Çocuk & Ebeveyn Hediye kazanma zamanı! Bebek bezinde neye önem verirsiniz? (Sayfa 5) Evy Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2717 Hediye kazanma zamanı! Bebek bezinde neye önem verirsiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
AngelInHeaven90 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 41% +1 yıl Sıvıyı en yüksek şekilde emmesi. \(°o°)/ 1 0 Yorumla
GültenK Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 48% +1 yıl Eve baby bebginizin popişi için en ideali 😇 1 0 Yorumla
Ulqiorra189 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 76% +1 yıl Daha bebek yapmadığımız için birşey diyemicem :) 0 0 Yorumla
Toprağın-Oğlu Takip Et Master Yaş: 40 , eic 35% +1 yıl Emeğinize sağlık. doğal olması hoş 0 0 Yorumla
sıradanbiregeli Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 78% +1 yıl Bir bebek için her zaman rahatlığı önemlidir. 0 0 Yorumla
dolunaysuu Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 43% +1 yıl Kalitesi ve rahat hareket edebilmesine 0 0 Yorumla
Cnsıkntsı Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 39% +1 yıl Tıpkısının aynısını kullanıyorum valla (evybaby) 0 0 Yorumla
bade90 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 43% +1 yıl taşırmasın pişik yapmasın ekonomik olsun 0 1 Yorumla drejkano27 +1 yıl görende evli sanacak :D Yorumla
Runner34 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 33% +1 yıl Önemli olan bence bebekte tahriş yapmaması 0 0 Yorumla
masalınsonuu Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 54% +1 yıl Güvenli olup olmadığına fiyatına markasına. 0 0 Yorumla
odettemylife Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 53% +1 yıl Ya bez dolduktan sonra sallanması hiç hoş değilya 0 0 Yorumla
Kngmz Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 50% +1 yıl Tabi ki doğal olmalı. Bebeklerin teni hassastır. 0 0 Yorumla
Lovebluegirl Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 63% +1 yıl Doğal pamuk en önemlisi! Emmesi de ayrı tabiki~ 0 0 Yorumla
Arascim56 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 36% +1 yıl Açıkçası bebeğimi uzmemesine tariş etmemesine 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Tüm yorum yazan annelere katılıyorum🤣🤣 0 0 Yorumla
Papatyam54 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 57% +1 yıl Takarım pisik olmadimi bide hesapliysa tamamdir 0 0 Yorumla
HüseyinVATANSEVER Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 72% +1 yıl Yumuşak ve rahat olmasıdır herhalde :D 0 0 Yorumla
kiirpii Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 32% +1 yıl Cocugun poposuna zarar vermrsin yeter :) 0 0 Yorumla
umutsuzlugumsun Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 69% +1 yıl verdiğğin baraya degsinçocuklarım mutlu olsun 0 0 Yorumla
Koleksiyoncu35 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 32% +1 yıl Bebeğin cildine zarar vermemesine... 0 0 Yorumla
Kara_biberim404 Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 54% +1 yıl Emici olması ve kuru tutması tabi fiyatı da... 0 0 Yorumla
Crnce2020 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 63% +1 yıl Pisik yapmaması ve islakligi gecirmemesi 0 0 Yorumla
HayırdırNebutantana Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 47% +1 yıl Rahatlık ve kuruluğuna pisiği engelleyici yapısına 0 0 Yorumla
Matij Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 64% +1 yıl Organik, doğal kullanışlılık ve uygun fiyat... 0 0 Yorumla
Duygusalmrt Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 59% +1 yıl ;) biz niye puanlansidiriyoruz bu sorularda 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
370Cevap
marka olmasına iyi emmesine
Tahriş etmesin kuruluk hissi versin
Çocuğum olsun ama anlarım
Sıvıyı en yüksek şekilde emmesi. \(°o°)/
Çocuğun popişini yakmamasına 😇
Eve baby bebginizin popişi için en ideali 😇
Hele bir olsun bakarız o zaman 😂
Henüz bekarım, bu senede bekarım 😂
Bebem yok valla olursa bakacaz
Bebeğim yok ki bezi olsun
Tabiki kalite ve ham maddesine
çocuğum olunca artık düşünürüm
Esneklik, kuruluk, sızdırmama, fiyatı :)
Fiyati ve ulasilabilirligine
Daha bebek yapmadığımız için birşey diyemicem :)
Kaliteli ve rahat olmasına.
Emeğinize sağlık. doğal olması hoş
Bir bebek için her zaman rahatlığı önemlidir.
Rahat olmasi sizdirmamasi
Kalitesi ve rahat hareket edebilmesine
Tıpkısının aynısını kullanıyorum valla (evybaby)
Bebeğimin olmasına galiba
Pişik olmasa yeterli diye duyuyoruz
taşırmasın pişik yapmasın ekonomik olsun
görende evli sanacak :D
Önemli olan bence bebekte tahriş yapmaması
Sızdırmazlık ve kuruluk elbette
Güvenli olup olmadığına fiyatına markasına.
Ya bez dolduktan sonra sallanması hiç hoş değilya
Bebegim olduğunda arastırcam
Kuru tutmasına pişik yapmamasina
Ben felcli kedim icin kullanıyorum
Cok güzel paylasım olmuş harika
Sızdırmasın yeterli zaten
Tabi ki doğal olmalı. Bebeklerin teni hassastır.
Kuruluk ve rahatlık olabilirdi.
Doğal pamuk en önemlisi! Emmesi de ayrı tabiki~
Koku... En önemli etkenlerden...
rahatlığa, kokuya ve emiciliğe
Açıkçası bebeğimi uzmemesine tariş etmemesine
Nen bilmem esim bilir tabi olunca
Tüm yorum yazan annelere katılıyorum🤣🤣
Çocuğum yok, olunca düşünürüm.
Takarım pisik olmadimi bide hesapliysa tamamdir
Ucuza kaliteli bez varsa ona
Yumuşak ve rahat olmasıdır herhalde :D
Cocugun poposuna zarar vermrsin yeter :)
Rahatlığına önem veririm tabikide
verdiğğin baraya degsin
çocuklarım mutlu olsun
Rahatlığına ve emiciligine.
Bebeğin cildine zarar vermemesine...
Yumusaklıga ve cekme kalitesind
Emici olması ve kuru tutması tabi fiyatı da...
Pisik yapmaması ve islakligi gecirmemesi
Islaklığı geçirmemesi en önemlisi
Fiyat uygunluğu ve kalitesine
Rahatlık ve kuruluğuna pisiği engelleyici yapısına
Yumuşak ve kokusuna önem veririm
Organik, doğal kullanışlılık ve uygun fiyat...
Hiç bir fikrim yok henüz 😁
;) biz niye puanlansidiriyoruz bu sorularda