bebek bezinde koku doku uyum esneklik yumuşaklık hepsi çok önemlidir bazı bezlerde koku bazılarında doku bazılarında ise yumuşaklık var ama #EvyBaby de hepsi bir yerde üstelik %100 #DoğalPamuk ile bebeğimin rahatı yerinde 🥰
İnşallah benim bebeğim de olur da ben ona prima alırım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Henüz anne olmak için çok gencim ancak, sevdiğim eş dost herkese Evy Baby almaları tavsiyesinde bulunuyorum. Doğallığı ve korumasına gözüm kapalı güvenirim. :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tabii ki bebek bezinin doğallığı son derece önemli, çünkü bebeklerin cildi her şeyden daha hassas. O hassaslığı korumak için de bebeklere gereken değeri ve özeni gösteren #EvyBaby tek tercihim olur 🌺
Abi bebek bezi denmiş kadından çok erkek var. Ne meraklisiniz kadinsal konulara burnunuzu sokmaya. Gidip kestirin bari de ne oldugunuz belli olsun. 😂 yorum sayisini gorunce sesli guldum.
Valla o konulara henüz girmedim. Uzun bir süre bunu düşünmeyeceğim heralde.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bebeğimin cildi hassas olduğu için fiyattan ziyade pişik yapmayan doğal, temiz içerikli olmasına önem veririm. Pamuksu iç yüzey denedim ama #DoğalPamuk ilk defa duyuyorum #Evybaby 😉✌️
Kolay bağlanmasına önem veririm ayrıca zahide yetiş de reklamda çok sönük ve yetersiz kalmış evy baby başka bir kadın oynatsanıza pınar altuğ demet akalın falan
Vallahi Bizim tohumluğa kulaniyoruz bu eybi beybiyi 6 aylık olmuştur 6 aydır kullanıyoruz sızdırme yapmıyor pışik ettiğini görmemişem Ğoştır temizdır he
Maalesef bebeğim yok ama yeğenime hem kaliteli hem ekonomik olmasi #EvyBaby#DoğalPamuk alıyoruz hem gece uykusunu alıyor hem dr gün icerisinde aktif oluyor teşekkürler #EvyBaby
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
370Cevap
Sıvıyı emen popoyu tahriş etmeyen rahat ne bilim evlenince anlarım jdjd
Sizdirmamasina sıvıyı emip ıslaklık hissi vermemesine pişik yapmamasina ve rahat bağlanmasına
Kenarlarının keskin olmamasına, bel kısmının rahat ve kağıdımsı olmamasına
Sızdırmazlığa ve anti alerjik olmasına dikkat ediyoruz
bebek bezinde koku doku uyum esneklik yumuşaklık hepsi çok önemlidir bazı bezlerde koku bazılarında doku bazılarında ise yumuşaklık var ama #EvyBaby de hepsi bir yerde üstelik %100 #DoğalPamuk ile bebeğimin rahatı yerinde 🥰
Sızdırmaması benim için önemli #evybayb #doğalpamuk
Parfümsüz hava alan olsun bebegin poposunu yakan cok bez gördük
Sızdırmayan ve sıkmayan içeriği daha çok pamuklu olan
Gördüğüm kadarıyla bebekler hep huzursuz oluyor o tu, den rahat olanini tercih ederdim ben ya
Pamuklu olması çok iyi. Pişiği önler. Bunu beğendim.
Anne değilim o yüzden ilk aklıma gelen pişik yapamaması.
bebek bezinde neye mi önem veririm bebeğe elbette 🤣🤣🤣
ben prima kullanıyordum ama bunuda denemek istiyorum
Sızdırmaması ve cırt cırtların iyi olması, kimisi fazla sıkmaktan gaz yapıyo bebekte.
Fiyatı uygun olsun ama kıytırık bir marka da olmasın, sızdırmasın ve rahat ettirsin
Islakligin disa yansimamasina yumusakligina genel olarak rahatligabekarim ama cevaplamak istedim 😂😂
Sızdırmazlığa önem veririm. Gecenin bir yarısı çocuk uyanmış bezi sızdırmış, çocuğun üstünü değiştir sil pakla temizle derken uykusu açılıyor iyice.
Kalitesi (yumuşak ve sızdırmamalı) ve fiyatı daha uygun olmalı
Ben ıslatsa da koku yapmamasına bakarım. Birçok ürün kullandık bebeğimde. EvyBaby de güzel.
bebişi tahriş etmeyecek ve bunaltmayacak olmasına önem vermek gerekli :)
.
Ekonomik ve sağlıklı olması yeterli.
.
