Eşim kasık mantarı olmuş. İlişkiye girmek istemiyorum ve bu yüzden kavga ediyoruz. Ben mi haksızım?

Sorum yukarıdaki gibi. Eşim obezite yüzünden kasık mantarı olmuş. Şu an ilaçla tedavi görüyor. İnsan vücudunda olan mantar bana çok tiksindirici geliyor. Bana buluşmasından da korkuyorum. O yüzden eşimle cinsel hayatımıza o tamamen iyileşene kadar ara vermeye karar verdim. Eşim bu yüzden bana çok kızıyor. Onu kırdığımı söylüyor. Sizce o mu haksız ben mi?

Eşim kasık mantarı olmuş. İlişkiye girmek istemiyorum ve bu yüzden kavga ediyoruz. Ben mi haksızım?
Cevapla