Eşimle kavga ettiğimiz gün, eşim ilişkiye girmek istiyor. Bu durum neden?

Soru gayet açık arkadaşlar.

Tesadüf değil bu sanki.
Ne zaman bir tartışmamız olsa, o gece Eşim ilişkiye girmek istiyor. Bu neden gerçekleşiyor.
Yani barışalım diye olan bir şey mi? Yoksa sadece tesadüf mü?
(Tesadüf olduğunu hiiç sanmıyorum.)
Eşimle kavga ettiğimiz gün, eşim ilişkiye girmek istiyor. Bu durum neden?
Cevapla