Seks fantezilerini eş ile konuşmak ve yapmak mı daha kolay yoksa sevgili veya partnerle mi?
3 ay
Seks fantezilerini eş ile konuşmak ve yapmak mı daha kolay yoksa sevgili veya partnerle mi?
Sevgiliyle, partnerle hatta KS deki uygun arkadaşlarımızla önce yazışarak tabi ki daha güzel ve daha kolay. Heyecan ve haz daha fazla. Ben böyle hissediyorum. Partnerimizle ya da arkadaşımızla cinsel fantezileri konuşmak, sağlıklı bir cinsel hayatın, şehvetin ve karşılıklı güvenin en önemli parçası. Bu diyaloglar ilişkiyi canlandırıyor, sıradanlıktan çıkarıp aranızdaki cinsel uyumu maksimum seviyeye ulaştırıyor. Bu konuda sakın utanmayın. Keyifli günler.😎
Cevap
24Cevap
fantezi sevmem
Sevgiliyle daha rahat olur sanırım! Sevgiliye hemen söyleyebilirsin ama eş ile bu durum uzamana yayabilir insan
Cinsel fantezilerinizi konuşamayacağınız biriyle "eş" olmazsanız böyle bir sorununuz olmaz.
seks fantezisi sevgili ile sınırsız yaşanır konuşulmaz
Onlarla olmayacaksa kimle olacak o an sevgili ise n onunla evli isen karınla
Evliysene şimdi konuşacaksın başka kiminle konuşacaksın
o fanteziyi kocan olumlu bakacaksa eş
Hangi fanteziyi
Sevgili iken konuşmak daha kolay
@Unuturmubikadınn eşle daha kolay olmaz mı ya?
Benim cok fantazim var
Hiçbiri ile olmuyor çünkü sevmiyorlar
Sana iddialıyım ikisi ilede birlikte
İkisiyle konuşmak heyecanlandirir
İkisi de yok bende
Herkesi ikna ederim 🤣
Parnrter ile konuşmak çok daha rahat
Sevgiliyle
Sevgiliyle
Sevgili, eşler biraz isteksiz oluyor sanırım
f*ck ile
f. ck. b. dd. y ile
Eşle bence
Sevgilidir
f*ck ile konuşmak daha kolay oluyor
Sevgili daha etkili
Eskiden eşle
Şimdi sevgili ile mi 😂
Evet bosandım
Sevgili ya da Partner var mı
Var
Ne kadar oldu boşanalı
2 yıl
Boşandıktan ne kadar süre sonra yeni clnsel hayata başladınız
Sanırım 4 ay
Hayırlısı olsun diyelim
Eşine söyleyemeyip boşandıktan sonra sevgiline söylediğin fantezin oldu mu
Cok
Hayat renklendi yani
Bağa renkli hayat ama güzel beğendim
Konudan her türlü konuşur
Sevgili partner
Eşle zor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?