Komşum kocasıyla korunmadığını bana söylüyo ben mi çok tuhaf buluyorum bu durumu yoksa insanlar mı çok geniş artık?

Konu bebekten açılıyo bana arada korunmadıklarını söylüyo.

Komşum kocasıyla korunmadığını bana söylüyo ben mi çok tuhaf buluyorum bu durumu yoksa insanlar mı çok geniş artık?
Cevapla