Bebe dışkısını vakunlayacak beze önem veririz bide koku yapmayanına
Hava alan, pişik yapmayan ve sızdırmaz oluşuna dikkat ederim
Bebeğim olunca düşünürüm ya da ne bileyim en iyisi hangisi ise onu alırım
Rahatlığına, pişik yapmamasına, ne kadar emdiğine, yumuşaklığına, sızdırmamasına, fiyatına.
Hazır bez kullanmayın, yıkanabilen bambu bezler var onları kullanın
henüz tecrübe etmedim :) tavsiye olarak bulunsun yine de
Bebeklerin cildini tahriş etmeden korumasını ve hafif olmasını.
Normal bez olsun işte. Donuna zıçmasın yeter 😂😂
Ayrıca hediye falan da istemiyorum teşekkürler
Daha bebek bezi nasıl kullanılıyor onu bilmiyorum bekar olunca evlenince bakarım artık 😅
Bebeği tahriş etmemesi lazım hareketini engellemesi lazım
Çocuğu sıkıp rahatsız etmemesi, rahat emmesi ve sızdırmaması
Yumuşak olması veya yakmaması 2 yaşındaki yeğenime öyle alıyorlar
%100 pamuk olması ve hava alması pişik açısından önemli.
İnşallah benim bebeğim de olur da ben ona prima alırım
Henüz anne olmak için çok gencim ancak, sevdiğim eş dost herkese Evy Baby almaları tavsiyesinde bulunuyorum. Doğallığı ve korumasına gözüm kapalı güvenirim. :D
Tabii ki bebek bezinin doğallığı son derece önemli, çünkü bebeklerin cildi her şeyden daha hassas. O hassaslığı korumak için de bebeklere gereken değeri ve özeni gösteren #EvyBaby tek tercihim olur 🌺
Bebek bir tek annenin mi oluyo ya? O kadar masraf yapıyoz hiç mi hakkımız yok :/
çok kırıldım şu an
Evy baby hem uygun hem de çok kaliteli. Yeğenlerim hep Evy baby ile büyüdü. Helal olsun gerçekten.
Abi bebek bezi denmiş kadından çok erkek var. Ne meraklisiniz kadinsal konulara burnunuzu sokmaya. Gidip kestirin bari de ne oldugunuz belli olsun. 😂 yorum sayisini gorunce sesli guldum.
ben fiatına önem veririm sonuçta hepsinin işlevi aynı fark yok
Doğal olması kimyasal içermemesi rahat ve emici olması
Valla o konulara henüz girmedim. Uzun bir süre bunu düşünmeyeceğim heralde.
Bebeğimin cildi hassas olduğu için fiyattan ziyade pişik yapmayan doğal, temiz içerikli olmasına önem veririm. Pamuksu iç yüzey denedim ama #DoğalPamuk ilk defa duyuyorum #Evybaby 😉✌️
Anne değiliz henüz :) öğrenebileceğimizi de sanmıyorum hani 😀
1. Sızdırmaması
2. Katlanmaması
3. Pişirmemesi
Kolay bağlanmasına önem veririm ayrıca zahide yetiş de reklamda çok sönük ve yetersiz kalmış evy baby başka bir kadın oynatsanıza pınar altuğ demet akalın falan
emici özelliğinin iyi olması bebekler rahatsız olmamalı
Mümkünse sızdırmasın kucağıma almak istemiyorum öyle olunca
Evy babynin üretimini yapan yerde çalışıyorum bizden kalitesiz ürün çıkmaz zaten hep destek tam destek 💪
Bebeğim yok ama olunca sızdırmamasına galiba hergün üst değişemem 😊
Evy baby 👍kesinlikle çevremdekiler bebeği için tercih ediyor
Biz teklifleri alalım. Çocuk olunca değerlendiririz.
Bebeğim olduğu zaman çok araştırma içerisine girerdim onun poposu bile rahat etmeli 😂
Amerikan bezi en sağlıklısı tek sıkıntı b*k yıkamak...🙍
Bebeğim yok daha😂 olunca da en iyisini hakeder bebeğim
Bir zamanlar 1.5 sene kadar fabrikasında Evyap'a hizmet ettim. Ürünlerini güvenle kullanabilirsiniz arkadaşlar.
Eminim tüm Anneler çocukları için en iyisini ister ama buna maddi imkanlarında elverişli olması gerekli diye düşünüyorum...
Vallahi Bizim tohumluğa kulaniyoruz bu eybi beybiyi 6 aylık olmuştur 6 aydır kullanıyoruz sızdırme yapmıyor pışik ettiğini görmemişem Ğoştır temizdır he
Maalesef bebeğim yok ama yeğenime hem kaliteli hem ekonomik olmasi #EvyBaby #DoğalPamuk alıyoruz hem gece uykusunu alıyor hem dr gün icerisinde aktif oluyor teşekkürler #EvyBaby