ve sağlığına önem veririm
Bilgi ve tavsiyeler için teşekkürler
biz her şeyi kullandık, evy baby de iyiydi
Her zaman evy baby düşünmem bile!
Bebişim olsaydı tabii ki bu markaya güvenirdim.
En kisa surede alip denemek lazim
Pisik yapmasn lastikleri iz yapmasn sizdirmasn
Buna kızların karar vermesi gerek
Yumuşaklık önemlidir bence
Ne bilim ben hiç bezlemedim
Tabiki de önem veririm bebeğimin cildi çok önemli
Rahat olmasina onem verirdim ben
Doğal ve pamuksu olmasına
yokmuş gibi hissedilse yeter.
Kesinlikle kuruluğa dikkat ederim
Esneklik emicilik ve rahat olması
Sizinti olmamasini tahris etmemesine
Bebek olmadığı için bezede önem vermem 😁
Sızdırmaz ve pişik yapmamalı
Daha karım yok olunca bebeği düşünürüz