Aynen öyle Türkiye’nin ilk ve tek doğal pamuk içeren üst yüzeyine sahip bebek bezi Evy Baby sıvıyı 2 kata kadar daha hızlı emiyor! Bebeklerin annelerine güvendiği gibi güveneceğiniz bebek bezi Evy Baby!
Pamuk olması hijyenik açıdan iyi ama emiciliği nasıl acaba genelde pamuklarda sıvı temas eden yer toplanıp taş gibi oluyor. Bir de yeni doğanlar için göbek oyuntusu olmalı bence.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sızdırmamalı doğal olmalı kimyasal madde içermemesi tercih sebebi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Nasıl hissettiriyor.
Ürünün konforu ve kalitesi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yumuşak ve emici olmalı bebeğin cildi çok hassas pişik olabilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Pamuk gibi yumuşak olmasina, cilt dostu olmasına ve sizdirmamasina
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bebeğin poposunu tahriş etmemesine ve su sızdırmamasına dikkat ederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gelecektikteki bebegim popona hangisi iyi gelirse onu tervih ederiz:d
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Beni rahmetli anam toprağa yatırmış.. Keşke o günler geri gelse..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
370Cevap
Sicmaya?
Kaka galan bebek sağlıklıdır o dönemde
En sağlıklı olan ana tercih olmalı her zaman. Sonra konfor ve maddiyat düşünülmeli
Pişik yapmaması hava geçirgenliği sızdırmaması bir de pudralı olursa
Aynen öyle Türkiye’nin ilk ve tek doğal pamuk içeren üst yüzeyine sahip bebek bezi Evy Baby sıvıyı 2 kata kadar daha hızlı emiyor! Bebeklerin annelerine güvendiği gibi güveneceğiniz bebek bezi Evy Baby!
Evli değilimki, bebeğimde yok. olsun hangisi en iyiyse ondan alırız
Bu kadın düğün dernek sünnette doktor rolünde oynamıyor mu :)
Evet taaaa kendisi, sunucu zahide yetiş.
Eskiden bebek bezimi vardıı heyy gidi günler heey 😂😂
Kalite hesap kontrolu yaparım mantıklı olanı aldığım
Vallahi bebeğim güzel de ben hangisi Ucuzsa onu kullanıyorum Halim hayat şartları
Niye en çok annesine güvensinki babası ne işe yarıyo
sağlığına ve cildine zararı olmayan sızdırmayan bezler tercih edilmeli
Bebeşim yok ama kardeşimi bezlerdim eskiden. Sızdırmamasına dikkat ederdim. Hatta dağılmasın diye sımsıkı bezlerdim 😂😂
Esnekliği sayesinde bebeğin rahat hareket etmesi, bebeklerin cildi hassas olduğu için pişik yapmaması ve sıvıyı hızlı emmesi gerekiyor
Fiyatına ve tabiki minik dostlarımızın huzur ve sağlığına 😂
Rahatlığı ve de sağlık için problem oluşturmaması ve de sızdırmazlığı 😁
Şu ana kadar böyle bisey olmadı. Batıdan doğması büýük bir olay
Pişik yapmaması, ağırlık yapmaması, esnek olması kaşındırmaması ve sızdırmaması gerekir. :D
Yumuşak olması önemli, bebeklerin cildi oldukça hassastır
Cildine uysun
saf ve pamuklu olsun
zararlı maddeler kullanılmamış olsun yapımında
Emici özelliği iyi olmalı pişik ve kızarık yapıp rahatsız etmiycek yumuşak olmalı yürürken ses cikarmamli
Emiciligi iyi olmalı yumuşak olmalı pişik yadactahris yapmamalı hem kaliteli hem uygun fiyatlı olmalı
Hiç bilmiyorum ama hangisi daha iyiyse tabiki de onu
Herşeyine dikkat ederim bebeğin sağlığı için herşey çok önemli
Emici olması, bebeğin hareketini kısıtlamayacak ve pişik yapmayan olması 💖
Emiş ve kaygan zeminlerdeki performansına önem veririm.
