Pişik ve sızdırma yapmaması önemli tahriş etmemeli bebeğin cildini.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
doğal olsun, yırtılmasın, cildi tahriş etmesin... daha bir sürü şey sayılabilir ama #EvyBaby#DoğalPamuk bunlar gibi bir çok soruyu cevaplayıp mükemmel kullanım sunuyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
370Cevap
Hareket kabiliyetini kısıtlamayan, pamuklu ve emici olmasi.
Bdışarıya salmamasına. Ve bebegin kedini rahat hissetmesine
Bebeğim yok ama cildini tahriş etmemesine dikkat ederdim
Bebeğim olunca kesinlikle en iyi doğal ürünleri tercih ederim 🤔
E bebekten alis veris yapin biraz tuzlu ama elinizin altinda
Pişik ve sızdırma yapmaması önemli tahriş etmemeli bebeğin cildini.
doğal olsun, yırtılmasın, cildi tahriş etmesin... daha bir sürü şey sayılabilir ama #EvyBaby #DoğalPamuk bunlar gibi bir çok soruyu cevaplayıp mükemmel kullanım sunuyor.
Tabiki doğallığı kullanılan malzemenin natürel olmasi
Doğallık sls gibi zararlı ürünleri içermeyen nefes alan sızdırmaz olması
Bebeğim yok şu an ama olursa szi düşünüyorum ablam kullanıyor
Sızdırmazın bezin dışına çıkarmasın sıkıştırmasın pişik yapmasın rahat olmasına sıkmamasına çok sert olmasına
hepsını deneyın ucuz pahalı hangısı ıyı hangısı verımlıyse oyle secın bnce cocuktan cocuga farkedebılır
Oamuklu olmasına ve bebegimi tahris edip etmedigine bakarım fiyat da onemli ama her seyden once bebegimin saglıgı
Neye dikkat edilir? Bebeğim için rahat olsun, dışına bir şey çıkmasın (malum bazı bezler iyi korumuyor, bu sebepten elbise kirleniyor). Bu kadar.
kardeşimde zararlı madde olmamasına özen gösteriyoruz
Benim bebeğim yok. O yüzden hiç bir fikrim yok. :/
Pisik yapmasın kafi sonra çok canları yaniyo minnaklarin
Bebeğim olsaydı. Kaliteye yumuşaklığa ve esnekliğe önem verirdim.
Emilicigi ne yumuşak olmasına uygun olmasına dayanıklı
Doğal temiz ferah güvenli olmalı,
İyi hissetirmeli
Bebeğim olursa sizin bebek bezinizi kullanicam. soz 😀😀
Tatlımmmm biz alırken bebişin rahatına, tutuculuğuna ve kalitesine
çocığım olmadığı içün bilemecüm
Fiyatı tabi en önemlisi gerisi boş
https://www.youtube.com/embed/9xYcvHbbJj8İdrar tutma kapasitesi ve rahatlık benim icin en önemli kriter.
Bebek bezi iyidir aa evy beyb cok iyi geceler 3canım seni çok güzel mu hiç cidden itici mi
Sıvıyı hızlı emen bir bebek bezi jer zaman tercihimdir
Pişik yapmaması ve sizdirmamasi en önemlisi #evybaby #doğalpamuk
Sızdırmaması benim için önemli #evybayb #doğalpamuk
çocuğum yok olsaydıiyi emiş gücü olankaliteli yapıdaolanı alırdım
İlerde bir gün bebek sahibi olursam kokuyu hapsedişine
Kesinlikle ucuz olması ucuz ve son bir şey daha ucuz.
Bezin kalitesine kağıdının medikal olup olmadığına markasına
#EvyBaby #DogalPamuk bebekler icin kuruluk rahatlik cok onemli
Vucuda nefes aldırmasna kuruluguna tahriş etmemesine dogal olmasına
öncelikle doğal pamuktan olmalı ve tahriş kızarıklık yapmamalı bebekte
Bebek bezinde yavrumun canını acımayacak olmasına önem veriyorum
Rahat emici ve dayanıklı olması bebeşimin poposunu pişik etmemesine bakarım
sizdirmamalitahriş etmemelivsvsaa bebeğim mi var soruyosunuz😂
Ben nerdeyse hiç bez takmamışım, annemi emzirmemişim ne garip bir çocukmuşum ki hala öyleyim 😂
bebek bezi akar kokar olmamalı bir de bebeği rahatlatmalı
Çabuk kuruması ve dolayısıyla pişik yapmaması. Bir de sızdırmazlık tabi ki.
Tahriş etmemesine önem veririm. Yumuşak olmalı ve idrarı geçirmemeli
Kaliteli olması yeterli benim için. Tabi bebeğim yok ama ilerisini baz aldım 🤣
yumuşaklığı ve yapılfığı madde benim için önemlidir
Bebeğin sağlığına nasıl hissettiğine rahat hareket edebildiğine
Elbette ki bebeğim olunca alacağım tek marka bebek bezidir
Bebeği rahatsız etmemesine ve emiciliğine dikkat ederim
Bebeyin poposunu yara etmesin ve rahatsiz etmesin yeter
Pişik ve sızdırma yapmaması çok önemli bebek tahriş olmamalı
poposunun sağlığına önem veririm. Sağlık en önemlisi gerçekten bir pişik olursa bittiniz.
Kalitesi tabiki öncelikle yumuşak emici ve hassas olmalı :-)
İlerde bebeğim olursa bir gün pişik etmeyen bez tercih ederim
Bende halen bekarim bu 2020 bqna hic gelmedi galiba 😃😃
Bir bezde olması gereken en önemli nokta sıvıyı hızlı emmesi.
annem bizi böyle bezlerle buyutmedi. ne ksdar gerekli bilmiyorum
Bebek bir tek annenin mi oluyo ya? O kadar masraf yapıyoz hiç mi hakkımız yok çok kırıldım şu an
Doğal kalmak istiyorsanız evy baby kullanın arkadaşlar
bebegim yok tüp bebek tedavisine başvurdum eğer çocuğum olursa bunu kullanacağım
Amerikan bezi kullanırım yukarım
Bazı bezler alerji yapıyor diyorlar. Bizimki nisanin sonunda doğacak ama Prima öneriyor herkes. Biraz pahalı ama alerjik değilmiş