Pamuk olması hijyenik açıdan iyi ama emiciliği nasıl acaba genelde pamuklarda sıvı temas eden yer toplanıp taş gibi oluyor. Bir de yeni doğanlar için göbek oyuntusu olmalı bence.
Sızdırmamalı doğal olmalı kimyasal madde içermemesi tercih sebebi
Nasıl hissettiriyor.
Ürünün konforu ve kalitesi.
Yumuşak ve emici olmalı bebeğin cildi çok hassas pişik olabilir
Pamuk gibi yumuşak olmasina, cilt dostu olmasına ve sizdirmamasina
Bebeğin poposunu tahriş etmemesine ve su sızdırmamasına dikkat ederim.
Gelecektikteki bebegim popona hangisi iyi gelirse onu tervih ederiz:d
Beni rahmetli anam toprağa yatırmış.. Keşke o günler geri gelse..
Can bebe sizdiriyo molfix o kadar kurutuyoki pişik oluyo evy baby denemedim denicem
evli de çocuk varda bunları biliyor :D
Var belki nerden biliyosun
bilmiyorum. söyle bilelim o zaman
Oğlum var
Kızım da var bebek
allah bağışlasın.
sana neden mesaj atamıyorum :S
Çocuklu birine mesaj atmaya utanmiyormusun
@çikolatalımilkseykk koru beni
@drejkano27 ahlaksız git başından kızın
@çikolatalımilkseykk şebekemisiniz lan :D
Annneeenizzzz
Ucuz bezler her zaman pahalıya mal olur. Pışık yaparlar.
Bebek bezinde iyi reklam dışınds beni bir şey etkileyemez
bebege maruz kalip sahip olmamaya boylece beze gerekkalmiyor
Kaliteli olması rahat olması gerekli kavram kızımları sert olmamalı
Bana benek bezi lazım kesin olarak bana vermelisiniz
Bizim zamanımızda bezmi vardı anam cabut koyar üstünede poşet sarardı şimdiki bebelerin götü degerli
2 çocuk babası olarak kaç adet var kaç para ona bakarm
ÇOcuğum YOkki anlamam Ama genede arkadaşlarıma sorarım hangi yaş bez alalım diye
Sızdırmaması, rahat olması ve hareket kolaylığı sağlamasına
Rahatlığına güvenirim en önemlisidir bence bebeklerin rahatlığı
Bebek bezinde bebek bezi olmasina onem veririm bebek bezide olsa herkes gorevini yapacak arkadas
Çok anlamam ama tanıdıklarım EvyBaby kullanıyor ve şikayetleri yok
Çocuk bezleri haddinden pahalı bence vatandaş ucuzuna kacar
Evy baby kullanınca bebek yeründe duramıyor sanki çıplak 😏
Evy baby’e güvenirim etrafımdaki insanların da önermesiyle en yumuşak bez diye biliyorum.
Tabii ki bebek bezinin doğallığı son derece önemli, çünkü bebeklerin cildi her şeyden daha hassas.
Evy baby olurdu kardeşime kullanıyorduk gayet kaliteli
Rahatlığına sızdırmamasına özellikle bu konudan çok çektim çünkü
Eğer ileride bir evladım olursa tabi ki sıvıyı hızlı emen bir bebek bezi her zaman tercihim olurdu
Hiç düşünmedim ileride illa ki önem vereceğim olacaktır.
Bence en onemli ozellik kasiklari sıkmayacak ve terletmemeli.
Daha tam bilgim yok ama pamuksu olmasi rahat ettirmesi onceligim olur
Naylonunan bez yapardı anam sıcacık olurdu birde toprak oh mis
annem beni hep evy baby ile s-çırtmış okadar rahat ki hala kullanıyorum
Sızdırmayan ve sıkmayan içeriği daha çok pamuklu olan
Kokmasın benim için kafi, diğer ayrıntılar hepsinde olmalı zaten.